دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پل معلق چارلز کونن، جاذبه گردشگری پرهیجان کشور سوئیس

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۲
  • ۰

پل معلق چالرلز کونن یکی از پل های دیدنی و زیبایی است که شما از آن بازدید می کنید. این پل ویژگی های گردشگری زیادی داشته و برای علاقه مندان مورد توجه است.

شاید یکی از جذابیت ترین زیبایی هایی که می توانید در نقاط مختلفی از دنیا بازدید کنید، پل های معلق هستند. برخی از این پل ها دارای جاذبه های هیجان انگیزی بوده که شما امکان بازدید از آن را خواهید داشت. این پل در سال ۲۰۱۷ در کشور سوئیس افتتاح شد. در ادامه با پل معلق چارلز کونن آشنا می شوید.

پل زیبای چارلز کونن

معرفی پل معلق چارلز کونن:

این پل با وجود جاذبه های متنوع و منحصر به فرد خود از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است. پیاده روی در بخش های مختلفی از این پل با تجربه های بکری برای شما عزیزان همراه می باشد.

پل قدیمی چارلز کونن

مهندسان با ساخت این پل به طول ۴۹۴ و باریکی ۶۵ ساتی متر در میان کوه های آلپ واقع شده است و شگفتی های زیادی برای گردشگران دارد. هیجان و ترسناکی این بخش ها از اهمیت زیادی برخوردار است و شما با آن بیشتر آشنا می شوید. این پل یکی از مشهورترین پل های دنیا بوده که مشاهده می کنید.

اگر به دنبال هیجان هستید، حتما سری به این پل بزنید.  افرادی که به این منطقه می روند و از این پل بازدید می کنند، افرادی با هیجان بالایی هستند که تجربه های خاص و جدید را دوست دارند. این سازه به عنوان یکی از طولانی ترین پل های معلق دنیا هستند. زیبایی خارق العاده این پل از سوی گردشگران زیادی مورد توجه است.

آشنایی با پل چارلز کونن

  •  آرون گروپس

عبور از پل:

در زمان عبور از این پل باید کمی دقت کنید و به پایین توجه نکنید تا ترس و دلهره در شما ایجاد نشود. این پل که در سوئیس واقع شده است یکی از جاذبه های دیدنی زیبایی بوده که شما از ان بازدید می کنید. این پل از سال ۲۰۱۷ ساخته شده و در میان کوه های مرتفع آلپ واقع شده است. این پل در بالاترین نقطه ۸۶ متر بوده و بر روی کوه های استاده ناحیه قرار دارد.

پل معلق چارلز کونن

ویژگی های پل:

این پل به عنوان یکی از طولانی ترین پل های جهان شناخته می شوید. پل معلق چارلز کونن توسط مهندسان معروف سوئیسی ساخته شده است که از آن دیدن می کنید. این پل بعد از ساخت به سرعت رکورد پل شیشه ای را زد. این پل بیشرترین مسیر را برای پیاده روی کردن دارد و شما می توانید از آن ها استفاده کنید.

این پل امروزه از دیدنی های سوئیس بوده و جذابیت های زیادی برای گردشگران دارد. شما می توانید در لینک نیز به معرفی مکان های دیدنی سوئیس پرداخته ایم که شما می توانید با آن ها بیشتر آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *