دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مزایای تشک آنتی رفلاکس نوزاد

  • فرهاد هاشمی
  • ۸ خرداد ۱۴۰۲
  • ۰

رفلاکس یکی از مشکلات شایع در بین نوزادان تازه متولد شده است که دلایل متعددی دارد. درمان رفلاکس معمولاً کمی زمان‌بر است؛ از این رو بهتر است خرید تشک آنتی رفلاکس نوزاد را برای رفع این مشکل در اولویت قرار دهید. این محصول تنوع بسیاری در مارک، شکل، طراحی و… دارد که در صورت نداشتن اطلاعات کافی ممکن است نتیجه‌ای که از آن انتظار دارید را نگیرید؛ بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

راهنمای خرید تشک مخصوص رفلاکس نوزاد

از آن‌جایی که تشک یکی از کالا‌های اساسی برای نوزادان است و مدت زمان زیادی روی آن می‌خوابند؛ بنابراین باید در هنگام خرید تشک مخصوص رفلاکس نوزادان دقت کنید و موارد زیر را در نظر بگیرید.

مزایای تشک آنتی رفلاکس نوزاد

در نظر گرفتن سایز تشک

سایز تشک را باید با توجه به سایز تختخواب خریداری کنید، به نحوی که از لبه تخت به اندازه‌ی ۴ سانتی‌متر فاصله داشته باشد.

درجه تشک

در هنگام خرید تشک ضد رفلاکس نوزاد به قابلیت تنظیم درجه تشک دقت کنید. همچنین بهترین زاویه این نوع تشک ۲۰ و ۳۰ درجه است.

سفت و نرم بودن تشک

افراط در نرم بودن و سفت بودن تشک نوزاد باعث آسیب به ستون فقرات می‌شود. همچنین در صورت سفت بودن و یا نرم بودن بیش از حد تشک ضد رفلاکس، نوزاد خواب راحت و آسوده‌ای را نخواهد داشت.

توجه به جنس تشک

می‌توان گفت مهم‌ترین عامل در خرید تشک آنتی رفلاکس نوزاد، در نظر گرفتن جنس داخل تشک یا همان فیلر آن است که به طور کلی در سه حالت فومی، اسفنجی و فنری در بازار موجود هستند.

عوامل مؤثر بر قیمت تشک ضد رفلاکس نوزاد

قیمت تشک آنتی رفلاکس نوزادان تحت تأثیر عوامل متعددی تغییر می‌کند و نمی‌توان گفت قیمت تمامی تشک‌های آنتی رفلاکس یکسان است. در ادامه به بررسی عوامل مؤثر بر قیمت این نوع از تشک‌ها می‌پردازیم.

•             کیفیت تشک

برند‌ها و مارک‌های تشک آنتی رفلاکس نوزاد بسیار متنوع است که در میان این تنوع، محصول با کیفیتی که جنس با دوامی دارد از قیمت بالاتری برخوردار است. به عنوان مثال برند‌های چیکو، ویونا، بیبی جم و آرتمن جز برند‌های معروف هستند.

•             طراحی تشک

یکی از عوامل مؤثر بر قیمت تشک رفلاکس نوزاد نوع طراحی آن است؛ به این صورت که هر چقدر طراحی آن حرفه‌ای‌تر باشد استفاده از آن راحت‌تر می‌شود.

•             مرکز انتخابی برای خرید

انتخاب مرکز مناسب برای خرید تشک آنتی رفلاکس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چرا که در صورت انتخاب مرکز نامناسب ممکن است قیمت بالایی را برای تشک‌های بی‌کیفیت به شما پیشنهاد دهند.

شما می‌توانید از طریق سایت رسمی نی نی الما خرید تشک آنتی رفلاکس نوزادان در انواع طرحی‌ها و مدل‌های مختلف را تجربه کنید.

مزایای تشک آنتی رفلاکس نوزاد

سؤالات متداول

بهترین تشک مخصوص آنتی رفلاکس نوزادان کدام است؟

  • در پاسخ به این سؤال باید بگوییم اگر میزان هزینه‌ی مصرفی برای خرید تشک آنتی رفلاکس برایتان مهم نیست، بهتر است تشک آنتی رفلاکس گارد دار isiz را که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد را خریداری کنید.
  • کدام مدل تشک آنتی رفلاکس ارزان قیمت است؟

چنان‌چه قصد خرید تشک آنتی رفلاکس ارزان قیمت را دارید، برند Die Ruhe را انتخاب کنید. این تشک از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر است.

جهت خریدی با کیفیت و قیمت مناسب ، فروشگاه اینترنتی نی نی الما میتواند پیشنهاد خوبی برای شما مادران عزیز باشد که علاوه بر تشک آنتی رفلاکس ، تمام آنچه که کودک شما نیاز دارد را تامین و در کوتاهترین زمان ممکن به دست شما میرساند .

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *