دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

محبوب ترین طرح های ناخن در سال ۲۰۱۷ برای خانم ها و دختران جوان

  • ندا خوشرو
  • ۵ اسفند ۱۳۹۵
  • ۰

طراحی ناخن یکی از کارهای مورد علاقه برای اغلب خانم ها است که اگر با دقت و حساسیت زیادی انجام شود می توانید در پایان کار نتیجه رضایت بخشی را داشته باشید, در ادامه این مطلب انواع مدل طراحی ناخن ۲۰۱۷ با طرح های ساده و حرفه ای را مشاهده خواهید کرد.

با شروع سال ۲۰۱۷ مدل های دیزاین ناخن متنوع و زیبایی مد شده اند که هر کدام از این مدل ها می توانند برای مکان های خاصی مورد استفاده خانم ها قرار بگیرند بنابراین اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید همیشه با مد پیش می روید بهتر است از مدل های دیزاین ناخن ۲۰۱۷ برای دیزاین ناخن های خود ایده بگیرید.

دیزاین ناخن ها کمی دشوار است از این رو اغلب خانم ها برای دیزاین ناخن های خود به سالن های زیبایی مراجعه می کنند و هزینه های زیادی را متحمل می شوند. اگر شما تمایل دارید که همیشه ناخن هایتان را دیزاین کنید بهتر است برای صرفه جویی در هزینه و زمان با کمی تمرین و تکرار مهارت لازم را در زمینه دیزاین ناخن ها بدست آورید تا در صورت لزوم بتوانید ناخن تان را با طرح های دلخواه به زیبایی دیزاین کنید.

طراحی زیبا و جذاب ناخن

طراحی ناخن ۲۰۱۷ با انواع ایده های جدید

برای دیزاین ناخن طرح های متنوع و مختلفی وجود دارند که بهتر است با توجه به میزان مهارت خود ناخن هایتان را با استفاده از طرح های زیبا دیزاین کنید, در ادامه این مطلب انواع مدل دیزاین ناخن ۲۰۱۷ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

طراحی ناخن با طرح زیبا

مدل دیزاین ناخن ۲۰۱۷ با طرح های خلاقانه و حرفه ای

دیزاین ناخن ها با طرح های حرفه ای و پیچیده نیازمند مهارت و خلاقیت است و این مدل دیزاین ها بیشتر برای مهمانی ها و مجالس مناسب هستند. اگر شما تمایل دارید که برای طراحی ناخن های خود از طرح های حرفه ای استفاده کنید بهتر است قبل از هر چیز به مدل لباس و فرم انگشتان تان توجه داشته باشید. برای طراحی حرفه ای ناخن ها معمولا از چند رنگ لاک استفاده می شود که بهتر است رنگ لاک ها با یکدیگر همخوانی لازم را داشته باشند تا بعد از اتمام کار طراحی ناخن هایتان رضایت بیشتری داشته باشید.

طراحی ناخن 2017

  •  آرون گروپس

دیزاین ناخن 2017 طراحی ناخن ساده و طرحدار 2017   طراحی ناخن 2017 با نگین    مدل دیزاین ناخن 2017 زنانه مدل لاک ناخن 2017

دیزاین ناخن زنانه و دخترانه ۲۰۱۷ با طرح های ساده

بهتر است مدل ناخن های خود را از بین طراحی ناخن ۲۰۱۷ انتخاب کنید زیرا این مدل های جدید باعث می شوند تا شما مدگرا و خوش سلیقه تر به نظر برسید. مدل ناخن ساده از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب ناخن ها در بین خانم ها است که این مدل ناخن ها زیبایی و جذابیت خاصی را به فرم ناخن های شما می دهند در این مدل طرح های ساده معمولا از ترکیب دو رنگ لاک که با یکدیگر همخوانی بیشتری دارند استفاده می شود.

طراحی ناخن ساده 2017 مدل ناخن ساده طراحی ناخن 2017 با دو رنگ لاکطراحی شیک و زیبا ناخن 2017 طراحی ناخن جدید طراحی ناخن 2017 با لاک بنفش طراحی ساده ناخن طراحی ناخن زیبا و جذاب مدل طراحی ناخن زنانه 2017 طراحی ناخن با لاک سیاه

معمولا برای طراحی ساده ناخن از مدل های ساده طراحی ناخن با نگین و طراحی ناخن با تور استفاده می شود که این مدل دیزاین ها بر خلاف ساده بودنشان به ناخن های شما فرم زیبایی می دهند و اگر شما در مراحل اولیه کار دیزاین ناخن هستید بهتر است برای حرفه ای تر به نظر رسیدن طرح ناخن هایتان از این مدل ها استفاده کنید.

طراحی ساده و زیبا ناخن با نگینطراحی ناخن ساده و شیک طراحی ناخن با کمک لاک و نگین دیزاین ناخن 2017 با لاک طلایی و سفید دیزاین ناخن دختارنه و زنانه با طرح های زیبا و متفاوت دیزاین ناخن با لاک سفید و نگین مدل ناخن زیبا و شیک

در این مطلب انواع مدل طراحی ناخن ۲۰۱۷ را مشاهده کردید که امیدواریم با مشاهده این مدل ها بتوانید طرح زیبا و متفاوتی را برای طراحی کردن ناخن هایتان انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده طرح های متنوع و زیبا دیزاین ناخن به بخش طراحی ناخن مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *