دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مردان عاشق چه زنانی هستند

  • زهره امامی
  • ۲۶ دی ۱۳۹۶
  • ۰

هستند زنانی که شوهرشان را برای همیشه عاشق نگه می دارند. در این مقاله راز این زنان را برای تان بازگو می کنیم. لطفا در ادامه مطلب ما را یاری کنید.

در این مطلب 12 نکته کلیدی برای شما بانوان گرامی بیان می کنیم تا بتوانید با کمک این نکات مرد خود را عاشق و دلباخته ی خود کنید. امیدواریم بتوانیم شما را در این راستا یاری رسانیم.

1.زن زندگی باشید تا حسش را به شما بگوید

یك مرد برای این‌كه از احساساتش حرف بزند باید در مقابل همسرش احساس امنیت كند. او باید فكر كند احساساتش برای شما ملموس و قابل‌ پذیرش است و بدون این‌كه در موردشان قضاوت كنید آن‌ ها را می‌ شنوید.

2.صادقانه بشنوید

اگر او بفهمد كه همدردی شما صادقانه نیست و قضاوت دیگری روی حرف‌ های او دارید اما نشان نمی‌ دهید قطعا از آن به بعد روی احساساتش سرپوش خواهد گذاشت. او این نقاب دروغین را روی صورت شما تشخیص خواهد داد و به محض دیدنش از شما فاصله خواهد گرفت.

3.پرونده‌سازی‌ نكنید

یادتان نرود كه مرد‌ها از قضاوت شدن متنفرند و از این‌كه احساساتی كه به زبان می‌ آورند بعد‌ها به‌عنوان یك مدرك جرم علیه‌شان استفاده شود می‌ ترسند.

4.رفتارهایش را تحلیل كنید

اگر او در كارش پیشرفت می‌كند اگر سعی می‌ كند كه عادت‌ هایی كه شما دوست ندارید را كنار بگذارد ‌اگر به فكر پس‌انداز یا خرید خانه‌ ای بهتر است یا این‌ كه برای مسافرت 2 نفره‌ تان بدون اصرار شما و خودخواسته برنامه‌ ریزی می‌كند پس یعنی به زبان بی‌ زبانی می‌گوید كه دوستتان دارد.

5.به او حس امنیت دهید

آن‌ ها مثل شما نمی‌ توانند در اتوبوس، مترو و شهربازی و حتی مراكز خرید از حس‌ شان حرف بزنند. آن‌ ها یك مكان امن می‌ خواهند و یك زمان مناسب. مرد‌ها دوست ندارند كه مدام در مورد حس‌ شان پرس‌ و جو كنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

6.احساساتتان را بدون مقصر دانستن او نشان دهید

این‌ كه شما حس‌ تان را از راهی امن با او درمیان می‌ گذارید به او احساس آرامش خواهد داد و باعث خواهد شد كه او هم بدون ترس از قضاوت شدن یا سرزنش شدن با شما حرف بزند.

7.حرف‌ هایش را باور كنید

شاید شما فكر كنید كه او تظاهر به دوست داشتن‌ تان می‌كند اما در دلش چیز دیگری می‌گذرد. باید بگوییم كه در اغلب موارد این تصور اشتباه است.

8.رفتار‌هایش را در جمع ببینید

شیوه ای كه او در میان جمع با شما برخورد می‌ كند یكی از مهم‌ترین نشانه‌ هاست.

9.زیادی از احساساتتان حرف نزنید

گفتن بی‌ وقفه از احساسی كه دارید می‌ تواند نتیجه برعكسی داشته باشد چون كه مرد شما وقتی این قدر زیاد و اغراق شده در معرض حس‌ تان قرار می‌ گیرد نه تنها تمایلی برای شنیدن آن نخواهد داشت و آن را جدی نخواهد گرفت بلكه خودش هم گارد بیشتری می‌ گیرد و سعی می‌ كند آنچه در او می‌ گذرد را با شما در میان نگذارد.

10.به راز‌هایش نزدیک نشوید

اگر فکر می‌ کنید که راه نزدیک شدن به یک مرد کند و کاو در گذشته اش است اشتباه می‌ کنید. زندگی او از زمانی که با شما آشنا شده متعلق به شماست پس بگذارید که گذشته در گذشته باقی بماند.

11.رازدار باشید

در بعضی مواقع هم مرد‌ها به خاطر ترس از فاش شدن راز‌ها و حتی همین احساسات ساده شان برای دیگران دوست ندارند در موردشان برای شما حرف بزنند.

12.بگذارید مرموز بماند

اگر به مرد‌تان اعتماد دارید همیشه به حیطه خصوصی‌ اش وارد نشوید و بگذارید با این تصور که بخشی از زندگی و اتفاقاتش را به تنهایی مدیریت می‌ کند احساس بهتری پیدا کند. بعید نیست که شما با توجه به شناختی که از او دارید همه این پنهان‌ کاری را کشف کنید اما نباید به او بگویید که سر از پنهان‌ کاری‌ هایش در آورده اید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *