دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل یقه مانتو جدید مجلسی و اسپرت برای سلیقه های مختلف

  • یلدا محمدی
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

عکس های انواع مدل یقه مانتو دخترانه و زنانه جدید و شیک را در این مطلب ارائه می دهیم که هر یک از این مدل های زیبا و متنوع می توانند بهترین انتخاب برای یقه مانتو جدید شما باشند و از این طریق بهترین مدل یقه را انتخاب نمایید.

انتخاب مدل یقه مانتو یکی از مهمترین مواردی است که همه خانم ها و دختران جوانی که قصد خرید و یا دوخت مانتو را دارند به آن توجه می نمایند و سعی می کنند بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند. همانطور که می دانید مدلهای یقه مانتو دارای تنوع بسیار بالایی هستند و شما به دلخواه می توانید طرح مناسب را انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با انواع یقه های جدید و زیبا، در این مطلب به ارائه جدیدترین مدلهای یقه می پردازیم، که امیدواریم مورد توجه شما دوستان شیک پوش و با سلیقه واقع شوند.

عکس های انواع مدل یقه مانتو دخترانه و زنانه جدید و شیک :

برای انتخاب طرح یقه مانتوهای مختلف، رعایت چند نکته الزامی است تا بتوانید بهترین و شیک ترین مانتوها را با یقه ایی زیبا داشته باشید. بدین منظور ابتدا باید به جنس پارچه توجه نمایید، مطمئنا ایست و کارایی پارچه نقش مهمی در نوع و طرح یقه دارد، مورد دیگر طرح مانتوها است که با توجه به بلند یا کوتاه بودن و طرح کلی، طرح یقه را تعیین می کند. بهتر است طرح یقه ایی را انتخاب نمایید که هماهنگی لازم با مدل آستین مانتوها و همچنین مدل جیب مانتوها و دیگر اجزا را داشته باشد. در ادامه با انواع مختلف یقه ها برای مانتوهای مختلف آشنا خواهید شد.

مدل زیبای یقه مانتو

عکس یقه مانتو اسپرت دخترانه :

اگر قصد انتخاب طرح یقه برای مانتوهای اسپرت و دخترانه را دارید، پیشنهاد می کینم از انواع یقه ایستاده و یا یقه گرد و هفت استفاده نمایید. البته یقه های اسپرت مدلهای متنوع و جدیدی دارند که به دلخواه می توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

مدل یقه مانتو اسپرت دخترانهطرح یقه ایستاده برای مانتو

مدل یقه برای مانتوهای اسپرتمدل یقه برای مانتوهای اسپرت

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل ساده یقه مانتوطرح یقه انگلیسی برای مانتو دخترانه

مدل های یقه مانتو جدیدعکس طرح یقه هفت برای مانتو

یقه جدید برای مانتوهای دخترانهمدل یقه اسپرت و زیبا

یقه مانتو دو تکهمدل یقه دو رنگ جدید و زیبا

یقه مانتو جدید و زیبایقه مانتو جدید و شیک دخترانه

یقه مانتو اسپرتعکس یقه مانتو اسپرت دخترانه

مدل یقه جدید و بسیار زیبا برای مانتومدل یقه یه طرفه جدید و زیبا

مدل های زیبای یقه مانتومدل یقه شیک و زیبای دخترانه

طرح های یقه مانتو مجلسی :

یقه مانتوهای مجلسی همچون انواع مدل یقه لباس مجلسی دارای تنوع بالایی می باشند و شما با توجه به جنس و طرح پارچه مانتویی و همچنین طرح انتخابی می توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. در ادامه نمونه هایی از انواع یقه برای مانتوهای مجلسی را ملاحظه می فرمایید که هر یک بهترین انتخاب برای مانتوهای زنانه می باشند.

مدل های جدید یقه مانتویقه برای مانتو مجلسی زنانه

مدل یقه مانتومدل یقه انگلیسی برای مانتوهای زنانه

مدل جدید یقه مانتوهای مجلسیمدل یقه آرشال جدید و شیک

یقه مانتو زنانه جدیدعکس یقه برای مانتوهای زنانه

مدل های زیبای یقه مانتو دخترانهمدل یقه جدید برای مانتوهای رسمی زنانه

مدل جدید یقه مانتومدل یقه دو رنگ با مغزی

یقه مانتو زنانهطرح یقه گرد برای مانتو زنانه

مدل های جدید یقه مانتوعکس یقه جدید برای مانتو مجلسی

مدل یقه زیبا برای مانتویقه مانتو جدید و زیبای زنانه

مدل یقه گرد برای مانتومدل یقه گرد برای مانتوهای مجلسی

یقه جدید و زیبا برای مانتومدل یقه جدید و شیک برای مانتوهای زنانه

انواع مدلهای یقه برای مانتو های جلوباز

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید، انواع مدل مانتو اسپرت بلند و کوتاه، مجلسی و رسمی با یقه های مختلف ایستاده، انگلیسی، دیپلمات، آرشال، گرد، هفت و … طراحی و تولید می شوند که یقه انگلیسی بیشتر برای انواع کت، پالتو و مانتو های رسمی استفاده می شود و برای مانتو های جلوباز یقه آمریکایی کاربرد دارد، هر چند که اغلب مانتوهای امروزی و جلوباز بدون یقه هستند، به طور کلی طرح یقه از جمله موارد مهم در هنگام دوخت مانتو می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد، حال برای مشاهده انواع مانتوهای جلوباز با یقه های مختلف می توانید در ادامه همراه ما شوید.

تصاویری از یقه مانتوها

در طی سالهای اخیر، بازار مانتوهای جلوباز بسیار داغ  شده است و طرفداران زیادی دارند، این نوع مانتوها می توانند یقه دار یا بدون یقه باشند، مدلهای بدون یقه این نوع مانتوها معمولا به صورت ایستایی و راسته هستند و انواع یقه دار مانتوهای جلوباز از پارچه های ایستا و کمی ضخیم تر دوخته شده و اغلب نامتقارن هستند، بنابراین حالت ایستایی زیبایی دارند؛ بنابراین مانتوهای جلوباز یقه دار با حالت ایستا، تن پوشی عالی برای خانوم های قد بلند می باشند، برای خانوم ها با قدی کوتاه نیز انتخاب مانتوهای دو رنگ جلوباز با یک رنگ در قسمت بالا تنه و رنگ دیگر در قسمت پایین مناسب تر است.

مدلهای یقه مانتوی جذاب

بنابراین در صورتی که به دنبال یقه ای مناسب برای مدلهای مختلف مانتوهای جلوباز هستید، در اینجا می توانید از انواع مانتوی جلوباز شیک و جدید دیدن کنید و طرح یقه مناسب و دلخواهتان را انتخاب نمایید.

مدلهای یقه مانتوی جدید

انواع یقه مانتو

مدلهای یقه مانتو زنانه

مدلهای یقه مانتو شسک

مدل یقه مانتو امروزی

مدلهای یقه مانتو جلوباز

مدلهای یقه مانتو کتی

جدیدترین مدل یقه مانتو

مدلهای یقه مانتو راه راه

مدلهای یقه مانتو زیبا

مدلهای یقه مانتو جدید

مدلهای یقه مانتو

مدل یقه مانتو کتی

همانطور که مشاهده نمودید، یقه های مانتو دارای تنوع بسیار بالایی می باشند که هر فرد می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب نماید. امیدواریم انواع طرح یقه مانتو که در این مطلب ملاحظه نمودید مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشند، از همه شما دعوت می نماییم با کلیک بر روی آموزش خیاطی با شیوه هایی برای دوخت مانتو و همچنین مدلها و الگوهای خیاطی جدید و مناسب دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *