دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

طراحی ناخن برای عروس با طرح های بسیار شیک و حرفه ای

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۶
  • ۰

طراحی ناخن برای عروس نیازمند مهارت و تجربه کافی است و علاوه بر این برای طراحی کردن ناخن های عروس می توانید از انواع طرح های ساده و کار شده استفاده کنید که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

در جشن عروسی کانون توجه مهمان ها عروس است بنابراین دیزاین ناخن برای عروس به اندازه مدل شینیون و مدل میکاپ عروس دارای اهمیت است, بهتر است در هنگام انتخاب مدل ناخن عروس از طرح های خاص و متفاوت استفاده کنید تا دیزاین ناخن های شما در جشن عروسی تان جذاب به نظر برسد.

برای طراحی ناخن عروس می توانید از انواع طرح های ساده و یا کار شده استفاده کنید که هر کدام از این مدل دیزاین ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند توجه داشته باشید که علاوه بر جذابیت طرح انتخابی تان مهارت طراح ناخن نیز در زیبایی و جذابیت دیزاین ناخن ها تاثیر گذار است.

مدل ناخن عروس

طراحی ناخن برای عروس با طرح های ساده و کار شده

دیزاین ناخن برای عروس نیازمند خلاقیت و مهارت است اگر شما تمایل دارید ظاهرتان در جشن عروسی تان شیک و جذاب تر به نظر برسد بهتر است مدل ناخن عروس را با توجه به مدل و طرح لباس عروس خود انتخاب کنید. در ادامه این مطلب انواع مدل دیزاین ناخن برای عروس را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

طراحی ناخن شیک عروس

مدل ناخن ساده برای عروس

مدل ناخن ساده می تواند یک انتخاب مناسب و جذاب برای دیزاین ناخن های عروس باشد این مدل دیزاین ها هیچوقت از مد نمی افتند و علاوه بر این به ناخن های شما در عین سادگی جذابیت خاصی می دهند. می توانید برای دیزاین ناخن عروس از انواع فرنچ متالیک و یا مانیکور های اکلیلی استفاده کنید که هر کدام از این مدل ناخن ها زیبایی خاص خودشان را دارند.

فرنچ ناخن

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

.مدل ناخن زیبا و ساده عروس مدل ناخن کار شده و شیک عروس

استفاده از لاک های اکلیلی برای برخی از ناخن ها زیبایی خاصی را به ناخن ها شما می دهد و اگر تمایل دارید ناخن هایتان بدرخشد می توانید برای طراحی کردن همه ناخن ها از لاک های اکلیلی استفاده کنید.

مدل ناخن عروس زیبا و شیک مدل ناخن ساده عروس طراحی شیک و اکلیلی ناخن عروس طراحی ناخن عروس با نگین

استفاده از چند رنگ لاک متضاد و یا مکمل یکدیگر یکی دیگر از انواع ایده های کاربردی برای دیزاین ناخن عروس است. در برخی از مدل ها برای دو یا سه ناخن از طرحی متفاوت با سایر ناخن ها استفاده می شود که این نوع دیزاین نیز جذابیت خاص خودش را دارد.

طراحی ساده ناخن عروس مدل ناخن ساده عروس دیزاین ناخن عروس طراحی ناخن عروس با نگین طراحی ناخن عروس با لاک سیاه و سفید طراحی ساده ناخن عروس

دیزاین ناخن برای عروس با طرح های شیک و حرفه ای

در اغلب دیزاین های پر کار ناخن عروس برای اینکه دیزاین ناخن حرفه ای تر به نظر برسد از مدل طراحی ناخن با نگین و مدل طراحی ناخن با تور استفاده می شود که هر یک از این مدل های ناخن زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. دیزاین ناخن ها با نگین یکی از انواع ایده های کاربردی و آسان است و علاوه بر این با چسباندن نگین به صورت اشکال مختلف به ناخن های عروس دیزاین ناخن ها حرفه ای تر به نظر می رسند.

طراحی زیبا و شیک ناخن عروس   مدل ناخن شیک عروس        طراحی زیبا و جذاب ناخن عروس   مدل ناخن شیک و زیبا عروس    دیزاین شیک و متفاوت ناخن عروس      مدل ناخن شیک و جذاب عروس مدل ناخن کار شده و شیک عروس طراحی ناخن برای عروس با نگین طراحی ناخن شیک عروس دیزاین شیک و جذاب ناخن عروس طراحی کار شده و شیک ناخن عروس   طراحی ناخن شیک برای عروس طراحی شیک و حرفه ای ناخن عروس طراحی شیک ناخن عروس

در این مطلب با انواع مدل دیزاین ناخن برای عروسی آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با الگوبرداری از آن ها دیزاین ناخن شیک و متفاوتی را برای خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های دیزاین ناخن به بخش طراحی ناخن مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *