دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل سرویس خواب سلطنتی و لاکچری بسیار شیک و جدید

  • نرگس بستگان
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۶
  • ۰

اگر شما هم به دنبال سبکی کلاسیک و زیبا برای سرویس اتاق خواب خود می گردید مدل سرویس خواب سلطنتی می تواند گزینه مناسبی برای زیباتر و شیکتر به نظر رسیدن اتاق خواب شما باشد.

انتخاب مدل سرویس خواب سلطنتی امروزه مورد توجه بسیاری از زوج های جوان قرار گرفته است و برای دکوراسیون اتاق خواب خود از سرویس خواب کلاسیک یا سلطنتی استفاده می کنند در ادامه با انواعی از مدل سرویس خواب های سلطنتی همراه شما هستیم.

مدل سرویس خواب سلطنتی جدید و شیک

مدل تخت خواب زیبا

انواع تخت خواب سلطنتی از هر نظر شیک و لاکچری هستند در دورانی این مدل سرویس خواب جای خود را به سرویس خواب های مدرن داده بود اما به سرعت سرویس خواب های سلطنتی نظر بسیار افرادی را جذب خود کرد.

سرویس خواب های سلطنتی دارای منبت کاری های زیبایی از اشکال هندسی و بیشتر گل است و گاهی اوقات در این منبت کاری ها از فرشته های کوچک هم دیده شده است.

مدل سرویس خواب سلطنتی

مدل تخت خواب

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

استفاده از رنگ مناسب در طراحی دکور بسیار مهم است اگر شما می خواهید دکوراسیونی سلطنتی داشته باشید حتما سعی کنید رنگ طلایی و سفید را در طراحی دکور خود قرار دهید.

اتاق خواب زیبا

سرویس خواب خود را با رنگ مبلمان اتاق و پرده ها نیز هماهنگ کنید تا هارمونی زیبایی بر اتاق خواب شما حکم فرمایی کند، مدل سرویس خواب سلطنتی به تنهایی بسیار لوکس و جذاب است اما اگر می خواهید زیبایی اتاق خواب خود را افزایش دهید توجه داشته باشید ست بودن دکور اتاق بسیار حائز اهمیت است.

چیدمان اتاق خواب

چند نکته برای داشتن اتاق خوابی راحت و لوکس:

توجه داشته باشید که در اتاق خود تخت خواب را روبه روی در قرار ندهید بهترین حالت قرار دادن تخت خواب به گونه ایست که کمترین دید را از بیرون اتاق داشته باشد اینگونه شما خواب راحت تری را تجربه می کنید.

سرویس خواب

اتاق خواب خوب اتاقی است که در شما ایجاد آرامش کند پس در انتخاب رنگ و چیدمان وسائل اتاق خواب خود نهایت دقت و سلیقه را بکار گیرید. فراموش نکنید که چیدمان اتاق خواب نمایانگر شخصیت شماست.

مدل سرویس خواب سلطنتی

اتاق خواب زیبا

در ادامه عکس های از مدل سرویس خواب های سلطنتی برای شما به نمایش می گذاریم امیدوارم از دیدن آنها نهایت الگو برداری را برای اتاق خواب خود بکنید.

تخت خواب سلطنتی   مدل سرویس خواب سلطنتی  اتاق سلطنتی

مدل سرویس خوابی سلطنتی

تخت خواب زیبا  سرویس خواب  مدل سرویس خواب شیک

امیدوارم توانسته باشم با ارائه مدل های سرویس خواب سلطنتی و نکته های ساده شما را برای داشتن یک اتاق خواب شیک و سراسر آرامش کمک کرده باشم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *