دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

طراحی ناخن پا جدید با طرح های زیبا و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۹ دی ۱۳۹۴
  • ۰

یک پدیکور جذاب و زیبا زیبایی ناخن های پای شما را چند برابر می کند. در این بخش از آرایش و زیبایی طرح های مختلف و جدید طراحی ناخن پا را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

دیزاین ناخن پا و دست یکی از کارهای مورد علاقه اکثر خانم ها است در دیزاین ناخن باید مهارت و استعداد داشته باشید. شما می توانید با به کار بردن ایده های خلاقانه ناخن های پا خود را به زیبایی دیزاین کنید.

دیزاین زیبا و جذاب ناخن باعث می شود تا شما ناخن های خوش فرم و خوش حالتی را داشته یاشید. در این بخش از طراحی ناخن مدل های متنوع از دیزاین ناخن پاها را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم.

پدیکور جذاب و ایده آل

انواع مدل های متنوع طراحی ناخن پا

برای دیزاین لاک ناخن پا ابتدا پاهای خود را به مدت ۱۰ دقیقه در آب گرم قرار دهید سپس پاهای خود را خشک کنید و ناخن های پاهایتان را به خوبی سوهان بکشید.

انواع مدل های طراحی ناخن پا طراحی ناخن پا با طرح کودکانه طراحی ناخن بچه گانه

در مرحله بعدی دیزاین ناخن پا ناخن هایتان را به کمک یک براق کننده به خوبی برق بیاندازید و بعد از اینکه براق کننده از سطح ناخن شما پاک شد اطراف ناخن های پا را به کمک یک لایه بردار و یا کرم های مخصوص پا به مدت چند دقیقه ماساژ دهید سپس لاک پایه را بر روی ناخن های خود بزنید و بعد از اینکه لاک پایه خشک شد می توانید ناخن های پای خود را با طرح های دلخواه به زیبایی دیزاین کنید.

پدیکور نگینی مدل های دیزاین ناخن پا دیزان و طراحی ناخن پا طرحی زیبا و ساده برای ناخن پا

  •  آرون گروپس

مدل های زیبا و شیک پدیکور و مانیکور ست

اگر شما تمایل دارید تا پدیکور و مانیکور شما ست باشد مدل های طراحی ناخن ساده پا این مطلب می تواند ایده خوبی برای دیزاین ناخن های شما باشد.

مانیکور 2016 انواع مدل های مانیکور و پدیکور ست طراحی ست ناخن دست و پا مدل های جدید طراحی ناخن 2016 پدیکور و مانیکور ست 2016

دیزاین زیبا و جذاب ناخن پا

شما می توانید با یک دیزاین زیبا و ایده آل ناخن های پاهایتان را خوش فرم کنید. در دیزاین ناخن خلاقیت امر بسیار مهمی است. در این مجموعه مدل های متنوع و زیبا از مدل لاک ناخن پا را مشاهده خواهید کرد.

طراحی ناخن پا 2016 مدل های جدید پدیکور طراحی متفاوت انگشتان پا پدیکور پدیکور با لاک مشکیطرح های متفاوت ناخن پا پدیکور ساده طراحی ناخن پا زنانه پدیکور زنانه طاحی ناخن پا با طرحی زیبا و جذابمدل های دیزاین ناخن پا

بعد از اینکه دیزاین ناخن پا پایان رسید بعد از خشک شدن کامل ناخن هایتان می توانید با یک پوشش شفاف و براق از ریختن لاک ناخن پای خود جلوگیری کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *