دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ژست عکس در برف برای آقایان و خانم ها

  • نرگس بستگان
  • ۱۵ دی ۱۳۹۹
  • ۰

عکاسی امروزه یکی از مهمترین مسائل هر جم و مکانی است گرفت سلفی ها و عکس های مختلف امروزه بسیار رونق گرفته است اما یکی از مهمترین نکاتی که باید به آنتوجه داشت ژست عکس گرفتن است که خود علم بزرگی است دراین مطلب ژست عکس در برف را قرار داده ایم تا در این روز های سرد زمستانی عکس های یادگاری نابی را ثبت کنید.

فصل زمستان یکی از زیباترین فصول برای عکاسی است، در این فصل زیبا مناظری شگفت انگیز و با آرامش خلق می شود که می توان آن ها را با کمک هنر عکاسی ثبت کنیم. در این بخش ژست عکس در برف را قرار داده ایم تا بتوانید عکسهای زیبا و منحصر به فرد بگیرید.

بهترین انواع ژست عکس در برف

فصل زمستان فصل رنگ های سرد و خنثی است و فضایی رمانتیک و یخی را به وجود می آورد که عکاسی در آن بسیار لذت بخش است و تصاویر خلق شده در فضای برف و زمستان بسیار شگفت انگیز است.

توجه داشته باشید که فقط مدل ها نیستند که می توانند عکس های زیبایی بگیرند همه چیز بستگی به ژست گرفتن دارد. ژست گرفتن یککار اساسی و مهم در عکاسی است و بهتر این است که بدانید چه نکاتی را در عکاسی و ژست گرفتن باید رعایت کنید تا عکس های زیبا و منحصربه فرد داشته باشید.

نکات اساسی در ژست گرفتن

  • چانه را بالا بگیرید: گردن باید در تمام عکس ها دیده شود خم کردن سرتان باعث می شود نگاه شما سنگین شود و دید ناخوشایندی دارد.
  • دست به سینه نایستید: این ژست هیچ جذابیت بصری ندارد و اندام شما را زشت نشان می دهد بهتر است بدن را زویه یک طرفه بدهید و دست ها را کنار بدن آویزان کنید.
  • درست بنشینید: قوز کردن گردن شما را کوتاه نشان می دهد و تکیه زدن بر پشتی صندلی باعث چاق نشان دادن پهلو ها می شود بهتر است تیغه های شانه ها را به هم نزدیک و ستون فقرات را صاف کنید. و به صورت دوربین بچرخید.
  • بالاتنه را بچرخانید: اگر بالاتنه را زیاد از دوربین دور کنید باعث می شود شانه ها را گرد و کمر را پهن تر نشان دهد بهتر است اندازه سه چهارم بدن را به سمت دوربین بچرخانید. با این کار کمر باریک تر نشان داده می شود.
  • آرنج ها را در جای مناسب قرار دهید: دست به سینه نشتن اصلا ژست مناسبی نیست و اندام شما را به زیبایی به نمایش نمی گذارد بهتر است حالت ساعت شنی را انتخاب کنید تا هم صورت و هم بدنتان را به زیباییی جلوه دهد.

گالری ژست عکس در زمستان

فیگور عکس در برف می تواند گزینه مناسبی برای عکس پروفایل باشد. در ادامه انواع ژست های زیبا در برف را ملاحظه می فرمایید.

ژست عکس برفی

  •  آرون گروپس

ژست عکس دخترانه

ژست عکس عاشقانه در برف

ژست عکس در برف

ژست عاشقانه در روز برفی

عکس هنری در برف

ژست زیبا با آدم برفی

ژست جالب برای عکاسی در برف

بهترین ژست عروس و داماد

ژست جالب

عکس سی و سه پل در برف

عکس زیبای هنری در روز برفی

عکس هنری در روز برفی

عکس جالب

عکس هنری در روزهای برفی

عکس پروفایل پسر تنها در برف

ژست عکس در برف

ژست عاشقانه برای زوج های جوان

عکس زیبا برای پروفایل دخترانه

ژست عکس دونفره عاشقانه در برف

عکس برای روزهای برفی

ژست عکس عاشقانه در برف

ژست عاشقانه زن و مرد در برف

ژست عکاسی در برف

ژست عکس در برف

ژست عکس در روزهای سرد زمستان

ژستهای عکس دخترانه در برف

 اکثر افراد به عکاسی در تمام فصل ها علاقه دارند که یکی از فصل هایی که عکس گرفتن در آن بسیار زیبا و جذاب می شود فصل زمستان است  زیرا، به دلیل نور محیط که برف متصاعد می شود عکس ها دارای کیفیت بالایی هستند، با آغاز فصل زمستان و جمع شدن برف ها بر روی زمین افراد علاقه زیادی به برف بازی کردن و همچنین عکاسی در این روزها را دارند از این رو، در این فصل زیبا فرصت دارید که عکس های زیبایی از خود بگیرد و این زیبایی و نعمت خداوند را از دست ندهید که البته عکاسی در روزهای برفی به دلیل شرایط نوری نیاز به کمی فوت و فن دارد که باید تنظیمات دوربین را کمی تغییر داد تا عکس های بی نظیر را در این فصل  بگیرید.

ژست عکس در برف برای دختر خانم ها

برای عکاسی در روزهای زمستانی ژست های زیادی وجود دارد که شما می توانید این روزهای زمستانی را با گرفتن یک ژست زیبا ثبت کید، در ادامه مطلب ژستهای مختلفی از فصل زمستان را در اختیار شما دختر خانم های عزیز قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها عکس های شفاف و با کیفیتی در این فصل بگیرید، بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

فیگور خاص و متفاوت برای روز های برفی

فیگور جدید دخترانه زمستان

عکس دیدنی و خاص برای زمستان

فیگور زیبا و جدید برای روزهای برفی

ژست عکس زمستانی

فیگور جدید و لاکچری زمستانی

انواع مختلف فیگور زیبا و خاص

ژست جدید و جذاب روز برفی

فیگور زیبا و شیک دخترانه برفی

ژست عکس دخترانه در برف

ژست عکس دخترانه در برف

گالری زیبا فیگور دخترانه زمستانی

عکس جالب دخترانه در زمستان

مدلهای ژست عکس در برف

ژست عکس دخترانه در برف

ایده جدید دخترانه در روز برفی

امیدواریم از تماشای گالری ژست عکس در زستان نهایت لذت را برده باشید و توانسته باشید این حس زیبا و آرامش را از این عکس ها کسب کرده باشید همچنین امیدواریم نکات کلیدی و اساسی درباره ژست گرفتن در عکاسی که بیان شد به شما کمک کند تا عکس هایی زیبا و عالی داشته باشید برای تماشای ژست عکس های بیشتر کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *