دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل بلوز سایز بزرگ با طرح های شیک و مجلسی

  • ندا خوشرو
  • ۱ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

بلوز از انواع لباس های مجلسی است که خانم ها از این مدل لباس اغلب در مهمانی ها و مجالس کوچک و غیر رسمی استفاده می کنند, در ادامه این مطلب انواع مدل بلوز سایز بزرگ برای خانم های چاق را مشاهده خواهید کرد.

بلوزهای مجلسی دارای طرح های متنوع و زیبایی هستند و برای خانم ها با فرم اندام مختلف طراحی می شوند. مدل بلوز های سایز بزرگ از انواع مدل لباس هایی که برای خانم های توپر و چاق مناسب است و این مدل بلوزها طرح های متفاوت و زیبایی دارند.

بلوزها با توجه به طرح و رنگ و جنس شان می توانند در فرم اندام شما تاثیرگذار باشند. اگر شما دارای اندام چاق و درشتی هستید می توانید با انتخاب یک مدل بلوز مجلسی متناسب با فرم اندام خود ظاهر و اندام ایده آل تری پیدا کنید.

جدیدترین مدل های بلوز زنانه با طرح های شیک

مدل بلوز سایز بزرگ با جدیدترین طرح های مد سال

بلوز های مجلسی در انواع طرح های شیک و زیبایی در بازار موجود هستند که بهتر است شما طرح و رنگ و جنس بلوز را با توجه به لاغری و چاقی اندام خود انتخاب کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل بلوز سایز بزرگ با طرح های شیک و زیبا مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل بلوز سایز بزرگ زنانه

مدل بلوزهای سایز بزرگ زنانه شیک و جدید

طرح و رنگ بلوز از عوامل مهمی که هستند که در انتخاب مدل بلوز زنانه و دخترانه باید به آن ها توجه داشته باشید. بلوز ها با رنگ های تیره و سرد مانند خاکستری سرد و سرمه ای و زغالی و بادمجانی و مشکی و … از انواع بلوز های مناسب برای خانم ها با اندام چاق و درشت هستند و بهتر است شما این مدل بلوز ها را برای پوشیدن انتخاب کنید تا شیک پوش و لاغرتر از حد معمولی به نظر برسید.
خانم های چاق بهتر است بلوز هایی را برای پوشیدن انتخاب کنند که کاملا اندازه آن ها است زیرا مدل بلوز های خیلی تنگ و یا خیلی گشاد برای خانم های چاق نمی توانند انتخاب مناسبی باشند و این مدل بلوز ها فقط اندام آن ها را چاق تر از حد معمول نشان می دهند.

مدل بلوز برای خانم های چاق   مدل بلوز مجلسی با رنگ روشن

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل شومیز زنانه مجلسی با سایز بزرگ

مدل بلوز مجلسی مدل بلوز مجلسی برای خانم های چاق

مدل بلوز زنانه برای خانم های چاق

مدل بلوز نانه مدل بلوز سایز بزرگ با طرح ساده

جدیدترین مدل های بلوز مجلسی زنانه

مدل بلوز سایز بزرگ زنانه و دخترانه شیک

مدل شومیز سایز بزرگ شیک و جدید زنانه

مدل بلوز سایز بزرگ گیپور

طرح های زیبا و شیک بلوز زنانه

  مدل بلوز یه هفت زنانه

انواع مدل های بلوز زنانه

  مدل های زیبا و جذاب بلوز زنانه مدل بلوز مجلسی شیک زنانه

انواع مدل بلوزهای سایز بزرگ دخترانه

علاوه بر طرح و رنگ بلوز مجلسی دخترانه و زنانه در هنگام انتخاب بلوز باید به جنس پارچه و مدل یقه بلوز توجه کنید. بلوز ها با پارچه های براق و ضخیم و آهاردار برای خانم ها با اندام چاق مناسب نیستند و این مدل لباس ها فقط باعث می شوند تا اندام خانم ها چاق تر به نظر برسد.

بلوزهای مجلسی با برش عمودی و یقه هفت نظیر یقه آرشال و یقه انگلیسی برای دختران و خانم های چاق مناسب تر هستند. توجه داشته باشید که هر چقدر یقه بلوزهای سایز بزرگ بازتر باشد می تواند بالا تنه بدن و گردن و صورت شما را کشیده و لاغر تر نشان دهد.

مدل بلوز سایز بزرگ دخترانهجدیدترین مدل های بلوز سایز بزرگ دخترانه و زنانه

مدل شومیز مجلسی با سایز بزرگ

جدیدترین مدل های بلوز زنانهمدل بلوز سایز بزرگ دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال

مدل بلوز مجلسی دخترانه

مدل بلوز مشکی زنانهمدل بلوز مجلسی زنانه با طرح های شیک و متنوع مد سال

مدل بلوز مجلسی برای خانم ها با اندام چاق

بلوز سایز بزرگ زنانهمدل بلوز دخترانه

شومیز مجلسی مشکی دخترانه با سایز بزرگ

مدل های جذاب و متفاوت بلوز زنانه

مدلهای شومیز زنانه و دخترانه سایز بزرگ شیک

لباسهای سایز بزرگ همانطور که از اسمش پیداست برای افراد درشت هیکل و با اندام پُر مناسب است، امروزه انواع مختلف، مدل تونیک خانگی و مجلسی، پیراهن، بلوزهای زنانه و شومیز سایز بزرگ برای این قبیل افراد که سایز آنها نسبت به دیگران بیشتر است با انواع پارچه های مختلف و در طرح و رنگ های متنوع طراحی و دوخته می شود، در ادامه مدلهای متنوعی از انواع شومیز زنانه سایز بزرگ قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدلهای شومیز سایز بزرگ

شومیز ها یکی از لباسهای زنانه و دخترانه جذاب و شیک می باشند که در انواع طرح های ساده و طرح دار مجلسی، راحتی، اسپرت و نیز در سایز های کوچک، بزرگ و متوسط طراحی و تولید می شوند، از آنجا که بسیاری از خانوم های چاق و درشت هیکل در انتخاب لباس سایز بزرگ مشکل دارند، این قبیل افراد ممکن است مدل لباس دلخواه خود را پیدا نکنند و در نتیچه ناچار به خرید مدلی که دلخواه آنها نیست، شوند، البته انتخاب شومیزها به دلیل راحتی و آزاد بودن در بین این افراد طرفداران زیادی دارند.

بنابراین در اینجا انواع مدلهای جدید شومیز سایز بزرگ گلچین کرده ایم که می توانید بعد از مشاهده این مدلها با توجه به سلیقه و سایز و فرم اندامتان، از بهترین طرح این لباسها ایده بگیرید و انتخاب مناسبی در این زمینه داشته باشید.

انواع شومیز سایز بزرگ مدلی از شومیز سایز بزرگ مدلهای بلوز سایز بزرگ مدل شومیز سایز بزرگ گلبهی مدل شومیز سایز بزرگ مجلسی جدیدترین مدل بلوز سایز بزرگ مدل شومیز سایز بزرگ جذاب مدل جدید شومیز سایز بزرگ مدل بلوز سایز بزرگ طرحدار مدل شومیز سایز بزرگ زیبا مدل شومیز سایز بزرگ جدید مدل شومیز سایز بزرگ شیک مدل شومیز سایز بزرگ مدل بلوز سایز بزرگ زنانه

انواع مدل بلوز سایز بزرگ با طرح های شیک و زیبا مجلسی را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم بتوانید با الگوبرداری از این مدل ها بلوز مجلسی با طرح متفاوت و جذابی را برای خود انتخاب کنید. اگر شما به دنبال مشاهده طرح های متنوع تری از بلوز های زنانه و دخترانه هستید به شما پیشنهاد می دهیم که به بخش مدل بلوز مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *