دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل دامن گیپور مجلسی با طرح های شیک و زیبای بلند و کوتاه

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

دامن از انواع پوشش های زنانه و دخترانه است که خانم ها از این مدل لباس می توانند برای مهمانی و مجالس مختلف استفاده کنند, در ادامه این مطلب مدل دامن گیپور با جدیدترین طرح های بلند و کوتاه را مشاهده خواهید کرد.

مدل دامن گیپور، از انواع دامن های مجلسی و محبوب در بین خانم ها است این مدل دامن در انواع طرح های کوتاه و بلند و رنگ های تیره و روشن موجود است و شما می توانید از بین این طرح و رنگ های متنوع دامن شیک و جدیدی را برای خود انتخاب کنید.

دامن های زنانه با انواع پارچه های مختلف دوخته می شوند. دامن حریر ، دامن گیپور،  دامن لی از انواع دامن های مجلسی شیک و پرطرفدار هستند و شما می توانید این مدل دامن ها را در مهمانی ها و مجالس با تاپ و کت و یا بلوز مناسبی بپوشید.

مدل دامن کوتاه گیپور جدید

مدل دامن گیپور زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال

با پوشیدن دامن در مهمانی ها و مجالس مختلف ظاهری زنانه و جذاب پیدا خواهید کرد بنابراین اگر شما تمایل دارید شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید بهتر است مدل دامن مجلسی را با لباس مجلسی مناسب و زیبایی بپوشید.

در ادامه تصاویری از انواع مدل دامنهای زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با الگوبرداری از این مدل ها بتوانید مدل دامن مجلسی گیپور، زیبایی را برای خود انتخاب کنید.

مدل بلوز و دامن گیپور

مدل دامنهای گیپور بلند

دامن های بلند از انواع مدل دامن های شیکی هستند که اگر با لباس و کفش مجلسی مناسبی پوشیده شوند می توانند ظاهر و استایل شما را از این رو به آن رو کنند. مدل دامن بلند را بهتر است با کفش های پاشنه بلند بپوشید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.
برخی از مدل دامن های بلند چاک دار هستند که وجود چاک در این مدل دامن ها باعث می شود تا اندام شما کشیده و جذاب تر به نظر برسد. دامن های گیپور، با رنگ تیره را بهتر است با بلوز و یا تاپ مجلسی با رنگ روشن بپوشید همچنین برای اینکه شیک پوش تر به نظر برسید بهتر است دامن ها با رنگ روشن را با بلوز سفید بپوشید. اگر دامن مجلسی که برای پوشیدن انتخاب کرده اید بلند و پوشیده است بهتر است این مدل دامن ها را لباس های مجلسی که شانه و یقه باز دارند بپوشید.

  •  آرون گروپس

مدل دامن بلند گیپور

مدل دامن مشکی و بلند زنانه

مدل دامن بلند گیپور

مدل بلوز دامن دخترانه

مدل دامن مشکی گیپور و زیبا

مدل دامن مجلسی زنانه و دخترانه

مدل دامن دخترانه گیپور جدید

مدل دامن مجلسی میدی

مدل دامن زیبا و شیک گیپور

مدل تاپ و دامن دخترانه

مدل دامن مشکی گیپور

مدل دامن دخترانه بلند

مدل های شیک و زیبا دامن کوتاه

دامن های کوتاه از انواع مدل دامن هایی هستند که هیچوقت از مد نمی افتند از این رو خانم ها به پوشیدن دامن های کوتاه تمایل بیشتری دارند. مدل دامن کوتاه برای خانم ها با قد کوتاه می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد. اگر شما تمایل دارید پاهایتان بلند تر و کشیده تر به نظر برسد بهتر است دامن های کوتاه را با کفش های پاشنه بلند بپوشید.

خانم ها با قد معمولی و بلند نیز می توانند از مدل دامن های کوتاه در مجالس و مهمانی های مختلف استفاده کنند توجه داشته باشید که اگر قد شما خیلی بلند است بهتر است از پوشیدن دامن های خیلی کوتاه خودداری کنید زیرا این مدل دامن ها قسمت پایین تنه تان را بلندتر نشان می دهند.

مدل تاپ و دامن گیپور

مدل تاپ و دامن شیک دخترانه

   مدل دامن گیپور کوتاه

مدل دامن کوتاه دخترانه

مدل کت و دامن مجلسی گیپور

مدل کت و دامن مجلسی زنانه

  مدل دامن شیک و کوتاه گیپور

دامن کوتاه گیپور دخترانه

مدل بلوز و دامن دخترانه گیپور

مدل بلوز و دامن جذاب و مجلسی

مدل دامن دخترانه گیپور

مدل لباس مجلسی زیبا و جذاب گیپور

مدل دامن کرمی گیپور

مدل دامن مجلسی دخترانه

مدل کت و دامن مجلسی زنانه گیپور

مدل کت و دامن مجلسی شیک و جذاب

مدل دامن زنانه گیپور کوتاه

مدل دامن جدید و متفاوت زنانه

مدل دامن مجلسی و شیک گیپور

مدل دامن دخترانه مجلسی کوتاه

مدل دامن زنانه گیپور

مدل دامن مجلسی کوتاه دخترانه

مدل دامن

مدل دامن زنانه کرم و قهوه ای

دامن گیپور شیک

مدل بلوز و دامن مجلسی شیک

جدیدترین مدلهای دامن گیپوردار زنانه و دخترانه

در صورتی که به دنبال مدل لباس مجلسی شیک و زیبا می گردید، اما هنوز لباس دلخواه خود را انتخاب نکرده اید، می توانید از مدلهای شیک کت دامن مجلسی، بلوز دامن، شومیز و دامن، و یا تاب دامن, بهترین گزینه را متناسب با فرم اندام، رنگ پوست و سلیقه تان انتخاب کرده و استایل فوق العاده جذابی داشته باشید، حال همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ پارچه گیپوردار یکی از بهترین و زیباترین پارچه ها برای طراحی لباس مجلسی است که طرفداران زیادی نیز دارد، در ادامه مدلهای جدیدتری از انواع دامن های گیپوردار به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم تماشای این مدل دامنها مورد توجهتان قرار گیرند.

تصاویر مدلهای دامن گیپوردار

امروزه انواع مدل دامن راسته، کلوش، نیمه کلوش، ترک، پیلی دار، چاک دار و … با جنس پارچه های مختلف به منظور استفاده به عنوان پوشش رسمی، مجلسی و کژوال طراحی و تولید می شوند، دامن های گیپوردار از جمله دامن های زیبا و محبوب خانوم ها برای استفاده در مجالس مختلف می باشند، از این رو در اینجا تصاویری از مدلهای دامن گیپوردار مجلسی با طراحی شیک و متنوع گردآوری کرده ایم که می توانید ببینید و از بهترین طرح های آن برای انتخاب دامن مجلسی خود ایده بگیرید.

مدل دامن گیپوردار

مدلی از دامن گیپور

مد زیبایل دامن گیپوردار

مدل شیک دامن گیپوردار

انواع دامن گیپوردار

مدل جدید دامن گیپوردار

جدیدترین مدل دامن گیپوردار

جدیدترین مدل دامن گیپور

مدل دامن گیپوردار جذاب

مدل دامن گیپوردار دخترانه

مدل دامن گیپور مجلسی

مدل دامن گیپوردار زنانه

مدل دامن گیپوردار مجلسی

مدل دامن گیپوردار شیک

مدل دامن گیپوردار زیبا

مدل دامن گیپور شیک

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدلهای دامن گیپور مجلسی با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم این مدلها مورد توجه تان قرار بگیرند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *