دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی مکان های دیدنی پرتغال و راهنمای سفر به کشور پرتغال

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

پرتغال از جمله کشورهای گردشگری در جهان است که دارای جاذبه های گردشگری بی نظیر و زیبا است مکان های دیدنی پرتغالی بسیار متنوع هستند و برای گردشگران می تواند یک انتخاب مناسب برای سفر باشد این کشور پیشرفته علاوه بر جاذبه های توریستی مدرن دارای فضاهای مناسب طبیعت گردی است.

با توجه به اینکه هزینه های سفر به کشور پرتغال تا حدودی مناسب است و با توجه به امکانات و مکان های دیدنی پرتغال این کشور می تواند گزینه مناسبی برای سفر گردشگران باشد. در کشور پرتغال جاذبه های متنوعی برای گردشگران با سلیقه های خاص وجود دارد جاذبه هایی که دیدن آن می تواند برای هر گردشگری جالب و دیدنی باشد.

مکان های دیدنی پرتغال و جاذبه های آن کشور پرتغال با جاذبه های بکر

مکان های دیدنی پرتغال:

برای سفر به پرتغال می توانید از تورهای گردشگری استفاده کنید همراه بودن با این تورها می تواند تجربه ای خوب و به یاد ماندنی از سفر را در اختیار شما قرار دهد و امکان دیدن از مکانهای دیدنی و جاذبه های خاص را برای شما فراهم می کند.

۱- لیسبون:

لیسبون از بزرگترین شهرهای کشور پرتغال است و پایتخت این کشور است مکان های دیدنی لیسبون و جاذبه های آن بسیار بی نظیر و تماشایی است قرار گرفتن این شهر در مسیر رودخانه تاگوس آب و هوایی پاک و مطبوع را در این شهر به همراه داشته است. در این شهر کلیساها با معماری زیبای خود جلوه ای ویژه به نمای شهر داده اند. همچنین در گوشه و کنار این شهر بناهای تاریخی زیادی دیده می شود.

کشور پرتغال را بشناسید

۲- آزور:

آزوز از مکانهای دیدنی پرتغال با جاذبه های رویایی برای توریست ها است که دیدن مناظر آن می تواند موجب حیرت و شگفتی باشد در دریاچه های این منطقه می توانید شاهد مناظر زیبایی از شنای دلفین ها نیز باشید.

پرتغال کشور زیبای دنیا

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

۳- فانچال:

فانچال دارای جاذبه های طبیعی بسیار است خیابان های این منطقه دارای معماری های زیبا و پر از پیچ و خم است در این شهر نوشیدنی هایی با شیوه های خاص و طعم های عجیب تهیه می شود که برای گردشگران جالب است.

مکان های مهم پرتغال

۴- مادیرا:

این جزایر زیبا و حیرت انگیز دارای آب و هوایی استوایی هستند و مناظر آن شامل باغ های زیبا، استخرهای دیدنی و چشم اندازی ویژه از گیاهان خاص و گل ها است.

طبیعت زیبای پرتغال

۵- پورتیمائو:

این شهر از بزرگترین شهرهای پرتغال است و از مکانهای دیدنی پرتغال محسوب می شود که دارای کافه های خاص و زیبا است در این شهر رستوران های مختلفی با تنوع غذایی فراوان وجود دارد که بسیار شیک و مدرن هستند.

دیدنی های بی نظیر پرتغال

۶- کابو دو روکا:

این منطقه دارای صخره هایی زیبا و با چشم اند اندازی رویایی از دریاهای اطراف است گردشگرانی که دوست دارند یک روز آرام و بدون دغدغه را سپری کنند می توانند این منطقه را برای سفر دلچسب خود انتخاب کنند.

پرتغال و مناطق گردشگری

۷- پورتو:

پورتو از زیباترین شهرهای پرتغال است و دیدن مناظر و جاذبه های گردشگری در این شهر می تواند توجه هر گردشگری را به خود جلب کند در این شهر کلیساها با معماری های خاص و بی نظیری وجود دارند.

چشم اندازهای پرتغال

 ۸- سینترا:

این شهر تفریحی با جاذبه های بی نظیر خود از مکان های گردشگری و جاذبه های پرتغال است تپه های مناطق سینترا با طبیعت سر سبز خود و ویلاهایی با نمایی زیبا و خاص چشم انداز ویژه ای به این مناطق داده است.

جاذبه های توریستی پرتغال

۹- شهر لاگوس

لاگوس، شهری آرام و زیبا است که بر روی خط ساحلی الجرو در جنوب پرتغال می باشد، قایق رانی در غار های آبی این منطقه و تماشای آب های درخشان دریاچه آن از روی صخره هایی با چشم انداز وسیع در شب می تواند برای گردشگران در سفر به لاگوس بسیار جذاب باشد. همچنین می توانید ضمن لذت بردن از مناظر طبیعی آنجا از خوردن غذا های دریایی آن لذت ببرید.

مکان های زیبای پرتغال

۱۰- پونتا دا پیداد

آب های کریستالی پونتا داد پیداد یکی دیگر از دیدنی های لاگوس پرتغال می باشد، صخره های سنگی، امواج فیروزه ای و غار های اسرارآمیز در ساحل پونتا دا پیداد از زیبایی خیره کننده ای برخوردار است، همچنین برای علاقمندان به ماجراجویی تور کایاک پیشنهاد می شود.

مکان های گردشگری پرتغال

۱۱- غار بناگیل

در خارج از لاگوس، یک دهکده کوچک ماهیگیری به نام بناگیل وجود دارد، از این رو بازدید از آن برای گردشگران جذاب می باشد. ساختار گنبدی شکل این غار موجب شده تا به غار کلیسای جامع شهرت پیدا کند، در این منطقه دیدنی امکان غواصی و قایق رانی نیز وجود دارد.

مکانهای دیدنی پرتغال

۱۲- کویینتا دا رگالیرا

این خانه تاریخی زیبا که مشابه قلعه ای زیبا و اسرارآمیز می باشد، در قرن بیستم بنا شده است و برخلاف کاخ های سلطنتی و قلعه های سینترا و کویینتا دا رگالیرا، یک ملک خصوصی و لوکس بوده و دارای سبک گوتیک با مجسمه های باشکوه در زمینی پهناور می باشد. این خانه قدیمی دارای باغ و تونل های زیر زمینی و پنهان است، از این رو جاهای زیادی برای گشتن و کشف کردن دارد.

جا های دیدنی پرتغال

۱۳- باغ گرمسیری کاخ مونت

این باغ دیدنی و زیبا دارای بیش از هزار گونه گیاهان عجیب و غریب، دریاچه درخشان، فسیل ها و یک پناهگاه طبیعی و منحصر به فرد برای حیواناتی همچون غاز ها، طاووس، اردک های آزاد و سرگردان می باشد، بازدید از موزه کاخ مونت نیز برای گردشگران می تواند جالب باشد.

انواع مکان های دیدنی پرتغال

مکان های دیدنی پرتغال شامل جاذبه های طبیعی و توریستی بسیاری هستند همچنین در بیشتر شهرهای این کشور بناهای ارزشمند با معماری های زیبایی از کلیساها وجود دارد که توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *