دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گریم بینی بزرگ و کوچکتر جلوه دادن بینی های بزرگ با آرایش

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲
  • ۰

در این مطلب آموزش گریم بینی بزرگ را به صورت مرحله به مرحله و با ساده ترین روش در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی بتوانید عیب موجود در بینی تان را به آسانی برطرف کنید.

داشتن بینی بزرگ یکی از بزرگترین معضل ها برای خانم ها است و اغلب افراد تمایل دارند با کمک جراحی بینی شان را کوچک کنند که این روش دشوار و پر هزینه است و ممکن است بعد از عمل جراحی از نتیجه کار راضی نباشید بنابراین بهتر است با کمک انواع روش های گریم بینی بزرگ این نقص بزرگ را در صورتتان صورت موقتی از بین ببرید.

میکاپ بینی کار نسبتا دشواری است زیرا ابتدا شما باید عیب موجود در بینی تان را شناسایی کنید سپس با استفاده از تکنیک های گریم٬ به بینی تان فرم و حالت نرمالی بدهید بنابراین بهتر است برای کوچک کردن بینی با کمک آرایش مهارت لازم را در این زمینه داشته باشید.

مدل گریم بینی

آموزش مرحله به مرحله گریم بینی بزرگ

بینی یکی از مهم ترین اجزای صورت است که اگر فرم و حالت نرمالی داشته باشد چهره شما زیبا و جذاب تر به نظر می رسد. در ادامه مراحل گریم بینی بزرگ را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

کوچک کردن بیین بزرگ با کمک گریم

آموزش مرحله به مرحله میکاپ کردن بینی بزرگ

اگر شما تمایل دارید به غیر از مهمانی ها و مجالس برای رفتن به مکان های مختلف بینی تان را گریم کنید بهتر است با تمرین و تکرار زیاد در گریم کردن بینی خود تبحر لازم را بدست آورید تا بتوانید به راحتی و بدون نیاز به رفتن به آرایشگاه از پس گریم بینی خود برآیید.

روش های گریم بینی

  •  آرون گروپس

گام اول 

ابتدا پوست خود را با کمک لوسیون و شیر به خوبی تمیزی کنید سپس پوست تان را با کمک آب بشویید و از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید. گودی زیر چشم ها و بقیه گودی های موجود در صورت را با کمک کانسیلر بپوشانید سپس با کمک یک اسفنج مثلثی کانسیلر را روی صورت به صورت پرسی محو کنید و بعد از این مرحله پوست صورت خود را با کمک کرم پودر جامد بپوشانید. توجه داشته باشید که برای میکاپ بینی بزرگ به یک قلم مو با سایز چهار و پالت سفید و قهوه ای مخصوص میکاپ نیازمند هستید و اگر این وسایل را در دسترس نداشتید می توانید با کمک نوک انگشتان و سایه قهوه ای و سفید بینی تان را آرایش کنید.

وسایل لازم برای گریم بینی

گام دوم 

برای گریم کردن بینی ابتدا قلم را به پالت قهوه ای آغشته کنید و سر بینی یک علامت منها بکشید و این علامت را به صورت نیم دایره به پره های بینی وصل کنید توجه داشته باشید هر چقدر بینی بزرگ تر باشد خط منهای کشیده شده به سمت بالاتر می رود.

گریم کردن بینی بزرگ

گام سوم

زیر این قسمت از بینی را با کمک قلم از سمت پایین به سمت بالا تیره کنید سپس درون حفره بینی را تیره کنید و با کمک گوش پاک کن به سمت پایین محو کنید.

مراحل گریم کردن بینی

 

گام چهارم

در این مرحله از میکاپ بینی بزرگ از قسمت شروع ابروها دو خط صاف و تیره روی تیغه بینی خود بکشید و تیغه بینی را به ۴ قسمت تقسیم کنید و ۲/۴ قسمت بالایی را تا زیر پره بینی به شکل یک ذوزنقه بکشید و داخل آن را مقداری تیره کنید.

مراحل گریم بینی

گام پنجم

درون U که روی بینی باقی مانده است را تا قسمت بالای ابرو و سه گوش بغل چشم و زیر چشم ها سفید کنید و کناره های بینی را هم با کمک پالت رنگ سفید روشن نمایید.

آموزش گریم بینی بزرگ

گام ششم

در مرحله آخر میکاپ کردن بینی بزرگ باید رنگ های به کار برده شده در میکاپ را محو کنید تا فرم بینی شما نرمال و طبیعی تر به نظر برسد. برای محو کردن میکاپ بینی با کمک یک گوش پاک کن قسمت های سفید و با کمک گوش پاکنی دیگر قسمت های تیره را محو کنید. توجه داشته باشید که گوش پاکن را نباید روی پوست صورت خود فشار دهید زیرا ممکن است میکاپ بینی شما پاک شود فقط کافی است که با حرکاتی ملایم قسمت های آرایش شده و خطوط بین قسمت های سفید و قهوه ای را به صورت کامل محو کنید سپس روی همه قسمت های بینی را با احتیاط پنکیک بزنید تا برق بینی گرفته شود توجه داشته باشید که رنگ پنکیک باید با رنگ پوست شما همخوانی و مطابقت داشته باشد.

کوچک کردن بینی با کمک روش های گریم

خوش فرم کردن بینی های بزرگ با آرایش

بینی با هر فرم و اندازه ای دارای هفت بخش مختلف می باشد که به منظور گریم بینی های بزرگ باید با هر یک از این بخش ها و ترفندهای آرایشی جهت خوشم فرم کردن بینی آشنا شوید.

بخش های تشکیل دهنده بینی :

بخش A

این قسمت دارای مقداری گود رفتگی است که در برخی از اشخاص خط اخم در این بخش کاملا مشخص می باشد.

بخش B

این ناحیه در واقع همان تیغه بینی و یا قسمت برجسته آن است که به منظور میکاپ این بخش و باریک نشاندن آن از فن روشن استفاده می گردد.

بخش C  

این ناحیه شامل دو قسمت می باشند که در این قسمت ها، دو ناحیه اطراف تیغه بینی مد نظر است.

بخش D

این قسمت نیز دو ناحیه بینی را در برمی گیرد و مربوط به بخش روی دو پرده بینی است.

بخش E

این ناحیه در واقع انتهای قسمت B بینی می باشد و همان نوک بینی در نظر گرفته می شود.

آرایش کردن بینی بزرگ

ترفندهای آرایشی برای انواع بینی های بزرگ:

بینی های بزرگ به جهت پهن یا بلند بودن و همچنین چاق یا لاغر بودن به انواع مختلفی تقسیم می گردند که در اینجا با نحوه میکاپ کردن بینی های بزرگ و راه های خوش فرم و کوچک جلوه دادن این بینی ها آشنا می شوید.

  • میکاپ بینی بلند و کشیده

در صورتی که می خواهید بینی شما کوتاه به نظر آید باید ناحیه E بینی یا همان نوک بینی را با رنگ سایه تیره ای رنگ آرایش نماید و از ناحیه نوک بینی به سمت بالا پخش نماید. بعد روی ناحیه B یعنی تیغه بینی از فن روشن تر از پایه استفاده کنید. چنانچه سایه ای تیره در قسمت خط اخم بینی همان بخش A به کار رود این مدل بینی کوتاه تر به نظر خواهد رسید.

  • میکاپ بینی پهن

برای این مدل بینی باید از سایه روشن در ناحیه های C استفاده شود و بخش B نیز روشن گردد. در این حالت از پهنای بینی کم خواهد شد و موجب باریک به نظر رسیدن بینی می گردد.

  • میکاپ بینی نوک تیز

برای گردن کردن نوک بینی یا ناحیه E باید ترفندهای گریم سه بعدی در این بخش به کار رود و بعد آن را در روی تیغه بینی یا قسمت B محو کند.

  • میکاپ بینی منحرف و کج به یک طرف

برای آرایش این مدال بینی ها نیز باید بخش های برآمده استخوان بینی از سایه تیره استفاده شود و ناحیه تیغه بینی روشن شود.

میکاپ کردن بینی بزرگ

آموزش دادن پوشش دادن بد شکلی بینی

به منظور پوشش دادن بد شکلی بینی زیرسازی مناسب از اهمیت بسیر بالایی در آرایش برخوردار است که طبق گفته کارشناسان هنر آرایش، باید از زیرسازی مات که از زیر سازی همیشگی پوست تان دو درجه تیره تر باشد استفاده نمایید ابتدا از هر دو طرف بینی خط مستقیمی به سمت پایین کشیده و روی پل بینی یک خط نازک ادامه دهید و زیر سازی تیره را خیلی خوب مخلوط کنید و زیر سازی مات را روی این قسمت ها پخش نمایید و این نکته را به خاطر داشته باشید که به منظور کوچک تر به نظر رسیدن بینی از آرایش مات همیشه استفاده کنید تا درخشش روی پل بینی کمتر شود.

روش دیگری نیز وجود دارد که می توانید انجام دهید تا بینی تان کوچک تر به نظر آید این است که مرکز دید دیگران را به سمت ویژگی های دیگر صورت تان جلب نمایید که به منظور انجام این کار با رژگونه ای به رنگ های برنز یا رنگ های بر پایه قرمز گونه هایتان را تیره نمایید تا توجه دیگران به سمت گونه هایتان جلب شود و همچنین می توانید از رژ لب نسبتاً براق نیز به منظور انجام اینکار استفاده نمایید.

در این بخش از آرایش صورت مجله آرگا با مراحل گریم بینی بزرگ آشنا شدید که امیدواریم با کمک این ترفند بتوانید به بینی بزرگ خود فرم و حالت طبیعی تری ببخشید و چهره ای جذاب و زیباتر پیدا کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *