دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ساخت پاکت پول و نامه با ۱۰ ایده متفاوت

  • یلدا محمدی
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

روش های جالب و جذاب برای ساخت پاکت پول و هدیه را در این مطلب معرفی می نماییم که هر یک می توانند الگوی جالبی برای ساخت انواع پاکت کادویی با کاغذ و مقوا توسط شما باشند.

ایده ها و روش های مختلفی برای ساختن پاکت هدیه و پاکت پول وجود دارد که با استفاده از آنها می توان زیباترین و جذاب ترین پاکت ها را تهیه نمود. از این رو در این مطلب مجموعه ایی از ایده های خلاقانه و جدید برای درست کردن انواع پاکت را معرفی می نماییم که هر یک می توانند بهترین الگو برای شما باشند. تا پایان با ایده روش های ساختن آسان و ساده همراه ما باشید.

ایده های خلاقانه و جدید برای ساخت پاکت هدیه و پاکت پول :

ساختن پاکت های کاغذی و مقوایی از سال های پیش مورد توجه قرار می گرفته و کاربردهای مختلفی دارند. از این نوع پاکت ها می توان به جای جعبه هدیه برای هدایای کوچک و ظریف نیز استفاده نمود، همچنین می توانند گزینه مناسبی برای پول و انواع کارت پستال باشند.

مدل های جدید پاکت هدیه

شما به راحتی می توانید با استفاده از مقواهای رنگی و انواع کاغذ های زیبا و جذاب اقدام به ساختن انواع پاکت نمایید. در ادامه عکس هایی از ایده های مختلف برای ساختن پاکت کادویی و پاکت پول را مشاهده می فرمایید که می توانید مدل پاکت دلخواه را از بین این تصاویر انتخاب نموده و سپس با الگوبرداری از مراحل ساخت، زیباترین پاکت های کادویی را در منزل بسازید.

ساخت پاکت پول پاکت پول مدل قلب آموزش ساخت انواع پاکت پاکت فانتری با کاغذ رنگی  ساخت انواع پاکت پاکت فانتزی برای کودکان آموزش ساختن انواع پاکت فانتزیپاکت کادویی زیبا و جالبساخت پاکت جدید و زیبا

مدلهای زیبایی از انواع پاکت پول و نامه

گاهی مواقع دادن پول یا کارت پول، بهترین هدیه برای کسی است که نمی دانید چه هدیه ای برای وی بخرید، بنابراین برای این منظور نیاز به پاکتی مناسب دارید، حال می توانید آن را به صورت آماده از بازار بخرید و یا با کمی خلاقیت و داشتن ذوق، همچنین ایده گرفتن از نمونه های موجود پاکت های زیبای متنوعی را بسازید و ارزش هدیه تان را چند برابر کنید، در ادامه تصاویری دیدنی و جدید از پاکت های نامه و پول دست ساز قرار داده ایم که امیدوارم ببینید و الگو بگیرید.

  •  آرون گروپس

مدلهایی از پاکت نامه و پول

ایده های متنوع زیادی برای طراحی و ساختن پاکت های نامه و پول در طرح های شیک و زیبا وجود دارد، که هزینه چندان زیادی نیز نمی خواهد و با کمترین وسایل و به سادگی می توانید اقدام به درست کردن پاکت های زیبا در منزل کنید. در بالا نمونه هایی از این نوع پاکت ها را ملاحظه کردید، اکنون در این قسمت مدلهای دیگری از پاکت های مقوایی با تزیینات زیبا گردآوری کرده ایم که می توانید با استفاده از این پاکت های جدید و شیک عزیزانتان را سورپرایز نمایید.

ساخت پاکتی خلاقانه و زیبا

ساخت پاکتی زیبا

تصاویری از پاکت نامه و پول

ساخت پاکتهایی جالب

ساختن پاکت به شکل پیراهن عروس و داماد نیز ایده خلاقانه و جذابی است که می توان به عنوان پاکت پول عروسی مورد استفاده قرار دهید، در ادامه می توانید نمونه های دیگری از پاکت های هدیه در طرح های فانتزی و جذاب را ببینید.

درست کردن پاکت خلاقانه

ساخت زیبای پاکت

ساخت پاکتهای فانتزی

ساخت پاکتهای جذاب

ایده ساخت پاکت

ساخت پاکتهای زیبا

کاردستی پاکت

آموزش پاکت

ساختن پاکت

ساخت پاکت پول

امیدواریم مشاهده ایده ها و روش های ساخت انواع پاکت هدیه که در این مطلب ارائه دادیم، برای شما دوستان نیز مفید و با ارزش بوده باشد، از همه شما عزیزان علاقه مند به اینگونه فعالیت های هنری دعوت می نماییم با کلیک بر روی کاردستی از دیگر آموزش ها و ایده ها در این زمینه دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *