دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استفاده از فناوری ویژه تشخیص عمق در نسخه های بعدی آیفون

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

اپل قصد دارد تا فناوری جدید و پیشرفته از تشخیص عمق را در طراحی های گوشی خود به کار بگیرد استفاده از این قابلیت تجربیات ویژه ای از عسکبرداری را برای شما امکان پذیر می کند.

استفاده از قابلیت تشخیص عمق، در زمینه واقعیت مجازی می تواند تحولات زیادی را ایجاد کند در این پتنت این امکان وجود دارد که از پرتو نور فرستنده برای اسکنر و تشخیص عمق دادن به اسکن استفاده شود.

فناوری ویژه تشخیص عمق در آیفون

فناوری تشخیص عمق از سال 1012 وجود داشته است و تا کنون به روز رسانی هایی در این زمینه صورت نگرفته است. اپل یکی از شرکت هایی است که قصد دارد تا با استفاده از این فرصت، قابلیت های جدیدی را در طراحی گوشی های هوشمند خود انجام دهد.

تشخیص عمق می تواند دامنه فراگیر و با کیفیت تری را از تصویر برداری در اختیار شما قرار دهد و این موضوع می تواند یک مزیت بزرگ محسوب شود به همین دلیل علاوه بر اپل برندهای معتبر دیگری نیز در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند.

فیسبوک در ساخت دوربین 360 درجه خود از قابلیت های ویژه ای استفاده کرده است که از جمله آن می توان به استفاده از عمق سنج اشاره کرد. همچنین دوربین پیشرفته کوالکام با اسپندراگون 845 نیز از قابلیت گسترده ای در این زمینه برخوردار است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *