دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش بافت موی بلند به صورت مرحله به مرحله + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۴ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

بافت مو مدل های متنوعی دارد و شما می توانید از انواع مدل بافت موها برای بافتن موهای بلند و کوتاه خود استفاده کنید, در ادامه انواع آموزش بافت موی بلند را به صورت تصویری و مرحله به مرحله مشاهده خواهید کرد.

با کمک بافت موها می توانید در حالت و فرم موهایتان تغییرات زیادی را ایجاد کنید. اگر شما برای بافت موهای خود مهارت چندانی ندارید می توانید از مطالب مربوط به آموزش بافت مو بلند و کوتاه استفاده کنید و با کمک این مطالب و تمرین و تکرار زیاد مهارت لازم را در این زمینه بدست آورید.

امروزه اغلب خانم ها برای فرم دادن به موهایشان از بافت موها با مدل های متنوع نظیر بافت موی آفریقایی و بافت موی تیغ ماهی و بافت موی فرانسوی و … استفاده می کنند که هر کدام از این بافت موها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

آموزش بافت موی زنانه و دخترانه

آموزش بافت موی بلند

بافت موها مدل های متنوعی دارند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از انواع بافت موهای دائمی و موقتی برای بافتن موها استفاده کنید, در ادامه آموزش تصویری بافت موهای بلند با مدل های متنوع را به شما همراهان عزیز و گرامی آموزش می دهیم.

آموزش بافت موی بلند مجلسی

۱. آموزش بافت موی هدبن

ابتدا موهای خود را از فرق جانبی باز نمایید سپس قسمت بیشتر موهایتان را به یک طرف ببرید.
بخش کمتر موها را از قسمت فرق جانبی برداشته و از سه سانت مانده به ریشه موها, موهایتان را ببافید سپس انتهای موهای بافته شده خود را با کمک کش ببندید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

آموزش مرحله به مرحله بافت موی هدبن
بعد از بستن موهای بافته شده با کمک کش برای اینکه بافت موی شما حجم بگیرد موهای بافته شده خود را به آرامی باز کنید سپس از بخش پر موها قسمت کوچکی از موهایتان را بلند کنید و موهای بافته شده خود را از سمت مخالف و از روی پیشانی رد کنید و با کمک سنجاق مو بافت مو را محکم کنید سپس بخش دیگر موها را روی قسمت سنجاق خورده مو بیندازید و روی این قسمت را با کمک سنجاق موهای زیبا محکم نمایید.

آموزش بافت موی هدبن

۲. آموزش بافت موی تیغ ماهی آشفته

موهای بلند را می توانید به صورت تیغ ماهی ببافید که در این مطلب از آموزش بافت موهای بلند این مدل را به شما همراهان عزیز آموزش می دهیم.

ابتدا موهایتان را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید سپس با کمک شانه ای که دندانه های آن از یکدیگر فاصله دارند موهایتان را پوش دهید تا به صورت کامل حجم بگیرد سپس موهایتان را از سطح گونه ها به صورت مدل تیغ ماهی ببافید ( برای مشاهده آموزش بافت موی تیغ ماهی کلیک کنید).

آموزش بافت موی زیبا و شیک

توجه داشته باشید که بخش پوش خورده موها را نباید در هنگام بافتن باز کنید زیرا با باز کردن بخش پوش خورده حجم موها کم می شود. انتهای موهای بافته شده را با کمک کش به صورت محکم ببندید سپس به آرامی بافت ها را از یکدیگر جدا کنید تا موهای بافته شده حالت آشفته و آزادی را به خود بگیرند.

آموزش بافت موی تیغ ماهی آشفته

۳. روش بافت مو بلند فرنچ سه گانه

ابتدا پشت موهایتان را به سه بخش مساوی تقسیم کنید سپس قسمت های جدا شده موهایتان را ببافید. بافت موی وسطی را شل و آزاد کنید تا حجم بگیرد سپس این قسمت از موهای بافته شده را بپیچید و در قسمت پشت سر خود جمع کنید و با کمک سنجاق مو این قسمت از موهای بافته شده را محکم کنید.

آموزش بافت موی بلند فرنچ سه گانه
بافت های کناری را هم باز و شل کنید سپس بافت های کنار مو را به بافت موی وسطی بپیچید و با کمک سنجاق محکم کنید بعد از اینکه سه بافت مو را از قسمت پشت سر جمع کردید موهای نامرتب و ریخته شده را با کمک سنجاق مو محکم کنید.

شینیون فرنچ سه گانه

۴. آموزش بافت موی فرانسوی

در این قسمت از آموزش بافت موی بلند قصد داریم تا بافت مو فرانسوی برای موهای بلند را به شما همراهان عزیز و گرامی آموزش دهیم.

برای بافت موها به این روش ابتدا بخش مرکزی موهای خود را به شکل مثلثی تقسیم نمایید و به موهای تقسیم شده کلیپس بزنید سپس دو قسمت کناری موهایتان را به شکل بافت فرنچ ببافید و انتهای موهای بافته شده را در قسمت پشت گردن با کمک کش محکم کنید. دم اسبی ها را کنار گذاشته و با کمک کش این قسمت از موها را در قسمت قاعده بخش مثلثی به صورت محکم ببندید سپس دم اسبی ها را به سمت بالا بپیچید و با کمک سنجاق مو آن ها را ببندید قسمت بالایی موهایتان را بافت فرنچ بزنید و تا عقب سر خود بافت موها را ادامه دهید بعد از اینکه به نیمه بافت رسیدید به موهایتان سنجاق بزنید تا شکل بگیرد و موها را تا انتها به صورت بافت سنتی ببافید.

مدل بافت موی فرانسوی

انتهای موهای بافته شده را با کمک کش کوچک ببندید و بافت مو را در قسمت بالا جمع کنید و آن را در قسمت پشت گردن با سنجاق محکم کنید.

مدل بافت موی شیک و زیبا فرانسوی

۵. آموزش بافت مو بلند تاج آبشاری

سه قسمت کوچک از بخش بالایی موهای خود را بردارید و به سمت گوش ها شروع به بافتن موهایتان کنید بعد از اینکه به قسمتی رسیدید که بافت موهای شما مشهود بود پایین بافت مو را رها کنید.

آموزش بافت موی تاج آبشاری

سپس قسمت کوچک تری از موهایتان را بردارید و بقیه آن ها را ببافید. این مدل بافت مو را تا دور سرتان ادامه دهید و زمانیکه به سمت دیگر موها رسیدید با کمک یک کش کوچک موهای بافته شده خود را ببندید.

مدل بافت موی تاج آبشاری

نحوه بافت مو بلند با مدل های متنوع

مدل بافت موها متنوع هستند و بهتر است خانم ها چند مدل بافت موی مختلف را برای بافتن موهای خود یاد بگیرند تا در مواقعی که وقت کافی برای رفتن به آرایشگاه را ندارند بتوانند با کمک بافت موهای مجلسی و ساده به موهای خود فرم و حالت دهند. در ادامه روش های بافت موی بلند با مدل های متنوع و مجلسی را مشاهده خواهید کرد.

          آموزش مرحله به مرحله بافت مو آموزش بافت موی بلند شیک و زیبا آموزش بافت مو آموزش بافت موی بلند و شیک مدل بافت موی شیک و زیبا مدل بافت مو شیک و جذاب آموزش بافت مو با مدل های متنوع آموزش تصویری بافتن موها آموزش بافت موی مجلسی   مدل شیک و زیبا بافت موی بلند آموزش تصویری بافتن موهای بلند

انواع بافت موهای بلند مجلسی و شیک دخترانه

بافت موها شیوه ای جذاب و پرطرفدار برای آرایش موها به سادگی و با کمترین هزینه می باشد که امروزه با مدلهای متنوع و به بهترین شکل می توان این کار را انجام داد، استفاده از بافت موی مجلسی ایده جذابی برای آراستن موها می باشد که می توانید اینکار را در منزل و به صورت مدلهای متنوع و شیک انجام دهید، از این رو در ادامه مدلهای جدید و متنوعی از بافت موی دخترانه و زیبا از انواع بافت های تیغ ماهی، آفریقایی، مکزیکی، فرانسوی و … گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند و بتوانید از بین این مدلها زیباترین مدل بافت مو را الگو بگیرید.

انواع بافت موی بلند

بافتن موها علاوه بر زیبایی و آراسته شدن موها، راهکاری مناسب برای بستن و جمع کردن موها به شکل شیک و مدل دار است؛ امروزه انواع مختلف بافت های مو وجود دارند که برخی ساده اما شیک بوده و برخی نیز از پیچیدگی های خاصی برخوردارند و استفاده از هر یک از مدلهای بافت می تواند تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت موها و حتی چهره داشته باشد، در اینجا دعوت می نمایم از جدیدترین مدل بافت موی مجلسی دخترانه و شیک دیدن کنید و برای آراستن موهایتان ایده بگیرید.

مدل جذاب بافت موی بلندمدل شیک بافت موی بلندتصاویر بافت موی بلندمدل بافت موی بلندروش بافت موی بلندآموزش بافت موی بلند مجلسینحوه بافت مدل موی بلندنحوه بافت موی دخترانه بلندآموزش بافت موی بلند جذابنحوه بافت موی بلند و جذابنحوه بافت موی بلند زیبانحوه بافت موی بلند دخترانهنحوه بافت موی بلندآموزش بافت موی بلند زیبا

در این مطلب آموزش بافت موی بلند به صورت تصویری و مرحله به مرحله را مشاهده کردید که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی بتوانید تبحر لازم را در انواع مدل های بافت مو مجلسی و ساده بدست آورید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل ها و آموزش بافت مو کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *