دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طراحی ناخن مخملی با طرح ها و ایده های شیک و خاص

  • محدثه خاکشور
  • ۸ خرداد ۱۴۰۲
  • ۰

دنیای دیزاین ناخن آن قدر تنوع یافته و آن گسترش پیدا کرده که کلی جذابیت و تازگی حتی پس از سالها استفاده دارد و خانم های عزیز علاقه مند می توانند با انتخاب یک طراحی ناخن زیبای دیگرف ناخن های خود را زیبا نمایند. در این مطلب شما را با ایده هایی جذاب از طراحی ناخن مخملی آشنا می کنیم.

لاک مخملی از جمله لاک های ناخن محبوب و پرکاربرد می باشد که با بهره بردن از انواع رنگ های پودر لاک مخملی به آسانی با آرایش صورت، لباس و … ست نمایید. بنابراین برای استفاده از طراحی ناخن مخملی باید با روش و چگونگی طراحی آن آشنا باشید، آرگا در این مطلب با به تصویر کشیدن تصاویری زیبا و شیک از طراحی ناخن مخملی و روش طراحی ناخن مخملی به آشنایی شما در این زمینه می افزاید.

ایده ترند و جذاب از طراحی ناخن مخملی

طراحی ناخن مخملی شیک و دوست داشتنی

البته درست است که تنوع طراحی ناخن مخملی بسیار زیاد بوده و هر یک از خانم ها بسته به سلیقه و استایل خود طرحی زیبا و شیک را انتخاب کرده و به کار می برند. اما پس از چند بار استفاده، از تنوع این طرح ها کاسته می شود و طراحی های جدیدتر و شیک تری عرضه می گردد. طراحی ناخن مخملی یک ایده جدید و ترند محسوب می شود که اخیرا حسابی مورد توجه خانم های خوش سلیقه و علاقه مند به دیزاین ناخن قرار گرفته است. با بکارگیری انواع پودر رنگی  و نیز پودر کلیر می توانید از طرح های مخملی جذاب و متنوعی را بر روی ناخن ها طراحی نمایید.

طراحی ناخن مخملی به چند روش کاربردی

دیزاین ناخن مخملی به چند روش

دیزاین ناخن مخملی لاکچری با رنگ سال

دیزاین ناخن مخملی به چند روش

وسایل لازم

  • چسب فویل
  • فویل طراحی (به اندازه دلخواه)
  • پودر رنگی (به اندازه دلخواه)

طراخی ناخن مخملی به چند روش

با استفاده از چند روش می توانید این طراحی ناخن را انجام دهید، جهت به وجود آوردن لاک مخملی غیر از لاک ناخن، باید از پودرهای مخصوص لاک مخملی نیز بهره ببرید که انواع آن در رنگ های گوناگون و متنوع یافت می شود.

طرح هایی لاکچری از ناخن مخملی

  •  آرون گروپس

طراحی ناخن مخملی زیبا با نکاتی کاربردی

روش اول:

ابتدا از لاک همرنگ با پودر لاک مخملی بر روی سطح ناخن خود استفاده کنید، بعد پودر لاک مخملی را بر روی لاک پیش از آنکه خشک شود، ریخته و صبر نمایید تا خشک گردد. در نهایت هم پودر اضافه را با استفاده از قلمویی تمیز بریزید.

طرح هایی متفاوت از ناخن مخملی

روش دوم :

ابتدا باید مانیکور و کاشت یا ژلیش را انجام بدهید، به عنوان مثال لاک ژل بزنید و پس از خشک شدن لایه ای نازک از چسب فویل را بر روی سطح ناخن بزنید و صبر کنید تا تغییر رنگ داده و بدون رنگ گردد. بعد هم فویل را بر روی چسب بچسبانید.

حالا با قلم طراحی و لاک ژل طرحی که مدنظر دارید را بر روی فویل بکشید. بعد پود کلیر و یا هر رنگی که انتخاب کرده اید را بر روی طرح ریخته و اضافه های آن را با قلمویی تمیز پاک نمایید و در نهایت هم در دستگاه یووی خشک کنید. نکته: باید از پودر یکرنگ و لاک ژل جهت طرح مدنظر بهره ببرید.

طراحی ناخن مخملی زیبا با رنگ بنفش

روش سوم:

در این روش نیز لاک ناخن را بر روی سطح ناخن خود ریخته و انگشتتان را درون ظرف پودر لاک مخملی بگذارید. در صورتی که طراحی و مدلی منحصر به فرد را مدنظر دارید، مثلا تنها نوک ناخن خویش را درون ظرف بگذارید یا طراحی را با چسب مخصوص انجام داده و قبل از خشک شدن، ناخن را داخل پودر لاک فرو ببرید و اضافه های پودر لاک را کنار بزنید.

دیزاین ناخن مخملی به چند روش

روش چهارم :

پودر لاک مخملی را داخل لاک بی رنگ یا همان برق ناخن ریخته و به آسانی آن را به روی سطح ناخن بکشید.

 

طرح هایی شیک از ناخن مخملی

دیزاین ناخن مخملی ترند برای سال جدید

ایده هایی زیبا از طراحی ناخن مخملی

طراحی ناخن مخملی به چند روش کاربردی

دیزاین ناخن مخملی به چند روش

ایده هایی منحصر به فرد از طراحی ناخن مخملی

طراحی ناخن مخملی زیبا با نکاتی کاربردی

طراحی ناخن مخملی به چند روش کاربردی

طراحی ناخن مخملی با استفاده از رنگ سال

البته یکی از عوامل مهم و موثر در دنیای پوشاک و دنیای آرایشی چه آرایش صورت و چه شینیون مو و چه طراحی ناخن رنگ است که هر ساله با انتخاب و معرفی رنگ سال این انتخاب ها نیز وام گرفته از آن، تنوع یافته و جدید می شوند. در سال ۱۴۰۲ – ۲۰۲۳ نیز که رنگ سال قرمزی خوش رنگ به عنوان رنگ سال انتخاب گردیده است، می توانید طراحی ناخن ۲۰۲۳ داشته باشید و در طراحی ناخن مخملی خود از این رنگ زیبا و شیک بهره ببرید.

طرح شیک و جدید از ناخن مخملی

طراحی ناخن مخملی شیک برای خانم های سخت پسند

دیزاین ناخن مخملی به چند روش

طراحی ناخن بنفش زیبا و جذاب

ایده فانتزی طراحی ناخن مخملی برای دخترخانم ها

دیزاین ناخن مخملی لاکچری برای سال جدید

طرح هایی جذاب از ناخن مخملی

دیزاین ناخن مخملی ترند زیبا و خاص

طراحی ناخن مخملی به چند روش کاربردی

ایده هایی زیبا و جدید از طراحی ناخن مخملی

دیزاین ناخن مخملی ترند برای سال جدید

طراحی ناخن مخملی از طراحی های ناخن زیبا و جذاب است که دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ می باشد و یکی دیگر از دلایل این محبوبیت علاوه بر زیبا بودن شکل ظاهری، همین متنوع بودن است. زیرا به آسانی می توانید با لباس و آرایش های مختلف آن را ست نمایید. لاک ناخن های مخملی دارای طرح و رنگ های ساده از روش و مراحل ساده ای نیز برای طراحی برخوردار است که البته نیاز به توجه و ظرافت نیز دارد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *