دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل دامن زیر زانو مجلسی و شیک زنانه و دخترانه

  • نرگس بستگان
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل دامن زیر زانو را قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند شما واقع شده باشد و توانسته باشید از این مدل ها الگو برداری کنید.

انتخاب لباس برای خانم ها و دختران جوان  یکی از مهمترین مسائل است، ذاتا هر انسانی به دنبال زیبایی و کمال است و این امر در خانم ها بیشتر به چشم میخورد، در این مطلب انواع مدل دامن زیر زانو را برای شما دوستان عزیز سخت پسند خود به اشتراک گذاشته ایم.

مدل دامن زیر زانو

در میان دختران جوان اغلب علاقه زیادی به پوشیدن مدل دامن زیر زانو موج می زند، اساسا قد دامن ها به سه دسته بلند، کوتاه و زیر زانو تقسیم می شود که همه خانم ها با این سه مدل آشنایی کامل دارند. در مطالب قبلتر به مدل لباس مجلسی بلند و کوتاه پرداختیم حال قصد داریم شما را با جدیدترین متد روز مدل دامن زیر زانو آشنا کنیم.

مدل دامن زیر زانو شیک

توجه داشته باشید که در انتخاب لباس توجه به مدل و پارچه از نکات اساسی است جنس پارچه نیز در زیبایی لباس تاثیر بسزایی دارد. در ادامه این مطلب برای شما دوستان عزیز گالری از عکس های مدل دامن زیر زانو به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم با الگو برداری از این طرح ها دامنی شیک و زیبا آماده کنید.

مدل دامن زیر زانو

انواع مدل دامن کوتاه

  •  آرون گروپس

لباس مجلسی شیک و ساده

مدل دامن ساده زنانه

لباس مخصوص رقص باله

مدل دامن زیر زانو شیک

تیپ پاییزه زیبا

مدل لباس بلند دخترانه

مدل لباس دخترانه سفید

مدل دامن چسب شیک

مدل دامن چسب

مدل دامن مخمل شیک

پیراهن دخترانه زیر زانو

 

مدل پیراهن مجلسی جذاب و جدیدمدل لباس اسپرت

مدل پیرهن شب اسپرت زیبا و دخترانه

لباس دخترانه تا زیر زانو

عکس مدل لباس زنانه

مدل دامن با پارچه ریون

دامن بلند گرم مناسب سرما

مدل لباس شب شیک و ساده

مدل دامن زیر زانو

لباس دخترانه زیر زانو کرپ

توجه داشته باشید که اگر پاهایی کشیده و خوش تراش دارید دامن کوتاه جلوه زیبا تری به شما می دهد و اگر پایین تنه درشتی دارید از دامن های بلند تر استفاده کنید.

مدل دامن ساده نوع دامن کلاسیک است که برای همه خانم ها مناسب است. این مدل دامن زیر زانو در واقع دامن های دهه ۵۰ بوده که با یک پیراهن دکمه دار به عنوان لباس رسمی زنان از آن استفاده می کردند.

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل دامن زیر زانو آشنا شدید که امیدواریم توانسته باشید الگوهایی شیک از این مدل دامن ها گرفته باشید. در صورت تمایل برای تماشای انواع مدل دامن می توانید اینجا کلیک کنید.

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *