دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تغییر دکوراسیون منزل برای عید نوروز

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

دکوراسیون منزل پس از طی مدت زمانی نیاز به تعویض و تغییر دارد. چون دیگر جذابیت گذشته را ندارد و کسل کننده شده است. بهترین زمان برای تغییر دکوراسیون منزل قبل از عید نوروز می باشد. در این صورت شما همراه با خانه تکانی می توانید دکوراسیون منزل را نیز تغییر دهید.

با نزدیک شدن به ایام عید نوروز، همه ما به دنبال تغییراتی در محیط پیرامون هستیم و علاقه داریم منزل خود را به شکل زیبایی تزیین کنیم. تغییر دکوراسیون منزل یکی از کارهای خلاقانه به مناسبت عید نوروز می باشد که تقریباً در همه خانه ها مود استقبال و توجه قرار می گیرد.

برای تغییر دکوراسیون منزل چه کارهایی می توان انجام داد؟

خانه تکانی

یکی از رسومات خاص عید نوروز، خانه تکانی است. همراه با خانه تکانی دکوراسیون منزل نیز تا حد زیادی تغییر می کند. برای تغییر منزل می توانید چیدمان مبلمان یا دکورهای دیواری و … را عوض کنید. اگر بودجه مالی خوبی دارید، می توانید مبلمان خود را نیز تعویض کنید. به این ترتیب یک تغیییر اساسی در محیط منزل ایجاد کرده اید.

محیط و فضای خانه را بازتر کنید

سعی کنید شلوغی ها و تزیینات اضافه را از محیط داخلی خانه دور کنید. این تزیینات اضافی هم محیط منزل شما را کوچک، بسیار شلوغ و نامرتب می سازد و هم گرما و صمیمیت را از محیط منزل می گیرد. یک دکوراسیون خلوت و ساده به تمرکز و آرامش اعضای خانه بیشتر کمک می کند. اگر به دنبال تزیین منزل هستید، از گلدان های زیبا و تابلوهای خاص در دکوراسیون اتاق پذیرایی استفاده کنید. این قسمت از محیط خانه در ایام عید بیش از قبل در مرکز توجه قرار می گیرد. چون چیدمان هفت سین نیز به احتمال زیاد در همین محیط انجام می شود.

تغییر دکوراسیون منزلتغییر دکوراسیون خانه

دیزاین ایده آل منزلتغییر دکور آشپزخانه

تغیییر لاکچری دیزاین منزلتغییر ایده آل اتاق نشیمن

تغییر شیک دیزاین منزلتغییرات عالی دکوراسیون منزل

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

طراحی ایده آل طراحی منزلدکوراسیون متفاوت اتاق نشیمن

تغییر عالی طراحی منزلطراحی عالی و جذاب اتاق نشیمن

چیدمان جالب منزلتغییر ایده آل چیدمان منزل

تغییر متفاوت چیدمان منزلتغییر عالی چیدمان منزل

تغییر عالی چیدمان منزلتغییر دکوراسیون خانه با طراحی خاص

چیدمان لاکچری منزلتغییر دکور منزل با ایده های جذاب

تغییر شیک چیدمان منزلدکوراسیون منزل شیک و لاکچری

تغییر عالی دکوراسیون منزلتغییرات لاکچری دکوراسیون منزل

تغییر شیک دکوراسیون منزلدکوراسیون شیک و لاکچری اتاق نشیمن

تغییر لاکچری دکوراسیون منزلتغییر خلاقانه دکوراسیون اتاق نشیمن

تغییر متفاوت دکوراسیون منزلتغییر زیبا و ایده آل دیزاین اتاق نشیمن

تغییر ایده آل چیدمان منزلطراحی ایده آل و خلاقانه چیدمان منزل

تغییر زیبای دکوراسیون منزلتغییر و تزیین منزل با دکور گلدان

تغییر ایده آل دکوراسیون منزلطراحی و تزیین خاص اتاق نشیمن

دکوراسیون متفاوت عید نوروزطراحی شیک اتاق نشیمن

دکوراسیون منزل

رنگ آمیزی دیوارها

یکی از کارهای خارق العاده و جذاب که باز هم یک تغییر اساسی در محیط خانه محسوب می شود، رنگ آمیزی دیوارهاست. این تنوع، محیط منازل شما را بسیار شیک و نو می سازد. مخصوصاً اگر در این رنگ آمیزی از رنگ های شاد و پر انرژی استفاده شده باشد. برای چنین رنگ آمیزی ما طیف رنگ سبز و آبی را پیشنهاد می دهیم. چون رنگ های تند مانند زرد در مدت کوتاهی احساس دلزدگی در شما ایجاد می کند و گاهی نیز ممکن است چشم شما را به خاطر بازتاب بالا اذیت کند. بنابراین قبل از هر اقدامی جهت رنگ آمیزی باید تا حد زیادی با خواص و تاثیر رنگ ها آشنا شده باشید و عوامل مختلف را برای این مسئله در نظر گرفته باشید. چون این رنگ آمیزی حداقل به مدت یک سال کامل مهمان خانه شما خواهد بود.

طراحی متفاوت منزلتغییر لاکچری دکوراسیون خانه با کاغذ دیواری

تغییر ایده آل طراحی منزلتغییر خلاقانه دکوراسیون اتاق نشیمن با تم بنفش

تغییر شیک و لاکچری منزلتغییر دیزاین اتاق نشیمن

تغییر شیک طراحی منزل

تغییر دکوراسیون خانه با وسایل ارزان قیمت

با نزدیک شدن به ایام عید نوروز و در روزهای آخر سال معمولا خرید وسایل و لوازم جدید منزل, خانوم های خانه دار را وسوسه می کند، اما امروزه به دلیل افزایش سرسام آور قیمتها، خرید لوازم منزل جدید و نو کردن منازل برای همه امکان پذیر نیست، از این رو با بکارگیری ترفندهایی کم هزینه و با استفاده از وسایل ارزان قیمت می توانید به راحتی تغییراتی زیبا و شگفت انگیز در دکوراسیون منازلتان به وجود آورید و در آغاز سال جدید، حس و حال تازه و نو شدن را در فضای خانه تان ایجاد نمایید.

ترفندهایی از تغییرات دیزاین خانه

ایده ها و ترفند های زیادی وجود دارد که بدون داشتن هزینه های گران قیمت و با استفاده از وسایل ساده و حتی در دسترس بتوانید تغییراتی زیبا و جدید در منزلتان ایجاد نمایید؛ از جمله این ایده ها می توان به تغییر کاربری وسایل، طراحی دیوار های اتاق، چیدن کتاب های کتابخانه بر اساس رنگ، تغییر روکش کوسن ها با جدیدترین رنگ و طرح، استفاده از ظروف قدیمی برای تزیین دیوار منزل، قرار دادن تابلو های زیبا و دست ساز در قفسه ها، ساخت گلدان با بطری و استفاده از آنها در دیزاین منزل و … نام برد.

تغییر دکور خانه

همچنین آینه ها از جمله وسایل دکوراتیو زیبا هستند که نقش کاربردی زیادی دارند و می توانند به بزرگتر شدن فضا نیز کمک کنند، از این رو استفاده از آینه های دکوری ساده یا با تزیینات دست ساز در دکور خانه می تواند پیشنهاد جذابی برای تغییرات دکوراسیون خانه باشد، در اینجا می توانید تصاویری از انواع دکوراسیون منازل با تغییرات ساده و زیبا را ببینید و الگو بگیرید.

تغییرات دکوراسیون منزل

عوض کردن دکوراسیون خانه

تصاویری از تغییرات دکوراسیون خانه

مدل تغییر دکوراسیون خانه

عکس تغییر دکوراسیون خانه

ایده تغییر دکوراسیون منزل

تصویر تغییر دکوراسیون خانه

روش تغییر دکوراسیون منزل

تغییر دکوراسیون و دیزاین خانه

تغییر دکوراسیون و چیدمان خانه

عکسی از تغییر دکوراسیون خانه

تغییر دکوراسیون خانه

ترفند های تغییر دکوراسیون منزل

در این مطلب با نحوه تغییر دکوراسیون منزل مناسب ایام عید نوروز آشنا شدید. امیدواریم این آشنایی مسبب ایجاد یک دکوراسیون ایده آل و بی نظیر در محیط منزل شما شود و از این طراحی فوق العاده لذت ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *