دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

15 مکان دیدنی در شهر گردشگری سنگاپور

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

سنگاپور از مراکز گردشگری است که مقصد افراد ثروتمند است در این شهر مراکز تفریحی مختلفی وجود دارد که با معماری های لوکس و به روزی طراحی شده اند.

در شهر سنگاپور شما می توانید انواع هتل ها، رستوران ها، مراکز خرید و بناهای تاریخی را مشاهده کنید این شهر از امکانات رفاهی فراوانی برخوردار است که امکان سفر را برای گردشگران فراهم می کند.

 

شهر گردشگری سنگاپور

1-  مجتمع مارینا بی سندز:

این مجتمع بزرگ اقامتی از قسمت های مختلفی برخوردار است که شامل هتل، فروشگاه و مراکز خرید است این مجموعه دارای استخرهای مجهز و به روز است. معماری جذاب و لاکچری این مجتمع نمای ویژه به آن داده است.

شهر گردشگری سنگاپور

2- پرنده سنگاپور:

این مجموعه از بزرگترین چرخ و فلک های جهان است که تجربه لذت بخشی را در اختیار گردشگران قرار می دهد شما می توانید از بسته های ویژه گردشگران که در آن خوراکی های مختلف در نظر گرفته شده است استفاده کنید و طعم های فوق العاده ای را تجربه نمایید.

شهر گردشگری سنگاپور

  •  آرون گروپس

3- گاردنز بای بی:

این مجموعه یک فضای سبز با امکانات جذاب و دیدنی است که از گونه های مختلف گیاهان تشکیل شده است در این فضای سبز می توانید گونه هایی مدرن از گیاهان را تماشا کنید و از دیدن این مناظر لذت ببرید.

شهر گردشگری سنگاپور

4- باغ مخصوص گیاه شناسی:

سنگاپور از جمله شهرهایی است که طراحی های به روزی برای فضای سبز آن صورت گرفته است در باغ گیاه شناسی این شهر می توانید گونه های متنوعی از گیاهان وحشی با درختانی کهنسال را مشاهده کنید.

شهر گردشگری سنگاپور

5- محله دیدنی چینی ها:

در بخشی از سنگاپور شما یک شهرک چینی را می بینید که چشم انداز زیبایی دارد و از بخش های مختلفی تشکیل شده است این مکان دیدنی دارای معبد، فروشگاه و چشم اندازهای دیدنی دیگری است.

شهر گردشگری سنگاپور

6- خیابان هند و عرب ها:

در سنگاپور می توانید محله های مختلف با فرهنگ های گوناگون در نقاط جهان را مشاهده کنید در برخی از مناطق سنگاپور خیابان ها عرب و معماری های چینی را مشاهده می کنید که دارای گوناگونی خاصی است.

شهر گردشگری سنگاپور

7- هتل زیبای رافلز:

این هتل در قرن نوزدهم ساخته شده است و محل اقامت افراد مشهوری است که در سنگاپور شهرت داشته اند سبک معماری این هتل کلاسیک و دارای فضای سبزی زیبا و دوست داشتنی است.

شهر گردشگری سنگاپور

8- کلیسا و موزه چانگی:

این کلیسا نشان دهنده اسارت افرادی است که در جنگ جهانی دوم مورد آزار قرار گرفته اند این کلیسا دارای یک موزه جالب و دیدنی است که نقاشی، نامه و عکس های مختلفی از شکنجه افراد اسیر در این مکان است.

شهر گردشگری سنگاپور

9- باغ وحش سنگاپور:

یکی دیگر از مکان های دیدنی سنگاپور، باغ وحش های آن با جنگل هایی بارانی است که زیست گونه های مختلفی در آن یافت می شوند در این باغ وحش حیوانات تا حد ممکن به طور آزادانه زندگی می کنند و بازدیدکنندگان می توانند به راحتی به آن ها غذا بدهند.

شهر گردشگری سنگاپور

10- پارک فورت کانینگ:

این پارک از تاریخچه ای با قدمت چندین ساله برخوردار است و در آن ساختمانی با طراحی مدرن و هنری دیده می شود تاریخچه این پارک به قرن چهاردهم باز می گردد و به عنوان خانه هایی ییلاقی برای مهمانان در نظر گرفته می شده است.

شهر گردشگری سنگاپور

11- جزیره زیبای سنتوسا:

این جزیره دارای حمام آفتاب است که دارای زیبایی خاصی است این جزیره دارای امکانات تفریحی و ورزشی فوق العاده ای است که می تواند تجربه یک تفریح لذت بخش را در اختیار شما قرار دهد.

شهر گردشگری سنگاپور

12- خیابان بزرگ اورچارد:

این خیابان دارای فروشگاه هایی است که از برندهای مختلف استفاده می کنند علاوه بر مراکز خرید سالن های سینما نیز در این خیابان واقع شده اند و رستوران های مجلل در این خیابان از دیگر مکان های تفریحی آن می باشد.

شهر گردشگری سنگاپور

13- اسکله ی دیدنی کلارک:

این اسکله نوعی مرکز تجاری محسوب می شود که در قرن 19 بنا شده است و دارای چشم اندازی بی نظیر و دیدنی است در کنار اسکله می توانید از قایق ها و اسکی های مختلف استفاده نمایید.

شهر گردشگری سنگاپور

14- موزه تاریخی تمدن های آسیا:

افرادی که به تاریخ ملت ها و اقوام گوناگون علاقه مند هستند با دیدن این موزه تجربه های بسیاری کسب می کنند در این موزه تمدن ملت های مختلفی از آسیا قابل مشاهده است.

شهر گردشگری سنگاپور

15- پولائو اوبین:

این جزیره زیبا و دیدنی از قدمت بالایی برخوردا است و به خوبی سنگاپور را در گذشته ای دست نخورده نشان می دهد این منطقه در یکی از روستاهای سر سبز سنگاپور واقع شده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *