دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر دکوراسیون زرشکی در نقاط مختلف منازل مسکونی

  • افسانه شمشیری
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب برای طراحی دکوراسیون داخلی مکان های مختلف خانه، به سراغ رنگ زرشکی رفته ایم. این رنگ جذابیت خاصی دارد و برای خانه های مدرن و مجلل انتخاب بسیار مناسبی است. طرفداران دکوراسیون زرشکی با ما همراه شوند.

رنگ زرشکی، رنگی پرطرفدار و همچنین شاد و جذاب است. امروزه در دکور داخلی خانه های مدرن و مجلل از رنگ زرشکی استفاده می شود. دکوراسیون داخلی زرشکی به فضای منزل شما شور و هیجان خاصی می بخشد و می توانید از این رنگ زیبا و خاص در تمام مکان های منزل خود استفاده کنید. در این مطلب با طراحی دکور زرشکی در خانه های مدرن بیشتر آشنا می شوید.

طراحی شیک دکوراسیون زرشکی پذیرایی

در روانشناسی رنگ ها، رنگ زرشکی جزو رنگ های شاد، پرانرژی و گرم است و برای استفاده از آن در دکوراسیون داخلی خانه، بهتر است که به عنوان رنگ غالب استفاده نشود و با رنگ های سرد و خنک ترکیب گردد تا جذابیت محیط حفظ شود. برای اینکه اتاق نشیمن شما فضایی آرام بخش باشد، بهتر است که از این رنگ به عنوان رنگ مکمل استفاده کنید. دکور زرشکی را می توان برای هر قسمت از منزل استفاده کرد. رنگ زرشکی را می توان به عنوان تزیین مکان مورد نظر برای رنگ دیوارها، لوازم منزل، مدل کابینت های آشپزخانه، سرامیک ها و یا کاشی ها به کار برد. دکور اتاق پذیرایی با تم زرشکی را میتوانید در عکس های زیر ببینید.

دکوراسیون اتاق نشیمن زرشکی

دکوراسیون مدرن زرشکی

دکوراسیون خانه های به روز زرشکی

دکوراسیون خانه با دیوار زرشکی

دکوراسیون زرشکی پذیرایی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

دکوراسیون خانه با پرده زرشکی

دکوراسیون جدید نشیمن زرشکی

دکوراسیون با مبلمان زرشکی

دکوراسیون جدید زرشکی در آشپزخانه

دکور داخلی آشپزخانه های زرشکی مدرن و لوکس

در رستوران ها، برای برانگیختن اشتهای مردم، از رنگ های گرم استفاده می کنند البته به این معنا نیست که در بکار بردن این رنگ افراط شود. تصاویر زیر نمونه هایی از دکور زرشکی آشپزخانه های مدرن و لوکس را نشان می دهند.

دکوراسیون مدرن آشپزخانه زرشکی

دکوراسیون آشپزخانه سفید زرشکی دکوراسیون جدید آشپزخانه مشکی زرشکی دکوراسیون های جدید آشپزخانه زرشکی

طراحی دکور شیک و زیبای اتاق خواب های زرشکی

همان طور که گفتیم رنگ زرشکی، رنگی داغ است که ایجاد هیجان می کند. اگر از این رنگ مخصوصا در اتاق خواب، بیش از حد استفاده شود، موجب کلافه شدن شخص و در نتیجه بی خوابی وی می گردد. بخاطر آرامشی که رنگ های سرد دارند از آن ها در فضای اتاق خواب ها استفاده می شود. در کنار رنگ های سرد استفاده از رنگ گرمی مثل زرشکی، برای افراد خوشایند بوده و مانع استراحت آن ها هم نمی شود. گفتنی است که این ترکیب رنگی منجر به مدرن شدن فضا نیز می شود.

دکوراسیون اتاق خواب زرشکی

دکوراسیون اتاق خواب با تم زرشکی

دکوراسیون جدید اتاق خواب زرشکی

جدیدترین دکوراسیون اتاق خواب زرشکی

دکوراسیون اتاق خواب با پرده زرشکی

دکوراسیون اتاق خواب مشکی زرشکی

عکس زیر نمونه ای از طراحی حمام و سرویس بهداشتی با استفاده از رنگ زرشکی را نشان می دهد. همان طور که میبینید میتوان از این رنگ برای طراحی هر قسمت از خانه استفاده کرد.

دکوراسیون زرشکی حمام

تصاویری از دکور مشکی زرشکی برای منازل مدرن

استفاده از انواع ترکیب های رنگی در دکور منازل می تواند تصویر شیک و جذابی ایجاد نماید، رنگ مشکی از جمله رنگ های خنثی است که استفاده از آن به تنهایی در دکور قسمتهای مختلف، ممکن است جذابیت زیادی نداشته باشد، اما به کار بردن آن در کنار رنگ های دیگر و شاد قطعا تصویر خاص، دلنشین و زیبایی ایجاد خواهد کرد، در ادامه تصاویری از ترکیب رنگی زرشکی و مشکی را در دکور منازل مختلف گلچین کرده ایم که امیدواریم تماشای آنها مورد پسندتان قرار بگیرد و بتوانید در دیزاین داخلی منازلتان از این مدلهای دکوراتیو الهام بگیرید.

دکوراسیون زرشکی نشیمن

ترکیب دو رنگ زرشکی و مشکی می تواند فضای فوق العاده پر انرژی و آرامش بخشی را در قسمت های مختلف منزل به وجود آورد، حال اگر از این دو رنگ در دکور داخلی منازل استفاده شود، می توانید شاهد دکوراتیوی مدرن، شیک و حرفه ای باشید، البته توجه داشته باشید که در کنار رنگ های مشکی و زرشکی می توانید از رنگ های روشن مثل سفید و نقره ای نیز استفاده کنید، با این ترفند می توانید از کوچک به نظر رسیدن منزل نیز جلوگیری کنید، در اینجا تصاویر متنوعی از دکور زرشکی و مشکی برای منازل مدرن را گردآوری کرده ایم که می توانید ببینید و الگو بگیرید.

مدلهایی از دکور زرشکی

دکور زرشکی منزل

دکور زرشکی خانه

تصاویری از دکور زرشکی

زیباترین دکور زرشکی

دکور زرشکی جذاب

دکور زرشکی اتاق خواب

دکور زرشکی لوکس

جدیدترین دکوراسیون زرشکی

دکور زرشکی متفاوت دکور زرشکی آشپزخانه

دکور زرشکی منزل

دکور زرشکی زیبا

دکوراسیون زرشکی مدرن

سعی کردیم که در این مطلب تصاویری از جدیدترین طرح ها و ایده های به کار رفته برای دکور زرشکی برای شما عزیزان به نمایش بگذاریم. امیدواریم که از این دکورهای متفاوت و خاص، در طراحی و چیدمان منزل خود استفاده کنید و از زیباتر شدن محیط منزلتان لذت ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *