دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

واکنش تند همسر زیبا بروفه نسبت به حواشی بارداری وی

  • یلدا محمدی
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۶
  • ۰

عدم حضور زیبا بروفه در کربلا برای صحنه هایی از فیلمبرداری سریال “هاتف” باعث به وجود آمدن شایعاتی در رابطه با این بازیگر شد. از این رو پیام صالحی، همسر زیبا بروفه واکنش تندی نسبت به این ماجرا نشان داده است که در این مطلب ملاحظه می فرمایید.

سریال “هاتف” به کارگردانی داریوش یاری برای پخش از شبکه یک سیما تهیه شده است و بازیگرانی چون زیبا بروفه، حمید گودرزی، شهرام قائدی، محمد فیلی، رزیتا غفاری، مریم کاویانی، بهزاد خداویسی و… در آن به ایفای نقش می پردازند. بخش هایی از این سریال در کربلا فیلمبرداری شده است اما زیبا بروفه به کربلا سفر نکرده است. که همین امر باعث به وجود آمدن برخی سوتفاهم ها شده است. متن زیر را همسر زیبا بروفه در رابطه با عدم حضور وی در کربلا و همچنین خبر بارداری اش منتشر نموده است.

داریوش یاری عزیز
زندگی خصوصی هنرمندان وسیله ای برای دیده شدن شما نازنین و تحت تأثیر قرار دادن مردم عزیزمان نیست تا با ذهنی خلاق و قصه پرداز خود از بارداری همسر هنرمند و مهربانم برای مردم معجزه بسازید. جهت اطلاع حضرتعالی عرض می کنم. از تصمیم تا خبر بارداری همسرم چهارماه هم نمی گذرد و اگر علاقه مندید دقیقتر برایت توضیح دهم ۲۷ اردیبهشت ۹۶ تصویب و روز ۲۲ شهریور ۹۶ دکتر بارداری یک ماهه همسرم را اعلام کرد.

با قصه پردازی و بازی با احساسات مذهبی مردم بازی نکنیم برای آن دسته از عزیزان که می خواهند بدانند چرا همسرم برای پرواز به کربلا از طرف پزشک اجازه پیدا نکرد تشکیل قلب بچه در تاریخ پرواز و فشارخون پایین مادر عنوان شده.

داریوش عزیز
معجزه زیبای سریال شما فقط همزمانی بارداری زیبا بروفه و نقش ریحانه در فیلم است.
در پناه سیدالشهدا

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *