دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل کوله پشتی اسپرت و شیک دخترانه و پسرانه

  • ندا خوشرو
  • ۶ اسفند ۱۳۹۹
  • ۱

کوله پشتی از انواع وسایل ضروری مدرسه برای کودکان دختر و پسر است به همین دلیل بازار فروش مدل کوله پشتی دخترانه و پسرانه برای شروع مدارس داغ است. در ادامه تصاویری از انواع مدل های کوله دخترانه و پسرانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

کوله پشتی دخترانه و پسرانه در انواع طرح های مختلف موجود است و شما می توانید از بین این طرح های متنوع مدل کوله پشتی مناسبی را برای فرزند خود انتخاب کنید توجه داشته باشید که در انتخاب طرح و رنگ کوله عوامل زیادی تاثیرگذار هستند که بهتر است برای راحتی فرزندتان به این عوامل تاثیرگذار توجه کنید.

لباس فرم مدارس و کوله و کیف و کفش از انواع وسایلی هستند که قبل از شروع مدارس باید تهیه شوند. اگر شما تمایل دارید فرزندتان شیک پوش و زیباتر به نظر برسید بهتر است در انتخاب این ملزومات دقت لازم را داشته باشید.

مدل زیبا و شیک کوله پشتی

مدل کوله پشتی با جدیدترین طرح های مد سال

کوله از انواع مدل کیف های مناسب برای مدارس است و همچنین کیف کوله در بین کودکان و نوجوانان دختر و پسر پرطرفدار و محبوب تر است. در ادامه این مطلب با توجه به نزدیک شدن به فصل مدارس انواع مدل کوله شیک و جدید را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

کوله پشتی آبی و مشکی پسرانه

مدل های کوله پسرانه جدید

بهتر است کوله های پسرانه را از بین رنگ ها و طرح های پسرانه انتخاب کنید همچنین بهتر است در انتخاب مدل و رنگ کوله با فرزند خود مشورت کنید و بیشتر از سلیقه او استفاده کنید تا در هنگام استفاده از آن رضایت بیشتری داشته باشید. کیف های مدارس طرح های مختلفی دارند که کوله از بین این طرح های متنوع مناسب تر است.

بهتر است مدل کوله ای را که برای فرزند خود انتخاب کنید که در عین سبکی بتوانید وسایل بیشتری را درون آن قرار دهید و جابجایی آن نیز راحت تر باشد. اگر تمایل دارید فرزند شما تیپی اسپرت داشته باشد بهتر است کیف و کفش و شلوار فرزند خود را از بین طرح های کفش اسپرت بچه گانه و شلوار اسپرت بچه گانه و کوله پشتی اسپرت انتخاب کنید.

  •  آرون گروپس

کوله پشتی پسرانه با طرح مرد عنکبوتی

مدل شیک و زیبا کوله پسرانه

مدل کوله پشتی

کوله مشکی و ساده پسرانه

کوله پشتی اسپرت پسرانه

کوله مشکی و سفید

مدل کوله پشتی زیبا و شیک پسرانه

کوله شیک و اسپرت پسرانه

طرح های کوله پشتی پسرانه

کوله پسرانه اسپرت و جدید

کوله پشتی زیبا و شیک پسرانه

کوله اسپرت و جدید پسرانه

مدل شیک کوله پشتی

کوله طرح دار و خاص پسرانه

مدل کوله پشتی اسپرت و خاص

کوله اسپرت و جدید

مدل شیک کوله پشتی مشکی و قرمز

کوله مشکی و قرمز پسرانه نوجوان

کوله پشتی پسرانه شیک و جذاب

کوله بچه گانه پسرانه مرد عنکبوتی

کوله پشتی مشکی پسرانه

مدل اسپرت و جذاب کوله سفید و مشکی

کوله پشتی خاکستری پسرانه

مدل جامدادی و کوله ست پسرانه

  کوله پشتی طرح دار پسرانه

طرح های کوله دخترانه

کوله های دخترانه طرح های مختلفی دارد که بهتر است طرح و رنگ کوله را با توجه به رده سنی فرزند خود انتخاب نمایید. کودکان دختر تمایل دارند از کوله با طرح عروسکی استفاده کنند و نوجوانان دختر نیز تمایل زیادی به استفاده از کوله ها با طرح و رنگ های خاص و متفاوت دارند. توجه داشته باشید که بهتر است طرح و رنگ کوله را با توجه به رنگ مانتو مدارس و کفش اسپرت دخترانه فرزند خود انتخاب کنید تا شیک پوش و زیباتر از همیشه به نظر برسد.

مدل شیک و جذاب کوله پشتی

مدل های کوله اسپرت دخترانه

کوله پشتی طرح دار دخترانه

کوله طرح دار دخترانه

  کوله پشتی جدید

مدل زیبا و شیک کوله برای دختر بچه ها

کوله پشتی صورتی دخترانه

کوله صورتی دخترانه

کوله پشتی اسپرت دخترانه

کوله اسپرت دخترانه

کوله پشتی عروسکی دخترانه

کوله عروسکی دخترانه

کوله پشتی شیک و جذاب دخترانه

مدل کوله سفید و آبی دخترانه

کوله پشتی طرح دار دخترانه

مدل کیف مدارس شیک

کوله پشتی ساده دخترانه

کوله ساده و زیبا

کوله پشتی عروسکی دخترانه

مدل شیک و خاص کوله دخترانه

کوله پشتی طرح دار دخترانه

مدل کوله خاکستری و صورتی

کوله پشتی مشکی و قرمز دخترانه

کوله مشکی و ساده دخترانه

کوله پشتی صورتی طرح دار

کوله طرح دار و جذاب دخترانه

کوله پشتی شیک و طرح دار دخترانه

مدل کوله عروسکی دخترانه

مدلهای جدیدتری از انواع کوله پشتی

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید؛ کوله پشتی یا کیف کولی، شامل کیف هایی از جنس پارچه های مختلف می باشند و همانطور که از اسمش پیداست بر پشت حمل می شود، حال در صورتی که کوله پشتی دارای استاندارد لازم بوده و مناسب باشد، حمل آن بسیار راحت بوده و برای سنین مختلف کارایی زیادی دارد، به طوری که با انداختن بند های سرشانه می توان در مسیر های طولانی از آن استفاده کرد، ضمن اینکه انواع سبک وزن آن را نیز می توان بر روی یک شانه حمل کرد، در ادامه جدیدترین مدل های کوله پشتی برای سنین و افراد با سلیقه های مختلف به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار بگیرند.

مدل کوله جدید

کوله پشتی ها دارای کاربرد زیادی بوده و برای تمام سنین مورد استفاده قرار می گیرند؛ دانش آموزان دختر و پسر می توانند برای قرار دادن و حمل راحت لوازم تحریر و کتاب و دفتر هایشان از کوله پشتی استفاده کنند، کاربرد کوله پشتی در دانشگاه ها و مراکز مختلف آموزشی نیز بسیار زیاد است، ضمن اینکه می توانید از کوله پشتی در کوهنوردی، طبیعت گردی، مسافرت های کوتاه و سبک و نیز باشگاه های ورزشی و … استفاده نمایید، در اینجا انواع جدیدتری از کوله پشتی با طراحی های جدید و متنوع قرار داده ایم که می توانید ببینید و برای انتخاب کوله مورد نظرتان الگو بگیرید.

 انواع مدلهای کوله مدل کوله دخترانه مدل کوله زیبا تصاویر مدل کوله مدل کوله شیک انواع مدل کوله مدل کیف کولی جین مدل کیف کولی خاص جدیدترین مدل کوله پشتی مدل کیف کولی شیک مدل کیف کولی جدید مدل کوله پشتی پارچه ای مدل کیف کولی زیبا مدل کیف کولی مدل کوله پشتی چرم مدل کیف پشتی دخترانه مدل کیف پشتی چمدانی مدل کیف پشتی سنتی مدلی از کوله پشتی مدل کوله پشتی طوسی

در این مطلب انواع مدل کوله پشتی شیک و جدید را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کوله ای مناسبی را انتخاب کنید، همچنین در صورت علاقمندی برای آشنایی با انواع مدلهای کیف و کفش می توانید در اینجا کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *