دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم و نگاهی بر داستان فیلم

  • محدثه خاکشور
  • ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • ۰

جنگ جهانی سوم یک اثر متفاوت و جذاب ساخته هومن سیدی است که توانسته حسابی مورد توجه قرار گرفته و جوایز و افتخارتی را به خود اختصاص دهد. آرگا در این مطلب به معرفی بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم می پردازد.

هومن سیدی که پیش از این کارگردانی چندین سریال و فیلم سینمایی را برعهده داشته است، این بار با کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی مشترک با آزاد جعفریان و آرین وزیر دفتری آمده است. سیدی با تولید مجموعه تلویزیونی «قورباغه» جهت شبکه نمایش خانگی نماوا و نیز تجربه کارگردانی فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» ثابت کرد که به سلیقه ی مردم واقف است. و جنگ جهانی سوم که تجربه ششم کارگردانی او محسوب می شود، با سرمایه گذاری شبکه نمایش خانگی نماوا ساخته شده است. در این مطلب شما را با بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم آشنا می نماییم.

معرفی هنرپیشگان فیلم جنگ جهانی سوم

بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم و مرور داستان و حواشی

فیلم جدید هومن سیدی به نام جنگ جهانی سوم با بازیگری محسن تنابنده در نقش اصلی است که از شبکه نمایش خانگی نماوا پخش می گردد، پیش از این هم سریال «قورباغه» یکی دیگر از کارهای سیدی از شبکه نماوا پخش گردید. این فیلم اولین بار به هفتم سپتامبر سال ۲۰۲۲ هفتاد و نهمین فستیوال بین المللی فیلم ونیز راه یافت و نمایش داده گردیده و توانست ۲ جایزه بخش افق همچون برترین فیلم برای آقای هومن سیدی و نیز جایزه برترین هنرپیشه مرد برای محسن تنابنده را به خود اختصاص دهد. «جنگ جهانی سوم» در نوزدهم ماه سپتامبر بعنوان نماینده رسمی سینماهای ایران جهت حضور در ۹۵ امین دوره جوایز اسکار از طرف کمیته انتخاب معرفی گردید. گفته می شود.

نقش آفرینان فیلم جنگ جهانی سوم و خلاصه داستان

داستان جنگ جهانی سوم

این فیلم در مورد زندگی کارگری روزمرد و بدون خانه به اسم شکیب می باشد که هیچ گاه قادر به فراموشی زن و پسر خود در زمین لرزه ی سالهای پیش نیست. در طول چندین سال قبل وی با زنی که هم کر و هم لال است به اسم لادن وارد رابطه شده است، مشخص می گردد مکان ساخت و ساز که وی اکنون در آن کار می نماید قرار است اختصاص به ساخت مجموعه فیلم درمورد جنایت های هیتلر در طی جنگ جهانی دوم پیدا کند. برعکس تصورش به وی ۱ نقش و نیز منزل و فرصتی برای تغییر و تحول زندگی به وی اعطا می گردد. زمانی که لادن از این اتفاق خبردار می گردد نزد او آمده و تقاضای کمک می نماید، اما متاسفانه نقشه اش جهت پنهان نمودن لادن به شکلی حزن انگیز، حادثه ای تلخ را رقم می زند و موجب از بین رفتن شرایط تازه وی و امید ترقی زندگی او می گردد.

فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم اثری متفاوت در قسمت افق ها فستیوال فیلم ونیز ۲۰۲۰ حاضر شد. تاریخ اکران این فیلم از شنبه، بیست و ششم ماه فروردین سال ۱۴۰۲ به طور همزمان در سینماهای کل کشور شروع می گردد، ولی پیش از اکران آن نسخه باکیفیتش به صورت غیرقانونی انتشار یافت.

بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم

هومن سیدی کارگردانی که همیشه به دنبال انتخاب و استفاده از تازه ها و متفاوت ها می باشد داستانی متفاوت را به کار برده و بازیگرهای نامعروف و جدید را البته غیر از محسن تنابنده، هنرمند شناخته شده و محبوب کشورمان را انتخاب نموده که از جمله ی آن می توان به مهسا حجازی، لطف الله سیفی، ندا جبرئیلی، نوید نصرتی، حاتم مشمولی، مرتضی خانجانی و محسن تنابنده در نقش اصلی و به عنوان اولین تجربه اشاره داشت.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مروری بر فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم و هنرمندان

محسن تنابنده

محسن تنابنده از بازیگران سریال جنگ جهانی سوم می باشد که در واقع از هنرپیشگان کمدی مطرح کشورمان محسوب می شود، او با بازی در مجموعه تلویزیونی «پایتخت» خیلی مشهور گردید. او در عرصه های تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت دارد که دارای مدرک بازیگری است. او زاده بیست و ششم ماه فروردین ۱۳۵۴ در تهران بوده که در سنین کم در سالن نمایشی به اسم «پیکان شهر» با نقش خمیر دندان حضور پیدا کرد که پیش از ورود به رشته هنرپیشگی، بعنوان برترین فستیوال دانشجویی منتخب گردید. بعد در دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران تحصیلات دانشگاهی خود را به پایان برد. او غیر از هنرپیشگی به کاگردانی، بازیگردانی و نویسندگی نیز فعالیت دارد. ایشان با روشنک گلپا ازدواج کرده و به جرگه متاهلین پیوست.

آشنایی با بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم

ندا جبرئیلی

ندا خانم از بازیگران ایرانی زاده پانزدهم مهرماه سال ۱۳۶۹ در تهران است تحصیلکرده مقطع کارشناسی هنرپیشگی تئاتر از دانشگاه تهران بوده و کارش را با بازی در تئاتر آغاز نمود. بعد با بازی در فیلم کوتاه و نیز فیلم سینمایی حضور یافت و اکنون در تلویزیون ایفای نقش می کند. پس از آغاز کار خود به طور حرفه ای از اولین سال وارد شدن به دانشگاه در تئاتر، در ۱۳۸۹ نخستین تجربه حرفه ای خویش را با بازی در فیلم سینمایی «دونده زمین» کسب کرد، در این فیلم با سحر دولتشاهی همبازی بود. در ۱۳۹۱ در فیلم سینمایی «قاعده تصادف» نیز با محمدرضا غفاری، امیر جعفری و امید روحانی همبازی بود. ورود او به عرصه تلویزیون با بازی در مجموعه تلویزیونی «برادرجان» در ۱۳۸۹ حضور یافت. ندا جبرئیلی مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم با عکس

مهسا حجازی

مهسا حجازی هنرپیشه جوان ایرانی زاده شانزدهم ماه مهر سال ۷۳ می باشد، از فعالیت های مهسا حجازی فیلم «زالاوا»، «خوک» و فیلم «جنگ جهانی سوم» قابل اشاره است.

آشنایی با بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم

نوید نصرتی

آقای نصرتی هنرپیشه عرصه های تلویزیون و سینما است که در سریال قورباغه با کارگردانی هومن سیدی ایفای نقش نموده و هم اکنون از بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم می باشد.

مروری بر فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم و هنرمندان

در ایتن مطلب شما عزیزان علاقه مند را با با بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم آشنا نمودیم، امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *