دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های سایه زدن چشم جدید و زیبا برای انواع چشم های ریز و درشت

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از مهم ترین بخش های آرایش چشم مدل سایه زدن چشم است ایده های زیادی برای کشیدن سایه چشم وجود دارد که در ادامه این مطلب انواع این ایده ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

مدلهای سایه زدن چشم و رنگ های به کار رفته برای کشیدن سایه چشم می تواند روی زیبایی و جذابیت آرایش چشم و آرایش صورت خانم ها تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است در انتخاب سایه چشم حساسیت لازم را به خرج دهید تا بتوانید چشم هایتان را به زیباترین شکل ممکن آرایش کنید.

چشم ها یکی از مهم ترین اجزاء صورت هستند و علاوه بر این اولین جزء از صورت که می توانند توجه افراد را به سوی خود جلب کنند چشم ها هستند بنابراین بهتر است در هنگام میکاپ کردن صورت خود وقت بیشتری را روی آرایش چشم ها و سایه زدن چشم بگذارید.

مدل سایه زدن چشم با روش های متفاوت و مدرن

طرح و رنگ سایه چشم را بهتر است با توجه به فرم و حالت چشم ها و رنگ چشم هایتان انتخاب کنید تا زیبایی و جذابیت میکاپ چشم ها چند برابر شود. در ادامه این مطلب انواع مدلهای سایه زدن چشم با روش های متفاوت و جدید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادهایم که امیدواریم از مشاهده این مدلها نهایت لذت را ببرید.

مدل سایه زدن چشم دخترانه

مدل سایه چشم دخترانه

اغلب دختران جوان به زدن سایه چشم علاقه زیادی دارند اگر شما نیز از این دسته هستید بهتر است از رنگ های مات و کمرنگ سایه استفاده کنید توجه داشته باشید که سایه چشم دخترانه هر چقدر ساده و کمرنگ تر باشد حالت و فرم طبیعی چشم های شما حفظ می شود و زیباتر از همیشه به نظر می رسید. استفاده از دو رنگ مکمل برای زدن سایه چشم هم می تواند ایده مناسبی برای مدل سایه چشم جدید دخترانه باشد.

مدل سایه چشم زیبا مدل سایه چشم ساده مدل سایه چشم دخترانه مدل سایه چشم ساده زنانه مدل سایه چشم ساده و زیبا زنانه مدل آرایش چشم ساده زنانه مدل زیبا و متفاوت سایه چشم مدل سایه چشم زیبا

  •  آرون گروپس

مدل سایه چشم زنانه

هر چقدر مدل و رنگ سایه چشم شما زیباتر باشد میکاپ چشم های شما جذاب تر از همیشه به نظر می رسد بهتر است در انتخاب رنگ و مدل سایه چشم توجه لازم را داشته باشید تا مدل سایه چشم هایتان متفاوت و جذاب تر به نظر برسند.

خانم ها می توانند از انواع رنگ های روشن و تیره و براق سایه برای زدن سایه روی چشم های خود استفاده کنند که انتخاب رنگ سایه بهتر است بر اساس رنگ لباس ها و رنگ چشم و رنگ پوست و رنگ های به کار رفته در میکاپ چشم ها انجام شود.

مدل سایه چشم زنانه زیبا و شیک مدل سایه زدن چشم زنانه مدل سایه چشم   مدل زیبا سایه چشم مدل سایه چشم زیبا و متفاوت زنانه مدل سایه چشم چند رنگ زنانه مدل زیبا و متفاوت سایه چشم مدل سایه چشم بنفش زنانه مدل سایه چشم بنفش و جذاب مدل آرایش چشم زنانه مدل میکاپ چشم زنانه مدل میکاپ چشم زنانه با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا مدل زیبا و متفاوت سایه چشم آموزش زدن سایه چشم مدل سایه زدن چشم با روش های زیبا و مدرن مدل سیاه زدن چشم با روش های جذاب و متفاوت

در این مطلب انواع مدلهای سایه زدن چشم با طرح های متفاوت و جذاب را مشاهده کردید که امیدواریم با الگوبرداری از این مدلها بتوانید سایه چشم زیبایی را برای چشم هایتان بکشید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدلهای سایه چشم به بخش آرایش چشم مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *