دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فرمول رنگ موی زیتونی بدون دکلره + تصاویر این رنگ مو

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب انواع مدل ها و فرمول ترکیبی رنگ موی زیتونی بدون دکلره را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این رنگ موی زیبا و خاص مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با کمک این رنگ موی زیبا تغییرات مثبتی را در چهره و ظاهر خود ایجاد کنید.

اغلب خانم ها تمایلی به دکلره کردن موهای خود ندارند زیرا دکلره کردن موها باعث وارد شدن آسیب های جدی به مو می شود و علاوه بر این دکلره کردن باعث خشکی موها نیز می شود و همچنین در ظاهر موها تاثیرگذار است بنابراین بهتر است از رنگ موهایی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید که نیاز به دکلره ندارند. رنگ مو زیتونی بدون دکلره از انواع رنگ موهای خاص و زیبا است و شما می توانید موهایتان را به کمک این رنگ مو به زیبایی رنگ بزنید و تغییرات مثبتی را در چهره و رنگ موهای خود ایجاد کنید.

رنگ کردن موها می توانند تغییرات مثبتی را در چهره و رنگ موهای شما ایجاد کند بنابراین اگر شما تمایل دارید چهره ای زیبا و جذاب داشته باشید بهتر است با کمک انواع رنگ موهای تیره و روشن که با رنگ پوست شما مطابقت و همخوانی دارند موهایتان را رنگ بزنید.

رنگ مو زیتونی بدون دکلره

فرمول ترکیبی رنگ موی زیتونی بدون دکلره

رنگ موی زیتونی از انواع رنگ موهای پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها است و شما می توانید با استفاده از دکلره و بدون استفاده از دکلره موهایتان را به کمک این رنگ مو زیبا و خاص رنگ بزنید. در ادامه فرمول ترکیبی و انواع مدل های رنگ مو زیتونی بدون دکلره را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

فرمول رنگ مو زیتونی

فرمول رنگ مو زیتونی بدون دکلره

‎ ابتدا موهایتان را با کمک رنگ مو ۰۰۰ یا E20 روشن کنید برای روشن کردن موها با کمک این رنگ موها ابتدا رنگ مو ۰۰۰ را با اکسیدان نمره سه مخلوط کنید سپس مخلوط رنگ مو را به ساقه موهایتان بزنید و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه مکث رنگ مو را به ریشه موها بزنید و اجازه دهید تا موهایتان به صورت یکدست روشن شوند سپس موهایتان را بشویید و به طور کامل خشک نمایید و با کمک فرمول ترکیبی زیر موهایتان را به رنگ زیتونی در آورید:

رنگ مو زیتونی یا همان رنگ مو M با شماره های ۵ و ۹۰ و ۰.۱ و ۱۰ را با واریاسیون سبز و نقره ای به مقدار کم مخلوط کنید سپس دو برابر مقدار کل رنگ مو به آن اکسیدان شماره ۲ بیفزایید و اگر موهایتان به صورت یکدست روشن شده اند از این ترکیب رنگ مو روی موهایتان قرار دهید و بعد از ۳۰ یا ۴۰ دقیقه موهایتان را با کمک نرم کننده بشویید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

فرمول ترکیبی رنگ موی زیبا زیتونی

انواع مدل های رنگ مو زیتونی بدون دکلره

رنگ مو زیتونی بدون دکلره و با دکلره از انواع رنگ موهای مناسب برای خانم ها در هر رده سنی است. اگر شما تمایل دارید برای رنگ کردن موهای خود از رنگ مو زیتونی استفاده کنید بهتر است ابتدا از مطابقت و همخوانی رنگ مو خود با رنگ پوستتان مطمئن شوید سپس این رنگ مو را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کنید. رنگ مو زیتونی اگر به رنگ پوست شما بیاید موهایتان جلوه و رنگ خاصی پیدا می کند و شما می توانید از انواع طیف های مختلف رنگ مو زیبای زیتونی نظیر رنگ موی زیتونی طلایی و رنگ مو زیتونی دودی و … برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.

رنگ مو زیتونی زیبا و شیک فرمول ترکیبی رنگ مو زیتونی رنگ موی خاص و زیبا زیتونی رنگ مو زیتونی تیره رنگ موی زنانه زیتونی   رنگ موی شیک و خاص زیتونی رنگ مو زیتونی بدون دکلره   رنگ موی روشن زیتونی رنگ موی شیک و جذاب زیتونی مدل رنگ موی زیتونی بدون دکلره رنگ مو زیتونی بدون دکلره تیره رنگ مو زیتونی

در این مطلب با فرمول ترکیبی رنگ مو زیتونی بدون دکلره آشنا شدید که امیدواریم این رنگ مو خاص و جذاب مورد توجه تان قرار بگیرد. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع فرمول های ترکیبی و مدل های رنگ موهای مختلف به بخش ترکیب رنگ مو مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *