دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ترکیب رنگ موی صدفی و عکس های انواع رنگ موهای صدفی

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

رنگ موی صدفی از انواع رنگ موهای زیبا و متفاوت است و اگر شما تمایل دارید برای رنگ کردن موهایتان از رنگ مویی متفاوت و جذاب استفاده کنید این رنگ مو می تواند برای شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

تاثیر رنگ موها روی زیبایی بیشتر چهره خانم ها را نمی توان نادیده گرفت بنابراین بهتر است خانم ها در انتخاب رنگ مو خود حساسیت لازم را داشته باشند تا با رنگ کردن موهایشان تغییرات مثبتی در چهره آن ها ایجاد شود. در این مطلب قصد داریم شما را با فرمول رنگ موی صدفی و مدل های ترکیبی این رنگ مو آشنا کنیم.

رنگ مو صدفی، رنگ موی یخی و رنگ موی شنی از انواع رنگ موهای خاص و متفاوت هستند که هر کدام از این رنگ ها زیبایی و جذابیت خاصی را به رنگ مو شما می دهند بنابراین بهتر است خانم ها برای ایجاد تنوع در رنگ موهای خود از این مدل رنگ موها استفاده کنند.

رنگ مو صدفی روشن

فرمول ترکیبی رنگ موی صدفی به همراه تصاویر

رنگ موهای صدفی را می توانید مانند سایر رنگ موها از ترکیب رنگ موهای مختلف بدست آورید در ادامه آموزش مرحله به مرحله رنگ کردن موها به کمک رنگ موهای صدفی را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

رنگ مو صدفی روشن

فرمول ترکیبی رنگ صدفی به همراه نحوه رنگ کردن موها

برای رنگ کردن موها به کمک رنگ صدفی باید پایه موها را به دکلره ۱۰ برسانید که نحوه دکلره کردن موها به روش زیر است:

ابتدا دو پیمانه از پودر دکلره را با ۱۲۰ میل از اکسیدان ۱۲ درصد مخلوط کنید و به موها بزنید و به مدت ۱۵ دقیقه مکث کنید تا موهایتان به خوبی رنگ باز کند سپس بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را با کمک نرم کننده بشویید و موهایتان را خشک کنید ( توجه داشته باشد که موها باید کمی نم نداشته باشد) سپس دوباره دو پیمانه پودر دکلره را با ۱۵۰ میل از اکسیدان ۹ درصد به خوبی مخلوط کنید و به موهایتان بزنید و بعد از ۱۵ دقیقه موها را با کمک نرم کننده بشویید و خشک کنید.

  •  آرون گروپس

در آخرین مرحله از دکلره کردن موها دو پیمانه پودر دکلره را با ۱۵۰ میل از اکسیدن ۱ درصد مخلوط نمایید و مخلوط پودر دکلره را به موهایتان به مدت ۱۵ دقیقه بزنید و بعد از این مدت زمان موها را با کمک نرم کننده بشویید و سپس موها را خشک کنید. اگر تمایل دارید پایه دکلره ۱۰ موهای شما بدون قرمزی باشد باید قبل از زدن رنگ اصلی به موهای خود موهایتان را به روش زیر رنگساژ کنید:

۱۲ میل اکسیدان شماره ۱ را با ۴ بند انگشت از واریاسیون آبی مخلوط کنید سپس مخلوط این مواد را مانند شامپو به موهای خود بزنید و موهایتان را ماساژ دهید و سپس موها را بشویید اگر احساس کردید که باید موهایتان را دوباره رنگساژ کنید این روش را دوباره روی موهای خود انجام دهید و سپس بعد از رنگساژ کردن موها به کمک فرمول رنگ مو زیر، موهایتان را رنگ بزنید:

  • رنگ سوپر نقره ای ۱۲.۱ : ۷۰ میل
  • رنگ ۰۰۰ : ۳۰ میل
  • اکسیدان شماره یک : به اندازه ۲ برابر رنگ مو

رنگ موی صدفی دخترانه

عکس رنگ موهای صدفی

رنگ موهای صدفی از انواع رنگ موی مناسب برای افراد با پوست روشن و سفید هستند و اگر شما رنگ پوستی روشن دارید بهتر است موهایتان را با کمک این رنگ مو زیبا رنگ بزنید. در ادامه تصاویری از انواع رنگ موهای مختلف صدفی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این رنگ موها مورد توجه تان قرار بگیرند.

رنگ مو صدفی  آموزش دکلره کردن موها رنگ موی زیبا و جذاب صدفی   آموزش دکلره کردن موها با پایه 10 رنگ مو صدفی با دکلره فرمول رنگ مو صدفی عکس رنگ مو صدفی رنگ مو زیبا و جذاب صدفی رنگ مو زیبا و جذاب صدفی رنگ موی روشن صدفی رنگ موی صدفی قهوه ای

انواع رنگ ترکیبی صدفی برای موهای کوتاه و بلند

رنگ موهای صدفی از جمله رنگ های خاص و پرطرفدار دخترانه و زنانه می باشد که فرمول ترکیبی این رنگ می تواند برای بسیاری از خانم ها و دختران جوان جذاب و دوست داشتنی باشد و تغییرات فوق العاده ای در چهره آن ها ایجاد نمایید. رنگ بژ صدفی، رنگ مرواریدی صدفی، رنگ صدفی نقره ای، رنگ صدفی دودی، رنگ طیف صدفی، رنگ صدفی کنفی، رنگ صدفی یخی و … از جمله رنگ های صدفی ترکیبی می باشد که هر کدام از این رنگ موها فرمول ترکیبی خاص خود را دارند و در اعمال آن ها بر روی موها باید علاوه بر در نظر گرفتن علاقمندی به رنگ صدفی خاص، به رنگ پوست فرد نیز دقت شود.

در ادامه این بخش سعی کرده ایم چندین نمونه زیبا و متفاوت از انواع رنگ موهای صدفی را به اشتراک بگذاریم که با ملاحظه این مدل رنگ موها می توانید با انواع فرمول های ترکیبی رنگ موهای صدفی تا حدودی آشنا شوید و بر اساس علاقه خود به ترکیب رنگ مورد نظر و اعمال آن چهره ای متفاوت  با موهایی جذاب تر از همیشه برای خود بسازید. البته باز هم باید یادآور شد که نوع رنگ موهای ترکیبی صدفی باید همانند دیگر رنگ موهای زنانه و دخترانه با رنگ پوست و چهره شما هم خوانی و مطابقت داشته باشند.

جدیدترین رنگ موی صدفی

رنگ مو ترکیبی صدفی زیبا

رنگ مو ترکیبی صدفی دیدنی

رنگ مو ترکیبی صدفی جالب

رنگ مو ترکیبی صدفی بی نظیر

رنگ مو ترکیبی صدفی فوق العاده

قشنگ ترین رنگ موی صدفی

رنگ مو ترکیبی صدفی دخترانه

رنگ مو ترکیبی صدفی مد روز

رنگ مو ترکیبی صدفی خواستنی

رنگ مو ترکیبی صدفی متفاوت

رنگ موهای صدفی جدید ترکیبی

خاص ترین رنگ موی صدفی

رنگ موهای صدفی قشنگ ترکیبی

رنگ موهای صدفی تماشایی ترکیبی

رنگ موهای صدفی عالی ترکیبی

رنگ موهای صدفی بی نظیر ترکیبی

رنگ موهای صدفی عالی ترکیبی

جذاب ترین رنگ موی صدفی

در این مطلب از بخش ترکیب رنگ موهای مجله آرگا فرمول ترکیبی رنگ موهای صدفی به همراه تصاویری از ترکیب این رنگ موهای زیبا را ملاحظه کردید شما می توانید در صورت تمایل با کمک این مطلب آموزشی ابتدا موهای خود را دکلره را کنید و سپس به رنگ صدفی در آورید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *