دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دلنوشته مادرانه برای تولد دخترم با انواع متن های دوست داشتنی

  • مهتاب علی پناه
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

همانطور که می دانید مادر شدن یکی از لذت بخش ترین اتفاقات در زندگی همه خانم ها می باشد و دختردار شدن نیز برای مادر حس زیبایی دارد به همین خاطر، در ادامه مطلب مجموعه ای از دلنوشته مادرانه برای تولد دخترم را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

در هر خانواده ای دختر دار شدن الزامی بوده و نیاز هر خانواده ای می باشد که در واقع یکی از زیباترین و بیادماندنی ترین روزهای زندگی مادر روز تولد دخترش می باشد بنابراین، اگر شما نیز به دنبال متن زیبا برای تبریک تولد دخترتان هستید بهتر است تا پایان مطلب دلنوشته مادرانه برای تولد دخترم همراه ما باشید.

دلنوشته مادرانه برای تولد دختر

مجموعه ای از دلنوشته مادرانه برای تولد دخترم

اکثر مادران تمایل دارند برای تبریک تولد دخترشان از متن های زیبایی استفاده کنند همچنین در شبکه اجتماعی از آنها استفاده نمایند به همین خاطر، در این مقاله مجموعه ای از دل نوشته مادرانه برای تبریک دخترم را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد تا بتواند از بین آنها متن و جملات دلنشین را انتخاب کرده و تولد فرزندتان را به آنها تبریک تبریک گفته و به آنها نشان دهید که از تولدشان خوشحال هستید.

 

دلنوشته مادر برای تولد دختر با مفاهیم زیبا

مادر شدن حسی ناب است که خدا لیاقت آن را در هر کسی نمی بیند. نمی دانم در زندگی ام چه کردم و چه کار نیکی انجام دادم اما خدا مرا لایق دانست و دختر نازنینم را به من داد. اکنون سالروز لطف خدا به من است، تولد دخترم است، الان که ….. سال از آمدن دخترم به زندگی ما می گذرد، هنوز هم خود را با لیاقت ترین بنده خدا می دانم، لیاقتی که به من گوشزد می کند خدا را تو مرا میبیند و از تو توجهش را بر نداشته.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

*****

دخترکم، تولدت برای من مثال شیرینی از قدرت خداست که هر ساله به ما یادآوری می شود. روزی فرا رسید که خدا تو را به ما داد و بعد از آن هر ساله به یاد آمدنت به زندگی مان آن روز را جشن می گیریم. این روز گویی خدا قدرتش را به رخ ما می کشد، بزرگیش را ثابت می کند و بخشندگی اش را ارزانی ما می کند. روزت تولدت نزدیک است، تولدت را تبریک می گویم.

*****

خدا را سپاسگزارم که دختری به مانند تو به ما داد. اکنون تولدت است و شیرینی تولدت برای من به قدریست که هر ساله به پاس آمدنت خدا را هزاران مرتبه شکر می گویم. چه کنم که کاری دیگر از پسم بر نمی آید وگرنه آمدن تو بهترین و فوق العاده ترین اتفاقی بود که می توانست برای ما رخ دهد. عزیزکم، سالروز زمینی شدنت مبارک.

*****

مادر باشی و تولد دخترت باشد اما شوقی در تو نباشد گویی زنده نیستی و زندگی نمی کنی. خدا به هر کسی فرصت داشتن این فرشته زیبا را نمی دهد، به هر کسی لیاقت بودنش در زندگی شان را نمی دهد اما خدا به منی که اکنون به چهره دخترم می نگرم و تمام شادی های دنیا را یک جا تجربه می کنم داده. در درونم شوقی غلیان می کند، شوقی که حس مادر بودنم را می افزاید. دختر عزیزم، تو باعث به وجود آمدن این شور و شوق در وجود من شدی و اکنون سالروز به وجود آمدن این حس است. تولدت مبارک.

*****

جملات ناب مادرانه برای تولد دخترم

دلنوشته مادرانه برای تولد دختر با مفاهیم دلنشین

دقیقاً ….. سال می گذرد که تو به زندگی ما آمده ای و آن را شیرین کرده ای. گویی همین دیروز بود، همین دیروز دستان کوچکت را در دستم گرفتم و گویی خدا برای همیشه رخت نگرانی و آشوب را از دلم برکند. دستان تو را که گرفتم، آرامشی خاص گرفتم، آرامشی خداگونه که با آن زیبایی دنیایی که در آن زندگی می کنم را درک کردم. دخترم، تولدت مبارک.

*****

اکنون که باز روز تولدت سر رسیده می خواهم قولی به تو بدهم. تو شیرین ترین و لذت بخش ترین نعمتی بودی که از خدا گرفتم، دخترکی ناز با لبخندی زیبا که به مانند آن را هیچ جا ندیده ام. به تو قول می دهم که همیشه لبخندت را به لبانت نگه دارم و از تو فرشته ای مهربان و نرم خو پرورش دهم. دخترکم تولدت مبارک.

*****

تو به مانند فرشته ای زیبا هستی که پر زدی و به زندگی ما وارد گذاشتی. اکنون سالروز آمدنت به زندگی ماست. فرشته قشنگم، میدانی با آمدنت زندگی مان را تبدیل به بهشتی زیبا و قشنگ به اندازه قشنگی خودت کردی؟ اکنون قرار است که سالروز این قشنگی و زیبایی را با هم جشن بگیریم. تولدت مبارک.

*****

شکر خدایی را که دختری به من داد که همدم من در ناراحتی ها، مونس من در غم ها، یار و همراه من در گرفتاری ها و مشکلات و مسکن من در تمام روزهای سخت زندگیست. دخترکم، سالروز آمدنت به زندگی مان را تبریک می گویم. این روز بیشتر از تو ما خوشحالیم چون گرچه تو زمینی شده ای اما با آمدنت ما آسمانی شدیم و گویی از آن موقع تا به حال در آسمان ها سیر می کنیم.

*****

متن زیبا مادرانه برای تولد دخترم

دل نوشته زیبا و ناب مادرانه برای تبریک تولد دخترم

چه زیباست از خدا نعمتی به این زیبایی بگیری. گویی او تو را از بین تمام آدم ها انتخاب کرده و خواسته که به من بدهد. اکنون دوباره سالگرد روزی که خدا تو را به من داد سر رسیده، مگر می شود این روز را جشن نگیرم؟ مگر می شود این روز را شکرگزار خدا نباشم؟ دختر نازنینم، شکر خدایی را که تو را به من داد و هر ساله فرصتی داد تا آمدنت به زندگی ام را جشن بگیریم.

*****

خدایی ارثیه اش را به تمام مادران در قالب دختری زیبا می دهد. اکنون سالگرد روزی است که به من ارثیه زیبای خدا داده شد. تمام وجودم را می گذارم تا از این ارثیه مراقبت کنم، حق هم دارم او تمام ارث من از ملک خداست. دخترکم، تو ارثیه خدا برای من هستی. تولدت رو تبریک میگم.

*****

دخترکم، میدونستی مادرت امروز خوشحال ترین آدم روی زمینه؟ امروز تولدته و در این روز زیبا برات شادی، آرامش، خنده و هر چی حس خوبه رو آرزو می کنم. تو همه اینا رو با اومدنت به زندگی مادرت بخشیدی، حالا هم من از خدا آرزو میکنم که بهت تمام این ها رو به عنوان هدیه تولدت بده.

*****

با بوی عطر توست که نفس کشیدن را درک کردم. وقتی که عطر تنت را می بویم، گویی تازه به نفس کشیدن افتاده ام و تا قبل از آن در حال خفه شدن بودم. چه خوب که به زندگی مان آمدی. از وقتی که متولد شدی، ما دنیا را به شکل دیگری دیدیم و گویی نفس هایمان تازه شد. دختر عزیزم تولدت مبارک.

*****

تولد تو خاص و منحصر به فرد است چون تو خودت هم خاص منحصر به فردی. ما حس می کنیم خود ما هم خاصیم چون بودن موجودی خاص مثل تو ما را هم خاص میکند. دختر عزیزم، تو را می گویم. می دانی تولدت است؟ می دانی از روزی که تو آمدی ما احساس خاص بودن کردیم؟ عزیز دلم، خاص ترینم تولدت مبارک.

*****

مجموعه ای از دلنوشته مادرانه برای تولد دخترم

 امیواریم مطالعه متن های گفته شما مورد پسند شما دوستان عزیز قرار گرفته باشد، شما دوستان در صورت تمایل با کلیک بر روی تبریک تولد می توانید جملات ناب با مفاهیم زیبایی را مشاهده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *