دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی کوتاه بازیگران سریال لوسیفر و معرفی نقش های مختلف این سریال

  • محدثه خاکشور
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
  • ۰

لوسیفر نام سریالی تلویزیونی محصول آمریکا می باشد که طبق داستان های کتاب مقدس و نیز شخصیت «لوسیفر» ساخته گردیده است که در آن لوسیفر بعنوان یک پروردگار اعتقادات نیرویی و سرگرمی نمایش داده می گردد. این سریال به خاطر جذابیت داستانش و شخصیت هایش موفق شد حسابی مورد توجه قرار بگیرد و محبوب و مشهور شود. در این مطلب شما را با بازیگران سریال لوسیفر آشنا می کنیم.

لوسیفر نام سریالی تلویزیونی محصول آمریکا با ژانرهای درام- جنایی- فانتزی- مذهبی- تخیلی و فراطبیعی می باشد که طبق یک شخصیت به نام «لوسیفر» در داستانهای کامیکس دی سی تهیه گردیده ست و از پربازیگرترین سریال ها محسوب می شود. این اثر تلویزیونی در ۲۰۱۶ برای اولین بار پخش گردید. در این سریال لوسیفر با بازی توم اسکایر نقش اصلی، فرشته ای می باشد که پس از کلافه شدن از زندگی در بهشت، می خواهد به جهان انسان ها انتقال بیابد. وی به لس آنجلس رفته و بعنوان صاحب باری به اسم لوسیفر مورنینگ استار شروع به کار می کند، ولی هنگامی که یکی از رفیقانش کشته می شود، او مصمم می گردد تا بعنوان مشاوری به کاراگاهی با اسم خانم کلوی دکر کمک نماید به این موضوع رسیدگی نماید. در این مطلب بازیگران سریال لوسیفر را معرفی می کنیم.

معرفی هنرپیشگان سریال لوسیفر همراه عکس

معرفی بازیگران سریال لوسیفر، سریال آمریکایی پربازیگر با داستانی جذاب

در طی فصول گوناگون سریال کلوی و لوسیفر با پرونده ها و چالش های تازه ای مواجه می گردند و در همین هنگام لوسیفر دستخوش تغییرات شخصیتی و شناخت از خود می گردد. جذابیت و تازگی موضوع در کنار بازی فوق العاده و گیرای هنرپیشگانی مانند تام الیس، دی بی وودساید، لورن گراهام، تریشا هلفر، کوین آله، کژی اینگلس، راچل هریس، کوین آلخاندرو، لورن جرمن، ایمی گارسیا، تام ولینگ، لزلی- ان برنت و برایانا هیلدبرند باعث شده تا حسابی این سریال مورد توجه قرار گیرد.

بازیگرهای بازیگران سریال تلویزیونی لوسیفر

تام الیس (لوسیفر)

تام الیس، هنرپیشه نقش اصلی سریال لوسیفر متولد در بیست و نهم نوامبر سال ۱۹۷۸ در ولز است. این بازیگر نخستین تجربه اش را با بازی در سریال «ویلز امشب» آغاز نمود که اتفاقا با همان اثر نیز توانست به خوبی شناخته گردد. در ۲۰۰۵ تام الیس در فیلم سینمایی هیولای دریایی مقابل دوربین رفت و در ۲۰۱۰ نیز در فیلم سینمایی مرگ ماریونت بازی نمود، ولی درصد بالایی از مشهور بودن خود را مدیون ایفای نقش در سریال تلویزیونی لوسیفر با نقش لوسیفر مورنینگ استار است. تام الیس در این سریال توانست به خاطر این نقش آفرینی اش به خوبی بدرخشد و علاوه بر مورد توجه و تحسین قرار گرفتن، جایزه «Teen Choice Award» را در ۲۰۱۸ کسب کند.

آشنایی با بازیگران سریال لوسیفر

لورن جرمن (کلوبی دکر)

لورن جرمن هنرپیشه آمریکایی و از بازیگران سریال لوسیفر است. او متولد نوزدهم آوریل سال ۱۹۷۸ در نیویورک سیتی در خانواده ای هنری که والدینش هنرپیشه بودند، است. در دوران تحصیلات دانشگاهی بود که بذر علاقه به تئاتر در دل لورن کاشته شد و بعد از اتمام تحصیلات آن را به صورت جدی در پیش گرفت. نخستین تجربه نقش آفرینی اش در سینما، با فیلم سینمایی کشتی خانگی در ۲۰۰۶ بود. بعد از این ایفای نقش در فیلم های «اوردر شماره ۹» و نیز «کلوبلند» حضور یافت. در ۲۰۱۶ بود که این هنرمند برای بازی نقش مازیکن در سریال تلویزیونی لوسیفر انتخاب شد و به واسطه این نقش آفرینی حسابی مورد توجه قرار گرفت تا جایی که از جمله هنرپیشگان شاخص و محبوب هالیوودی شناخته می شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بازیگران لوسیفر سریالی پربیننده

بازیگرهای بازیگران سریال تلویزیونی لوسیفر

راچل هاریس (لیندا مارتین)

هاریس هنرپیشه هالیوودی متولد ۱۹۶۸ در تگزاس آمریکا است که با نقش لیندا مارتین (روانشناس شخصیت لوسیفر) در سریال لوسیفر ایفای نقش می کند. راچل فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی از دانشگاه وایومینگ می باشد که بعد از اتما تحصیلات به لس آنجلس رفته و مشغول بازی گردید. اولین تجربه های او در عرصه بازیگری در تلویزیون با یازی در سریال «خواهر» و سریال «The WB’s Brotherly Love» رقم خورد.

بازیگران سریال لوسیفر و مروری بر خلاصه داستان

کوین آلخاندرو (دن)

کوین آلخاندرو هنرپیشه آمریکایی که شخصیت دن را در سریال لوسیفر ایفا می نماید، وی در بیست و هفتم آوریل سال ۱۹۷۵ در سان دیگوی کالیفرنیا متولد شده است. در دوران تحصیل در مقطع متوسطه، کوین هنرپیشگی را شروع کرد و بعد از اتمام تحصیلاتش به لس آنجلس رفته و هنرپیشگی خود را به صورت جدی و حرفه ای در پیش گرفت. او نخستین تجربه بازیگری اش را با بازی در فیلم سینمایی سامورایی جدید در ۱۹۹۷ به دست آورد، سپس در فیلم های سینمایی «کیفیت هوای نیویورک»، «مدیلاین»، «ال کامینو»، «هالیوود هیلز» مقابل دوربین رفت. در ۲۰۱۶ آلخاندرو با بازی در سریال تلویزیونی لوسیفر موفق شد تا توانایی هایش را به نمایش کشیده و توجه ها را به خود جلب نماید.

آشنایی با سریال آمریکایی لوسیفر و نقش آفرینان آن

معرفی هنرپیشگان سریال لوسیفر همراه عکس

ایمی گارسیا (الی دکرت)

ایمی گارسیا هنرپیشه آمریکایی متولد بیست و هشتم سال ۱۹۷۴ در هوستون – تگزاس و در یک خانواده کوبایی – آمریکایی است. وی فعالیت هنرپیشگی را در ۱۹۹۲ شروع نمود و در فیلم سینمایی «The Good Girl» بازیگری اش را ارتقا داد. بعد در فیلم های سینمایی Nacho Libre و Confessions of a Shopaholic مقابل دوربین رفت. ایمی گارسیا در ۲۰۱۶ با بازی در سریال لوسیفر در نقش الی دکرت نخستین تجربه اش در عرصه تلویزیون را به دست آورد و سپس در سریال «George Lopez» و سریال «George Lopez» ایفای نقش کرد. این بازیگر علاوه بر بازی در تلویزیون و سینما سابقه بازی در تئاتر و بازی های ویدئویی را دارد.

بازیگران سریال لوسیفر و مروری بر خلاصه داستان

دی بی وودساید (آمنادئل)

وودساید از هنرپیشگان و کمدین های آمریکا است که یکی از بازیگران سریال لوسیفر نیز می باشد، او در این سریال نقش آمنادئل را ایفا می نماید. وی در بیست و یکم ژوئیه سال ۱۹۶۵ در نیویورک -آمریکا متولد گردید. وودساید فعالیت هنری اش را با بازی در کنسرت های کمدی آغاز نمود و بعد با حضور در برنامه های تلویزیونی همچون Pulp Comics و The Underground مشهور گردید. نخستنی تجربه بازیگری اش را با بازی در فیلم سینمایی «روزهای فراموش شده» در ۱۹۹۰ به دست آورد و بعد از آن در فیلم های سینمایی «سیاه جان»، «یک نفر در خانه نیست» نقش آفرینی نمود. او در سریال لوسیفر حسابی دیده شد.

معرفی هنرپیشگان سریال لوسیفر همراه عکس

بازیگرهای بازیگران سریال تلویزیونی لوسیفر

لزلی – ان برنت (میزیکا)

لزلی – ان برنت از خوانندگان و هنرپیشگان انگلیسی می باشد که در سریال تلویزیونی لوسیفر با بازی در شخصیت میزیکا (فرشته موسیقی و ازدواج کننده اشخاص) مقابل دوربین می رود. وی متولد هفدهم دسامبر سال ۱۹۸۹ در لندن می باشد که فارغ التحصیل رشته هنرهای نمایشی بوذه و بعد از پایان رسیدن تحصیلاتش در نمایش و فیلم های کوتاه حضور یافت و به این وسیله آغاز به فعالیت نمود. در ۲۰۱۲ در فیلم سینمایی «The Rise of the Krays» مشهور شد و سپس در فیلم های The Musketeers، Dr. Who، Once Upon a Time in Wonderland حضور یافت.

بازیگران لوسیفر سریالی مشهور و پربازیگر

معرفی هنرپیشگان سریال لوسیفر همراه عکس

بازیگران سریال لوسیفر و مروری بر خلاصه داستان

تریشا هلفر (شارلوت)

تربشا هلفر از بازیگران سریال لوسیفر با نقش شارلوت مادر آمنادئل (شخصیت پیچیده دارای پریشانی های روانی) است که در عرصه خوانندگی و هنرپیشگی فعالیت دارد. وی متولد ۱۹۷۹ در لندن در یک خانواده هنری می باشد. تریشا بعد از اتمام تحصیلات در انگلستان به ایفای نقش در سینما و تئاتر مشغول گردید. این بازیگر غیر از ایفای نقش در سریال لوسیفر، در سریال The Bill و سریال Silent Witness و نیز فیلم سینمایی The Special Relationship و فیلم Hysteria بازی کرده است. او در لوسیفر بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

آشنایی با بازیگران سریال لوسیفر

بازیگران سریال لوسیفر و مروری بر خلاصه داستان

برایانا هیلدبرند (روری فاکس)

برایانا هنرپیشه آمریکایی از دیگر بازیگران سریال لوسیفر با نقش روری فاکس (یک فرشته عصبانی و طغیانگر) می باشد. او متولد یکم اوت سال ۱۹۹۶ در تگوسیگالپا – کلرادو بوده و فارغ التحصیل رشته هنرهای نمایشی از دانشگاه آنتلانتا است. این هنرمند در ۲۰۱۵ در فیلم سینمایی ددپول مقابل دوربین رفت و مشهور شد. از دیگر آثار او در عرصه سینما می توان به فیلم سینمایی فرار از کرمینال ها»، فیلم سینمایی «First Girl I Loved» و فیلم «Tragedy Girls» اشاره داشت. برایانا با بازی منحصر به فردش در سریال لوسیفر و همچنین بازی در دیگر آثارش ثابت نمود که استعداد فوق العاده ای در بازیگری دارد.

آشنایی با بازیگران سریال لوسیفر

بازیگران لوسیفر سریالی محبوب و پربازیگر

تام ولینگ (دکتر فاکس)

تام هنرپیشه انگلیسی از بازیگران سریال لوسیفر است که در بیست و سوم فوریه سال ۱۹۶۸ در لینکلن شر – انگلستان متولد گردید و در یک خانواده هنری پرورش یافت. در ۱۹۹۰ فعالیتش را به صورت جدی و حرفه ای آغاز نمود و به عنوان نخستین تجربه و اولیه مشغول به فعالیت در نمایش شد. وی در ۱۹۹۶ در فیلم سینمایی «The Ghost and the Darkness» و بعدا در فیلم «King Arthur»، «Equilibrium»، «RocknRolla»، «The Dark Knight Rises» مقابل دوربین حاضر شد.

بازیگران لوسیفر سریالی محبوب

نخستین تجربه او در قاب تلویزیون با بازی در سریال «لوسیفر» بود که واقعا بازی خوب و بینظیری از خود به نمایش گذاشت. از دیگر آثار او در عرصه تلویزیون می توان به Strike Back و Inspector George Gently و The Tunnel اشاره داشت.

معرفی هنرپیشگان سریال لوسیفر همراه عکس

اینبار لاوی (ایو)

لاوی هنرپیشه اسرائیلی، یکی دیگر از بازیگرهای سریال لوسیفر می باشد که شخصیت اوایل رویای نقش ایو را ایفا می نماید. وی متولد بیست و هفتم اکتبر سال ۱۹۸۷ در رامات هشارون – اسرائیل بوده و فارغ التحصیل رشته بازیگری می باشد. وی پیش از آغاز به فعالیت به عنوان هنرپیشه، در عرصه مدلینگ فعالیت می کرد. در ۲۰۰۴ در رقابت ملی مدلینگ اسرائیل برنده گردید، بعد به لس آنجلس رفته و بازیگری را در پیش گرفت. در ۲۰۰۸ بود که در فیلم سینمایی «Underemployed» نقشی کوتاه را ایفا نمود و بعدا تجربه های متعدد و جدیدی در تلویزیون و سینما به دست آورد. بازی درخشان و قوی او در لوسیفر موفقیت خوبی برای وی محسوب می شود.

آشنایی با بازیگران سریال لوسیفر با عکس

بازیگرهای بازیگران سریال تلویزیونی لوسیفر

خلاصه سریال لوسیفر چنین است که شیطان «لوسیفر» از زندگی در دوزخ و اطاعت بی چون و چرای خداوند خسته می شود و می خواهد جهت تعطیلات بر روی زمین آمده و در بین مردم زندگی نماید تا آشنایی بهتر و زیادتری با انسان ها به دست آورد، بنابراین به شهر لس آنجلس شهر فرشته ها می رود و در آن ماندگار می گردد و … که در مطلب به پایان رسیده به معرفی بازیگران سریال لوسیفر پرداختیم. چنانچه تمایل به آشنایی با بازیگران سریال اوزارک و بازیگران سریال دروغگوهای کوچک زیبا از دیگر سریال های جذاب آمریکایی کافی است بر روی لینک ها کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *