دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از لیموزین گران قیمت رئیس جمهور روسیه

  • سمیه نیک فرجام
  • ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

ولادیمیر پوتین در اردیبهشت ماه امسال چهارمین دوره ریاست جمهوری خود را جشن گرفت او در این جشن از لیموزین لوکس خود که از تولیدات روسیه است رونمایی کرد.

یکی از شرکت های خودروسازی در روسیه در چند سال گذشته در حال تولید خودروی ویژه و سفارشی لیموزین برای رئیس جمهور این کشور می باشد ساخت این خودرو با نام “کورتژ” در دو هفته گذشته به پایان رسیده است.

لیموزین گران قیمت رئیس جمهور روسیه

تست های ویزه بر روی این خودرو صورت گرفته است و امنیت این خودرو توسط شرکت سازنده مورد بررسی قرار گرفته است و در مراحل مختلف تولید این خودرو  رئیس جمهور روسیه نیز حضور داشته است.

لیموزین گران قیمت رئیس جمهور روسیه

این لیموزین ساخته شده دارای پیشرانه ای 8 سیلندره 4.6 لیتری با اسب بخار قدرتی 592 همراه با گشتاوری 881 نیوتن متر از سرعت و کیفیت بالایی در رانندگی برخوردار است. طراحی این خودرو توسط مهندسان طراح پورشه طراحی شده است و از ایده های مختلفی در تولید آن به کار گرفته شده است.

لیموزین گران قیمت رئیس جمهور روسیه

از امکانات ویژه ای که این خودرو از ان برخوردار است می توان به استاندارد بودن خودرو، جعبه های اضطراری، بدنه ضد گلوله و هوارسانی آن اشاره کرد. این خودرو از فناوری های جدید و به روزی در این تولید برخوردار است و تحولات زیادی را در این زمینه ایجاد خواهد کرد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

لیموزین گران قیمت رئیس جمهور روسیه

کشور روسیه قصد دارد این صنعت را پیش بگیرد و از امکانات به روز تری در تولیدات خود بهره بگیرد و به همین خاطر سرمایه گذاری های زیادی را در این زمینه انجام داده است. این کشور همچنین قصد دارد تا از واردات این خودرو کم کند و تولیدات داخلی خود را به حد بیشتری برساند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *