دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس ساتن دخترانه با طرح های شیک و متفاوت

  • نرگس بستگان
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب برای شما دوستان عزیز جدیدترین مدل لباس ساتن دخترانه را در طرح ها و رنگ خای مختلف به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد.

یکی از انواع پارچه های پرطرفدار و زیبا که در دوخت بیشتر مدل های لباس مجلسی مورد استفاده قرار می گیرد پارچه ساتن است. مدل لباس ساتن  مجلسی در انواع پارچه های مات و براق در بازار موجود است و هر خانمی می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود یکی از این طرح های لباس مجلسی را برای خرید انتخاب کند در این مطلب گالری از زیباترین مدل های لباس مجلسی با پارچه ساتن را در اختیار شما قرار داده ایم.

مدل لباس ساتن دخترانه

پارچه های ساتن جنسی از الیاف مصنوعی و ابریشم دارند و این مدل پارچه ها همیشه توجه طراحان دنیای مد را به سوی خود جلب کرده اند. لباس های ساتن همچنین در انواع رنگ های زیبا و جذابی موجود هستند که برای انتخاب رنگ مناسب این لباس ها باید به رنگ پوست و مو خود توجه داشته باشید تا زیبایی لباس چند برابر شود.

لباس مجلسی ساتن کار شده

لباس های مجلسی دخترانه،و زنانه در انواع طرح های لباس مجلسی گیپور و لباس مجلسی مخمل و مدل لباس ساتن و … در بازار موجود هستند.

تنوع در طرح های لباس مجلسی انتخاب یک لباس شیک را برای خانم ها سخت و دشوار کرده است و بیشتر خانم ها در هنگام انتخاب لباس های مجلسی دچار تردید  می شوند که در چنین مواقعی بهتر است مدلی انتخاب شود که با اندام و ویژگی های ظاهری مطابقت و همخوانی بیشتر دارد.

مدل لباس ساتن دخترانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

گالری تصاویر مدل لباس ساتن  مجلسی

مدل لباس ساتن دخترانه

مدل لباس زنانه با پارچه ساتن

مدل لباس ساتتن دخترانه بلند

مدل لباس دخترانه

مدل لباس مجلسی بلند زنانه با پارچه ساتن

مدل لباس کوتاه ساتن

لباس مجلسی ساتن بلند

مدل لباس ساتن کوتاه

مدل لباس کوتاه ساتن

مدل لباس مجلسی ساتن کوتاه

مدل لباس ساتن دخترانه

مدل لباس ساتن کوتاه زنانه شیک و زیبا

لباس ساتن کوتاه زنانه بسیار شیک

مدل  پیراهن ساتن دخترانه کوتاه

لباس مجلسی زنانه شیک مشکی

انواع مدل لباس ساتن

لباس ساتن زیبا و مجلسی

شیک ترین مدل  پیراهن ساتن دخترانه

لباس ساتن دخترانه

مدل لباس مجلسی

مدل لباس مجلسی بلند

مدل لباس مجلسی بلند زنانه

مدل لباس مجلسی شیک

اگر انتخاب شما مدل لباس ساتن  مجلسی می باشد باید علم شناخت اندام خودتان را به خوبی بدانید زیرا پارچه ساتن چه با پارچه مات و یا براق خواهان اندامی مناسب و کشیده است تا به زیبایی جلوه کند شما با داشتن علم شناخت اندام می توانید با یک انتخاب آگاهانه نقاط ضغف خود را پوشانده و نقاط قوت خود را تشدید کنید.

لباس ساتن دخترانه طرح دار

زیباترین و جذاب ترین انواع مدل لباس ساتن دخترانه را در این مطلب در بخش دنیای مد مجله آرگا مشاهده کردید که امیدواریم برایتان لذت بخش بوده باشد و توانسته باشید الگوهای مناسبی تهیه کرده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *