دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی بازیگران فیلم ملاقات خصوصی به همراه بیوگرافی و عکس

  • محدثه خاکشور
  • ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • ۰

فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» با کارگردانی امید شمس یکی از کارهای اخیر سینمای ایرانی می باشد که نخستین بار در ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ اکران گردید. در این اثر هنرپیشگان موفق و کمتر موفقی حضور دارند. در این مطلب شما را با بازیگران فیلم ملاقات خصوصی آشنا می نماییم.

«ملاقات خصوصی» نام یک فیلم سینمایی محصول کشور ایران با ژانر درام عاشقانه است که امید شمس کارگردان آن، و فیلمنامه نویسی آن به طور مشترک توسط امید شمس، علی سرآهنگ و بهمن ارک انجام شده است. هوتن شکیبا بازیگر نقش فرهاد و پریناز ایزدیار بازیگر نقش پروانه مهره های اصلی این فیلم و ایفاگران نقش اصلی دلداده ها را بازی می نمایند. در این مطلب به معرفی بازیگران فیلم ملاقات خصوصی به همراه بیوگرافی و عکس خواهیم پرداخت.

بازیگران فیلم ملاقات خصوصی به همراه عکس

آشنایی با بازیگران فیلم ملاقات خصوصی

این فیلم سینمایی اولین بار در ماه بهمن سال ۱۴۰۰ در «چهلمین فستیوال فیلم فجر» نمایش داده شد که احمدی نیا کاندیدای دریافت جایزه های سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش مکمل مرد و خود فیلم کاندیدای جایزه برترین فیلم اول گردید. فیلم «ملاقات خصوصی» باید در هفتم مهر سال ۱۴۰۱ به نمایش درآید ولی به خاطر اعتراض های سرتاسری مردمی، اکران سینمایی این فیلم به چهاردهم ماه دی تغییر یافت. در این فیلم هنرپیشگان مطرحی حضور دارند که از جمله آن می توان به هوتن شکیبا (در نقش فرهاد)، پریناز ایزدیار (در نقش پروانه)، رویا تیموریان (در نقش رضوانه)، ریما رامین فر (در نقش فریبا)، سیاوش چراغی پور (در نقش ایرج)، نادر فلاح (در نقش قادر)، شیرین آقارضا کاشی (در نقش مادر فرهاد)، جواد قامتی (در نقش محرم)، پیام احمدی نیا (در نقش کامران)، امیرحسین بیات (در نقش سپهر)، حسین پارسایی (در نقش قاضی)، ایمان شمس (در نقش ایمان) اشاره نمود.

بازیگران فیلم ملاقات خصوصی+ عکس

خلاصه داستان

پدر پروانه به اسم ایرج در زندان است و برادر پروانه نیز به اسم ایمان که برای یه مدتی در رقابت های مردان آهنین حسابی مورد توجه بود، در حال حاضر یک فرد بدهکار بوده که فراری می باشد. پروانه در مغازه عطاری پدر خود مشغول به فعالیت است که به صورت پنهانی با پدر خود ارتباط دارد که به وسیله ی تلفن همراه یکی از هم بندی های پدر او به نام «فرهاد» انجام می شود. این دو یعنی فرهاد و پروانه هر از گاهی برای یکسری موضوعات با هم به صورت کوتاه حرف می زنند که سرانجام فرهاد به پروانه علاقه مند می گردد و از وی درخواست می نماید تا به ملاقات وی برود. زندگی آنها به هم پیوند می خورد که ماجرا تازه آغاز می گردد …، در ادامه به معرفی بازیگران این فیلم می پردازیم:

هنرپیشگان فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

  •  آرون گروپس

هوتن شکیبا

هوتن شکیبا زاده بیست و چهارم خرداد ماه سال ۱۳۶۳ در تهران، هنرپیشه تلویزیون و سینما می باشد. او تحصیلکرده رشته کارگردانی مقطع کارشناسی از دانشگاه سوره و رشته بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر است که نخستین بار با بازی در فیلم کوتاه «خیابان خیلی خلوت» مقابل دوربین حاضر شد. وی در سال ۹۵ به واسطه بازی در سریال «لیسانسه ها» مشهور گردید.

بازیگران ملاقات خصوصی و مروری بر خلاصه داستان

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار زاده هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۴ در شهر بابل استان مازندران می باشد که به عنوان بازیگر در عرصه تلویزیون و سینما فعالیت می کند. او او دارای مدرک کارشناسی رشته گرافیک است که نخستین تجربه بازیگری خود را با بازی در فیلم سینمایی «بازی خطرناک» به دست آورد اما به خاطر بازی در سریال «زمانه» در کنار حمید گودرزی مشهور گردید. پریناز خانم در سال ۹۴ در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر موفق شد به خاطر نقش آفرینی در فیلم سینمایی «اید و یک روز» برنده سیمرغ بلورین برترین هنرپیشه نقش اول زن شود.

آشنایی با بازیگران فیلم ملاقات خصوصی

ریما رامین فر

ریما رامین فر در پنجم فروردین ماه سال ۱۳۴۹ در تهران به دنیا آمده است که از بازیگران فیلم ملاقات خصوصی می باشد. خانم ریما رامین فر دارای مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر است که اتفاقا فعالیت هنری خود را نیز با بازی در تئاتر به دست آورد و در ۱۳۸۰ بود که در فیلم سینمایی «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» حضور یافت و نخستین تجربه سینمایی خود را هم کسب نمود. وی در سریال پایتخت در کنار بازیگران مطرحی همچون محسن تنابنده، لیندا کیانی، مهران احمدی، احمد مهرانفر، هومن حاج عبداللهی، علیرضا خمسه و … مقابل دوربین رفت که این بازی موجب به شهرت رسیدن او گردید. او چندین سال است که با امیر جعفری ازدواج کرده و صاحب فرزند پسری شده اند. خبرهایی مبتنی بر جدایی این دو هنرمند شنیده می شود.

 بازیگران فیلم ملاقات خصوصی

رویا تیموریان

رویا تیموریان در بیست و هفتم اسفند ماه سال ۱۳۳۸ در تهران به دنیا آمده است، او هنرپیشه تلویزیون و سینما بوده که یکی از بازیگران فیلم ملاقات خصوصی می باشد. این هنرپیشه ایرانی تحصیلکرده رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر در مقطع کارشناسی است که نخستین بار وقتی نوزده ساله بود با رفتن به روی صحنه تئاتر فعالیت بازیگری خود را آغاز نمود. اما تجربه تجربه سینمایی او با حضور در فیلم سینمایی «حسرت» رقم خورد. وی با بازی در فیلم سینمایی «زندان زنان» مشهور گردید و در سال ۸۲ در سن ۴۴ سالگی، با مسعود رایگان هنرپیشه ایرانی ازدواج نمود.

بازیگرهای فیلم ملاقات خصوصی با عکس و بیوگرافی

 سیاوش چراغی پور

آقای چراغی پور هنرپیشه کشورمان زاده یکم فروردین ماه سال ۱۳۴۲ در کرمانشاه می باشد که فارغ التحصیل رشته بازیگری بوده و فعالیت خود را در سال ۶۷ با حضور در تئاتر آغاز نمود و در سال ۷۴ بود که با بازی در سریالی به اسم «آشپزباشی» به قاب تلویزیون پیوست. در سال ۹۵ در سریال «فوق لیسانسه ها» مقابل دوربین رفت که به واسطه این نقش آفرینی توانست مشهور گردد. در رابطه زندگی خصوصی او می توان گفت که چندین سال است ازدواج نموده و ۲ دختر دارد.

بازیگرهای فیلم ملاقات خصوصی با عکس و بیوگرافی

پیام احمدی نیا

احمدی نیا هنرپیشه تلویزیون و سینما یکی دیگر از بازیگران فیلم ملاقات خصوصی است که در چهارم آبان ماه سال ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمده است. او با دستیار بودن کار هنری خود را آغاز نمود و در نهایت در سال ۸۰ در فیلم سینمایی «برهنه» تجربه کار سینمایی به دست آورد، سپس در سریال «لژیونر» حضور یافت و به این وسیله به قاب تلویزیون پیوست.

هنرپیشگان فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

نادر فلاح

نادر فلاح بازیگر ایرانی تلویزیون و سینمای شهریورماهی دهه پنجاه و اهل کرمان می باشد. او تحصیلکرده رشته ادبیات نمایشی در مقطع کارشناسی و رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد است. آقای فلاح وقتی شانزده سال داشت با رفتن به روی صحنه فعالیت بازیگری خود را استارت زد، ۱۱ سال بعد در سال ۷۹ با بازی در سریالی به اسم «جای نزدیک آسمان» مقابل دوربین حاضر شد و در نهایت با نقش آفرینی در فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» شناخته گردید. این هنرمند سالها است که ازدواج نموده و ۲ دختر دارد.

معرفی بازیگران فیلم ملاقات خصوصی به همراه بیوگرافی و عکس

شیرین آقارضا کاشی

این هنرمند زاده چهاردهم دی ماه سال ۱۳۳۵ در تهران است، او نخستین بار در سال ۹۳ در فیلم سینمایی «روز مبادا» حضور یافت که به این وسیله اولین تجربه بازیگری اش را به دست آورد. سپس با بازی در فیلم سینمایی «فروشنده» مشهور گردید. خانم بازیگر چندین سال می باشد که با ولی الله عزیزخانی ازدواج نموده که نتیجه این ازدواج چهار فرزند است.

معرفی بازیگران فیلم ملاقات خصوصی

امیرحسین بیات

امیرحسین بیات بازیگر کم سن و سال کشورمان یکی از هنرپیشگان فیلم ملاقات خصوصی است که در سال ۱۳۸۸ در مرج به دنیا آمده است. حضور او در این فیلم نخستین تجربه بازیگری وی محسوب می شود.

معرفی بازیگران فیلم ملاقات خصوصی

در این مطلب شما عزیزان را با بازیگرهای فیلم ملاقات خصوصی آشنا کردیم، امیدواریم توانسته باشد توجه شما را به خود جلب کرده و مفید واقع شده باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *