دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس پروفایل عید غدیر خم با متن های بسیار زیبا

  • نرگس بستگان
  • ۵ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

اگر برای بزرگترین عید شیعیان به دنبال عکس مناسب و زیبایی برای پروفایل خود می گردید در این مطلب از گالری عکس پروفایل عید غدیر دیدن کنید و از عکس های زیبایی که برای شما دوستان عزیز قرار داده ایم استفاده نمایید.

عید غدیر خم یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است که در ۱۸ ذی الحجه واقع شده است، در این مطلب، مجموعه عکس پروفایل عید غدیر را برای شما دوستان عزیز قرارداده ایم تا با فرا رسیدن این عید بزرگ بتوانید پروفایلی زیبا انتخاب کنید.

عکس پروفایل عید غدیر برای شبکه های اجتماعی

۱۸ ذی الحجه عید غدیر را در تقویم قمری نشان می دهد، این عید بزرگ عید جانشینی صریح علی ابن ابی طالب در مقام امامت پس از محمد(ص) پیامبر مسلمانان است که این روز عزیز را جشن می گیرند. مسلمانان این عید را بزرگترین عید شیعیان میدانند و آن را عیدالله الاکبر نیز می نامند.

عکس پروفایل عید غدیر

اعمال عید غدیر

  • روزه گرفتن
  • غسل کردن
  • خواندن زیارت امین الله
  • خواندن دعای ندبه
  • پوشیدن لباس های نیکو
  • زینت کردن
  • استعمال بوی خوش
  • صله رحم
  • اطعام مؤمنین
  • خواندن زیارت غدیریه

در ادامه این مطلب برای این عید بزرگ گالری از عکس عید غدیر برای پروفایلهای شبکه های اجتماعی را قرار داده ایم تا بتوانید با استفاده از این تصاویر، پروفایلهای خود را به روز کنید.

عکس پروفایل مذهبی نام علی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عکس پروفایل نام علی (ع)

عکس برای تبریک عید غدیر

تصویر پروفایل برای عید غدیر خم

عکس پروفایل برای عید غدیر خم

پروفایل برای عید جانشینی علی ابن ابی طالب

پروفایل مذهبی برای عید غدیر

پروفایل زیبای مذهبی

عکس پروفایل مذهبی

تصویر زیبا برای پروفایل عید غدیر_ علی ولی خداست

عکس زیبا برای پروفایل عید غدیر

تصویر پروفایل عید غدیر

عکس مذهبی برای پروفایل

عکس نوشته برای عید غدیر

عکس مذهبی

پروفایل تبریک بزرگ ترین عید شیعیان

عکس مذهبی برای پروفایل

عکس پروفایل مذهبی_ هرکس من ولی اویم زین پس علی ولی اوست

عکس مذهبی عید غدیر

عکس نوشته عید غدیر

پروفایل زیبا عید غدیر

عکس برای عید غدیر

تصویر پروفایل عید غدیر خم

عکس زیبا پروفایل برای عید غدیر خم

تصویر پروفایل زیبا مناسب عید غدیر خم

عکس برای پروفایل عید غدیر

نگارگری زیبا درباره واقعه غدیر خم

عکس پروفایل مذهبی

تصویر پروفایل برای عید غدیر

عکس پروفایل عید غدیر

عکس پروفایل مذهبی

واقعه غدیر خم

پروفایل برای واقعه غدیر خم

عکس پروفایل برای عید بزرگ شیعیان

انواع عکس نوشته جدید درباره جشن غدیر

شیعیان در سراسر جهان روز عید غدیر خم را گرامی داشته و جشن می گیرند، دراین روز حضرت علی (ع) به عنوان جانشین پیامبر بزرگ اسلام شناخته شد و خداوند در این روز عزیز به وسیله مولا علی (ع) دین خود را کامل کرد و از آنجا که حضرت امیر المومنین سادات بوده و تمامی فرزندان بعد از وی نیز سادات می باشند، از این رو این روز را عید سادات نیز نامیده و ضمن دیدار و تکریم آنها این جشن را به آنها تبریک می گویند.

استفاده از عکس پروفایلها و عکس نوشته های مربوط به عید قربان و عید غدیر در این مناسبتها توسط کاربران شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارند، از این رو در ادامه می توانید نمونه هایی از این عکس پروفایلها را ببینید و برای به روز کردن صفحه اجتماعی خود انتخاب کرده و استفاده کنید.

پروفایل عید غدیر خم

سادات در واقع جزو خانواده پیامبر و از نسل مطهر وی به شمار می روند و همانطور که پیامبر از جایگاه والایی در نزد پروردگار برخوردار است، اهل بیت پیامبر (ص) نیز دارای احترام و حرمت می باشند، بنابراین باید مقام و شأن فرزندان اهل بین نیز مورد احترام واقع شود. حال در بین مسلمانان به خصوص ایرانیان رسم است که در این روز  به سراغ سید ها رفته و ضمن تبریک این روز، عیدی از آنها دریافت می کنند، در اینجا می توانید انواع تصویر پروفایل عید غدیر را ملاحظه کنید.

انواع پروفایل عید غدیر پروفایل عید غدیر با نوشته زیبا پروفایل با متن زیبای عید غدیر پروفایلهای زیبا برای عید غدیر تصویر پروفایل عید غدیر عکس پروفایل عید غدیر با متن زیبا پروفایل زیبای عید غدیر پروفایل جدید عید غدیر زیباترین عکس پروفایل عید غدیر پروفایل عید غدیر برای اینستاگرام پروفایل عید غدیر برای واتس آپ پروفایل عید غدیر برای تلگرام پروفایل عید غدیر عکس پروفایل عید غدیر برای سادات

در این روز بزرگ بازار پیامک های تبریک و عکس پروفایل بسیار داغ است پس شما دوستان عزیز هم از این قافله عقب نمانید و از گالری ارائه شده عکسی زیبا را برای پروفایل خود انتخاب کنید. امیدواریم از تماشای گالری عکس پروفایل عید غدیر نهایت لذت و استفاده را برده باشید و همچنین نشریه آرگا این عید بزرگ را به تمام مسلمانان ایران و جهان تبریک و تهنیت می گوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *