دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی بازیگران سریال تصمیم نهایی به همراه بیوگرافی و عکس

  • محدثه خاکشور
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • ۰

تصمیم نهایی محصول تلویزیون ایران در سال ۱۳۸۰ است. در این مقاله آرگا مصمم شده تا به معرفی بازیگران سریال تصمیم نهایی بپردازد.

سریال «تصمیم نهایی» با ژانر پلیسی محصول ۱۳۸۰ می باشد که داستان پدری به اسم «اسماعیل کلانی» می باشد که پسرش قربانی اعتیاد گردیده و با باور بر عدالت شخصی، با زن خود به اسم راضیه، مصمم می شود تا افرادی که باعث قتل فرزندشان بوده را به مجازت برسانند. این سریال از نوزدهم (سه شنبه) اردیبهشت سال ۱۴۰۲ هر شب راس ساعت «۲۰:۰۰» از شبکه آی فیلم پخش می شود و روز بعد در ساعت ۴ بامداد و ۱۲ ظهر به صورت تکرار پخش می گردد. در این مطلب شما عزیزان را با بازیگران سریال تصمیم نهایی آشنا می کنیم.

آشنایی با بازیگران سریال تصمیم نهایی

معرفی بازیگران سریال تصمیم نهایی

تصمیم نهایی سریالی به قلم محسن دامادی، کارگردانی محسن شاه محمدی و تهیه کنندگی منوچهر پوراحمد می باشد که در آن بازیگران مطرح و کمتر شناخته شده ای از جمله مهدی سلطانی «ستوان رضایی)، فتحعلی اویسی (جلال)، داریوش فرهنگ(سرگرد کلانی)،علی نصیریان (اسماعیل)، حسین پناهی (مش کرم)، مهوش افشارپناه (راضیه)، پانته آ پور احمد (مریم)، کیوان محمودنژاد (اشکان)، مینا نوروزی (محبوبه)، بهزاد رحیم خانی (بهراز)، منوچهر اخضرپور (نادرخانی)، خسرو خانمحدی (رامین)، کتایون جهانگیری (الهام)، حسین چنگی (ستوان چنگی)، بهرام محمدی (مفخم)، فریده گلشن (همسر نادرخانی)، روناک فرهنگ (شادی)، پالیز شاه محمدی (پالیز)، الهام سنایی (سارا)، شراره یوسف نیا (ندا)، سپیده ذاکری (همکار هتل)، صفر کشکولی (نگهبان هتل)، حسین صادقی (بازپرس)، رضا حسن زاده (هوشنگ)، علی عظیمی (خبرنگار)، محمد علی بیگی (مامور کلانتری)، حسین خانی بیک (سرهنگ)، پروین دخت یزدانیان (عزیز) نقش آفرینی می نمایند.

هنرپیشگان سریال تصمیم نهایی

هنرپیشگان سریال ایرانی تصمیم نهایی

داریوش فرهنگ

آقای فرهنگ در ششم آذر سال ۱۳۲۶ در آبادان به دنیا آمده است، او تحصیلکرده کارشناسی رشته تئاتر می باشد که نخستین تجربه بازیگری خود را با ایفای نقش در فیلم کوتاه «سمندر» در سال ۵۹ به دست آورده و در دهه ۶۰ با بازی در سریال تلویزیونی «افسانه سلطان» خیلی شناخته شد. این هنرمند علاوه بر هنرپیشگی در سینما و تلویزیون در زمینه کارگردانی، تهیه کنندگی و فیلمنامه نویسی نیز فعالیت دارد. زندگی شخصی او شامل ۲ ازدواج می باشد.

هنرپیشگان سریال ایرانی تصمیم نهایی

فتحعلی اویسی

یکی از بازیگران سریال تصمیم نهایی مرحوم  فتحعلی اویسی زاده بیست و یکم دی سال ۱۳۲۴ در قم می باشد. او تحصیلکرده مقطع کارشناسی در رشته کارگردانی و بازیگری است که اولین تجربه بازیگری اش را با بازی در فیلم سینمایی قدغن پس از انقلاب به دست آورد. وی در سال ۷۹ با بازی در سریال ولایت عشق خیلی خوب مورد توجه قرار گرفت. او با خانم مهرانگیز بهرامی ازدواج نموده و صاحب سه فرزند پسر هستند، این بازیگر در سیزدهم مهر سال ۱۴۰۰ به علت عارضه مغزی فوت نمودند.

  •  آرون گروپس

بازیگران سریال تصمیم نهایی با عکس

حسین پناهی

حسین پناهی در ششم شهریور سال ۱۳۳۵ در روستای دژکوه، هنرپیشه می باشد. تحصیلکرده درس های حوزه مدرسه آیت الله گلپایگانی قم است که فعالیت هنری اش را با بازی در تئاتر آغاز و در سال ۶۳ با بازی در سریال «محله بهداشت» قدم در دنیای بازیگری نهاد، اما به واسطه ی حضور در سریال تلویزیونی «آزانس دوستی» در سال ۸۰ مشهور گردید. در ۱۳۴۶ با همسر خود به «شوکت» ازدواج نمود که نتیجه این ازدواج دو فرزند دختر و ۱ فرزند پسر است.

بازیگران مجموعه تلویزیونی تصمیم نهایی

مهوش افشار پناه

 مهوش افشار زاده سال ۱۳۲۸ در سقز، هنرپیشه تئاتر و تلویزیون می باشد. تحصیلکرده مقطع کارشناسی رشته کارگردانی و بازیگری تئاتر است که در سال ۶۶ در سریال تلویزیونی «خانه ای در انتظار» مقابل دوربین رفته و در سال ۷۷ در سریال تلویزیونی «روزهای زندگی» شناخته گردید. خانم افشار پناه در حال حاضر مدرس تئاتر و بازیگری می باشد.

آشنایی با بازیگران سریال تصمیم نهایی

علی نصیریان

نصیریان هنرپیشه تلویزیون و سینمای ایران در پانزدهم بهمن سال ۱۳۱۳ در تهران به دنیا آمده است، مدرک دیپلم دارد که فعالیتش را با بازی در تئاتر آغاز نمود، در سال ۴۸ با بازی در فیلم سینمایی گاو  تجربه حضور در سینما را به دست آورد، او در سریال «شهرزاد» در سال ۹۴ و همبازی شدن در کنار بازیگران موفقی همچون ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار توانست به خوبی دیده شود. در ۱۳۳۶ وقتی ۲۱ ساله ازدواج نمود، حاصل این ازدواج ۳ فرزند پسر می باشد.

معرفی نقش آفرینان سریال تلویزیونی تصمیم نهایی

کیوان محمودنژاد

کیوان محمودنژاد از دیگر بازیگران سریال تصمیم نهایی در بیست و چهارم خرداد سال ۵۷ در تهران به دنیا آمده است. این هنرپیشه تحصیلکرده رشته سینما بوده که کار هنری اش را از وقتی کودک بود، با بازی در تئاتر آغاز نمود، و به واسطه ی فیلم «سفر به چزابه» در ۱۳۷۴ تجرب حضور در سینما را به دست آورد. در همین سال بود که در سریال تلویزیونی «ماجراهای خانه شماره ۱۳» مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت. این هنرمند یک ازدواج ناموق دارد که دومین بار در سال ۹۵ با آیلین کیخایی (هنرپیشه، کارگردان و نویسنده تئاتر ایرانی) ازدواج نمود.

مینا نوروزی

خانم نوروزی هنرپیشه ایرانی در دهم فروردین سال ۱۳۴۴ در گیلان به دنیا آمده و دارای مدرک دیپلم می باشد. او فعالیتش را با بازی در تئاتر آغاز و نخستین بار با بازی در سریال تلویزیونی «مزد ترس» در سال ۷۱ مقابل دوربین رفت. در سال ۷۷ بود که به واسطه ی بازی در «دنیای شیرین دریا» مورد توجه قرار گرفته و شناخته شد. او سالها است که با امیر قاسم راضی کارگردان مطرح ازدواج نموده است.

معرفی نقش آفرینان سریال تلویزیونی تصمیم نهایی

صفر کشکولی

صفر کشکولی در دهم بهمن سال ۱۳۲۳ در آبادان به دنیا آمده است که دارای دیپلم فنی بوده و بعنوان «هرکول» در خوزستان معروف است. این هنرپیشه نخستین بار با بازی در فیلم سینمایی «نقطه ضعف» در سال ۶۲ قدم در دنیای بازیگری گذاشت و در سال ۶۷ بود که به واسطه ی بازی در سریال تلویزیونی «آینه عبرت» مشهور گردید.

بهزاد رحیم خانی

رحیم خانی زاده بیست و هشتم شهریور سال ۱۳۲۲ در تهران، از بازیگران سریال تصمیم نهایی می باشد که دارای مدرک دیپلم می باشد و فعالیت بازیگری اش را با رفتن به روی صحنه آغاز نموده است. در سال ۵۲ بود که با فیلم مغربی نخستین تجربه سینمایی خود را نیز به دست آورد. آقای بهزاد رحیم خانی غیر از هنرپیشگی در زمینه گویندگی و دوبلوری رادیو نیز فعالیت می نماید. وی ازدواج نموده و صاحب فرزندی دختر است.

بازیگران مجموعه تلویزیونی تصمیم نهایی

رضا حسن زاده

این بازیگر در سال ۶۲ در یافت آباد تهران به دنیا آمده است که تحصیلات دانشگاهی فیلمسازی دارد. او غیر از هنرپیشگی در زمینه کارگردانی و نوسیندگی نیز فعالیت دارد. او پیش از حضور در فیلم سینمایی «تماموسوسه های زمین» در سال ۶۸ و فیلم «ناف» در سال ۸۱ به صورت حرفه ای، به عنوان شروع وقتی تنها ۶ سال داشت با نقش رقیه در تعزیه امام حسین تجربه بازی داشته است.

خسرو خانمحمدی

خسرو خانمحمدی اهل تهران می باشد که کار هنری اش را در سال ۶۹ با بازی در فیلم سینمایی «آپارتمان شماره ۱۳» آغاز نمود و به واسطه ی بازی در سریال «پرستاران» در سال ۹۶ در تئاتر اغاز کرد.

بازیگران مجموعه تلویزیونی تصمیم نهایی

پروین دخت یزدانیان

 پروین دخت یزدانیان از بازیگران سریال تصمیم نهایی در سال ۱۳۰۲ در نجف آباد اصفهان به دنیا آمده است، تا ششم ابتدایی تحصیل کرده است. او با بازی در سریال «قصه های مجید» مشهور شد. وی در پنجم فروردین سال ۹۱ به دلیل پیری در زادگاه خود درگذشت.

بازیگران مجموعه تلویزیونی تصمیم نهایی

حسین خانی بیگ

خانی بیگ در هجدهم مرداد سال ۱۳۲۰ در تهران، هنرپیشه ایرانی می باشد که کار خود را با رفتن به روی آغاز نمود و در سال ۵۶ قدم در عرصه سینما نهاد و در سال ۶۳ با بازی در سریال تلویزیونی «سربداران» مورد توجه قرار گرفت.

بازیگران سریال تصمیم نهایی همراه عکس

کتایون جهانگیری

کتایون جهانگیری اهل تهران، هنرپیشه می باشد، تحصیلکرده رشته های مهندسی اقصاد، فیلمسازی و مترجمی زبان است که کارش را در عرصه هنرپیشگی از سال ۷۶ با رفتن به روی صحنه آغاز نمود. وی غیر از بازیگری به عنوان چهره پرداز و کارگردان هم فعال می باشد.

بازیگران سریال تصمیم نهایی با عکس

پانته آ پوراحمد

یکی از بازیگران سریال تصمیم نهایی، پانته آ پوراحمد می باشد که نخستین تجربه بازیگری او به شمار می رود.

منوچهر اخضرپور

منوچهر اخضرپور زاده دوازدهم اسفند سال ۱۳۱۵ در تهران، هنرپیشه می باشد. آقای اخضرپور اولین تجربه بازیگری اش را با بازی در فیلم سینمای «لیلی و مجنون» به دست آورد و در سال ۱۳۸۰ در سریال تصمیم نهایی مقابل دوربین رفت.

پالیز شامحمدی

پالیز شامحمدی در سال ۸۰ در سریال تلویزیونی «تصمیم نهایی» حضور یافت که این نخستین تجربه بازیگری او محسوب می شود. و اما به واسطه ی بازی رد سریال تلویزیونی «کلانتر ۳» در سال ۸۸ شناخته شد.

هنرپیشگان سریال تصمیم نهایی

در این مطلبی که به پایان رسید، به آشنایی با بازیگران سریال تصمیم نهایی پرداختیم، امیدواریم از مطالعه آن نهایت استفاده را برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *