دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل کتونی پسرانه جدید برای تیپ های اسپرت و شیک امروزی

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل کتونی پسرانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل کتانی پسرانه از انواع کفش های پرطرفدار و محبوب در بین پسران جوان است و با شروع فصل پاییز و زمستان بازار خرید این مدل کفش ها داغ می شود زیرا کفش های کتانی پاها را گرم تر نگه می دارند و علاوه بر این باعث می شوند تا ظاهر و تیپ پسران جوان اسپرت و شیک تر به نظر برسد.

کتانی پسرانه در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید از بین این مدل های متنوع کفش کتونی مناسبی را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب کنید.

مدل کتونی زیبا پسرانه

مدل کتونی پسرانه با جدیدترین طرح های مد سال

از آنجایی که پا قلب دوم هر فردی است بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل کفش خود دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید. کفش های پسرانه در انواع طرح های اسپرت و مجلسی و کتانی موجود هستند و بهتر است شما با توجه به طرح و رنگ لباس هایتان و مکانی که قرار است کفش را در آنجا بپوشید مدل کفش تان را انتخاب کنید. در ادامه توجه شما را به چند مدل کتانی پسرانه جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل کتونی مشکی و سفید پسرانه

مدل کفش کتونی برای پسران جوان

کفش کتانی پسرانه همان کفش اسپرت پسرانه است و این مدل کفش ها برای پسران جوانی که علاقه زیادی به تیپ اسپرت و جدید دارند می توانند انتخابی مناسب و ایده آل باشند. این مدل کفش ها در انواع رنگ های متنوع روشن و تیره موجود هستند و شما می توانید با توجه به رنگ سایر لباس هایتان رنگ کفش های خود را انتخاب کنید. در برخی از مدل های کفش های اسپرت از ترکیب رنگ های روشن و تیره استفاده شده است که این مدل کفش ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.
توجه داشته باشید از کفش های کتونی می توانید برای پیاده روی های طولانی و ورزش استفاده کنید و اگر شما تمایل دارید کفشی راحت و در عین حال شیک را برای پوشیدن انتخاب کنید مدل کفش های کتونی می توانند برایتان انتخابی مناسب محسوب شوند.
کفش های کتونی در انواع طرح های بدون بند و بند دار موجود هستند و اگر تمایل دارید از کفش های بند دار کتونی استفاده کنید بهتر است برای جذابیت بیشتر مدل کفش  از روش های زیبایی برای گره زدن بند کفش استفاده کنید.
ست کردن کفش کتانی با سایر لباس ها یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن توجه ای ویژه داشته باشید. کفش های اسپرت و کتونی را بهتر است با شلوارهای اسپرت نظیر شلوار جین و شلوار کتان و تی شرت و پیراهن های اسپرت بپوشید در غیر این صورت ظاهر و تیپ شما نامطلوب به نظر می رسد.

مدل کتونی مشکی پسرانه

  •  آرون گروپس

مدل کفش اسپرت

مدل کتونی شیک و جدید پسرانه

مدل کفش زیبا و شیک پسرانه

مدل کتونی شیک و جدید پسرانه

مدل کتونی مشکی و نارنجی

مدل کتونی زیبا پسرانه

مدل کتانی پسرانه

   مدل کتونی زیبا پسرانه

مدل کفش کتونی مشکی و سفید

مدل کتونی زیبا پسرانه

مدل کفش شیک پسرانه

مدل کتونی پسرانه ساق دار

مدل کتانی ساق دار پسرانه

مدل کتونی زیبا پسرانه

مدل کتانی جدید

مدل کتونی شیک پسرانه

مدل های کفش کتونی

مدل کتونی زیبا پسرانه

مدل کفش ورزشی پسرانه زیبا و شیک

انواع مدل کتونی پسرانه

مدل کفش پسرانه

مدل زیبا و شیک کتونی پسرانه

کتونی مشکی و سفید لژدار

مدل کتونی شیک پسرانه

مدل کفش اسپرت پسرانه

مدل کتونی شیک پسرانه

مدل کتونی اسپرت

مدل کتونی مشکی پسرانه

مدل کتونی مشکی

مدل کتونی جدید پسرانه

مدل کتونی زیبا و شیک

مدل کتونی

مدل کتانی پسرانه شیک

مدل کفش اسپرت و سفید پسرانه

مدل کتونی سفید ورزشی

مدل کتونی جدید پسرانه

مدل کفش شیک و سفید پسرانه

مدل های کتونی پسرانه

مدل های کفش ورزشی

مدل کتونی سفید و مشکی پسرانه

کتانی مشکی و سفید پسرانه

مدل کتونی پسرانه

کتانی خاکستری پسرانه

در این مطلب انواع مدل کتونی پسرانه شیک و جدید مخصوص پسران جذاب و خوش سلیقه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کفش کتونی با طرح و رنگ مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *