دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با بهترین جزایر اروپا با چشم اندازهای دیدنی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • ۰

بهترین جزایر اروپایی در کشورهای مهمی همچون استرالیا و اروپا قرار گرفته اند. پیاده روی در این خط های ساحلی و بازدید از جاذبه های تفریحی از امکانات این ناحیه هستند.

یکی از زیباترین سواحل تفریحی دنیا در کشورهای اروپایی قرار دارند. شما می توانید در این بخش با بهترین جزایر اروپا که شامل زیبایی های زیادی هستند، آشنا می شوید. این سواحل دارای امتیازهای زیادی می باشند.

مکان های دیدنی جزایر اروپا

معرفی بهترین جزایر اروپا:

اگر به دنبال مکانی برای گذراندن تعطیلات خود هستید، می توانید در این بخش با جزایر مهم دنیا آشنا شوید. این جزایر از نقاط مختلف هستند و زیبایی های بی شماری دارند. از مهم ترین آن ها نیز می توان به جزایر زیبای اسپانیا اشاره کرد.

بهترین جزایر اروپا

جزایر مادیرا:

این مجموعه جزایر دارای ویژگی های مهمی برای گردشگران هستند. این جزایر مکان مناسبی برای لذت بردن از چشم انداز خورشید است. نوشیدنی هایی که در اطراف این جزیره سرو می شوند، بسیار مشهور می باشند. این جزیره با وجود گل و گیاهان متنوع خود نیز مورد توجه می باشد. آتش بازی یکی از تفریحاتی است که در تابستان در این نواحی دیده می شود.

جزایر اروپا

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

جزیره اسنتورینی:

این جزیره نیز شگفتی های خود را دارد. محبوبیت این مجموعه نیز به دلیل خانه های سفیدی است که در اطراف ان قرار دارند و ویژگی های تفریحی زایدی به آن می بخشند. این خانه ها با گنبدهای آبی ساخته شده است که در کنار تلفیق آب ها دیدنی تر می شود. در امتداد این سواحل نیز شما شاهد زیبایی های منحصر به فردی هستید.

جزایر دیدنی اروپا

جزایر یونی:

تجربه بازدید از این جزایر نیز برای علاقه مندان منحصر به فرد خواهد بود. این جزایر در سواحل غرب یونان واقع شده اند و در حال حاضر نیز جذابیت های زیادی دارند. چشم اندازهای این نواحی بسیار باشکوه و دیدنی می باشند. شما در سفرهای دریایی با استفاده از تورها می توانید با جذابیت های این ناحیه هم بیشتر آشنا شوید. این جزیره یکی از بهترین جزایر اروپا محسوب می شود.

جزایر معروف اروپا

جزیره ساردینیا:

این جزیره نیز برای علاقه مندان، منحصر به فرد خواهد بود. معماری شگفت انگیز این مجموعه از یک سو و از سوی دیگر هم فرهگ ویژه مردمان این ناحیه برای علاقه مندان جالب توجه می باشد. شما در مسیرهایی از این جزیره که در حال پیاده روی هستید، می توانید با زیبایی این جزایر آشنا شوید.

یدنی های جزایر اروپا

سیسیل:

یکی از مهم ترین مجموعه جزایر دنیا در استرالیا قرار دارد. سیسیل یکی از مهم ترین مکان های دیدنی استرالیا است و زیبایی های بی شماری برای علاقه مندان دارد. اطراف این جزایر را آتشفشان ها احاطه کرده اند. هر ساله جشنواره های مختلفی در این نواحی برگزار شده که از اهمیت این نواحی برای گردشگران هستند.

جزایر بکر اروپا

جزیره آزورس:

تعجب نکنید، این جزیره نیز یکی دیگر از دیدنی های دنیا است. شاید نام آن را کمتر شنیده باشید اما با دیدن چشم اندازهای بکر آن به وجد می آیید. این مجموعه جزایر پرتغالی نیز دارای مسیرهای پیاده روی، ویژگی های گشت و گزار و …. است که شما از آن ها لذت می برید.

در لینک به معرفی مکان های دیدنی پرتغال پرداخته ایم که مطالعه می کنید و با ان ها آشنا خواهید شد. این جزیره ویژگی های تفریحی زیادی داشته و برای علاقه مندان مورد توجه می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *