دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عمل فرورفتگی روی چانه در کلینیک زیبایی الیزه لانژه چگونه انجام می شود؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۳ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

چال گونه به اعتقاد برخی از افراد، یکی از زیبایی های خلقت است. به همین دلیل است که تاکنون روش‌های مختلفی برای ایجاد چال گونه در کلینیک زیبایی الیزه لانژه از طریق عمل های زیبایی یا خانگی انجام می‌گیرد. اگر شما نیز همانطور که بسیاری گفته اند به دنبال این هستید که با ایجاد لبخند از دیگران جلوتر باشید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

چال لپ یا گونه چیست؟

چال لپ یا گونه به حالت فرورفتگی گفته می شود که هنگام خندیدن در صورت ایجاد می شود. برای بسیاری از افراد محل این فرورفتگی کمی زیر گونه است اما در برخی دقیقاً روی لپ یا قسمت پایین لپ، روی گونه شکل می گیرد. باور عمومی بر این است که تنها راه کسب این جذابیت تولد با آن است. اگرچه جالب است بدانید که راه های مختلفی برای ایجاد چال لپ برای کسانی که رویای آن را دارند وجود دارد. از طرفی باید بدانید افرادی که گودی خنده طبیعی دارند ممکن است در آینده به دلایل مختلف از جمله افتادگی پوست صورت چال گونه‌ی خود را از دست بدهند!

عمل فرورفتگی روی چانه در کلینیک زیبایی الیزه لانژه چگونه انجام می شود؟

انواع چال های روی صورت

چال روی گونه

یکی از رایج ترین و جذاب ترین فرورفتگی های صورت، چال روی گونه است. این تو رفتگی معمولا در هر دو لپ وجود دارد. اما در برخی افراد تنها در یک طرف صورت آن ها دیده می شود. وجود این نوع گودی باعث زیبایی بیشتر و ایجاد زاویه طبیعی صورت می شود. اگر از تکنیک های جراحی برای ایجاد چال لپ استفاده می کنید، می توانید محل و عمق فرورفتگی را با نظر پزشک تعیین کنید.

چال روی چانه

نکته جالب در مورد فرورفتگی و یا چال چانه این است که به احتمال زیاد از یکی از والدین به فرزند به ارث می‌رسد. تعداد کسانی که دارای چال چانه هستند در مقایسه با افرادی که دارای چال روی گونه هستند بسیار کمتر است.

چال کمر

شاید تعجب کنید اگر بدانید که در کنار گودی گونه و چانه، چال روی کمر نیز وجود دارد. این فروفتگی در قسمت پایین کمر قرار دارد و در زنان بیشتر از مردان دیده می شود. تعداد افرادی که روی کمر خود چال دارند کمتر از افراد دارای چال چانه است!

عمل فرورفتگی روی چانه در کلینیک زیبایی الیزه لانژه چگونه انجام می شود؟

چگونه روی گونه ی خود چال داشته باشیم؟

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، روش های مختلفی برای ایجاد چال و فرورفتگی روی لپ، چانه و کمر وجود دارد. با توجه به اینکه همه افراد به صورت طبیعی با چال به دنیا نمی آیند، روش های خانگی و پزشکی مختلفی وجود دارد که می توان از آنها برای ایجاد چال روی صورت و کمر استفاده کرد.

عمل زیبایی چال روی گونه و صورت چگونه انجام می شود؟

برای انجام جراحی چال روی گونه معمولا از بی حسی موضعی استفاده می شود. قبل از انجام جراحی، پزشک نقطه جراحی را روی صورت یا کمر علامت میزند و همه چیز را با شما هماهنگ می کند. بنابراین، شما دقیقا می دانید که چال شما در کجا ایجاد می شود و چقدر عمیق است. سپس جراح سوراخ کوچکی در داخل دهان و عضله های صورت ایجاد می کند. سپس زخم با بخیه بسته می شود و می توانید بلافاصله پس از عمل به فعالیت های روزانه خود بپردازید. بهتر است قبل از انجام این عمل حتما لیست بهترین کلینیک های زیبایی را در آورده و با چند نمونه از آن ها مشورت کنید.
نکته مهم در مورد این عمل این است که همه چیز در داخل دهان انجام می و لازم نیست نگران دیده شدن از بیرون باشید.
شما می توانید برای گرفتن مشاوره و تصمیم نهایی برای انجام این عمل با مشاورین کلینیک زیبایی الیزه لانژه با شماره های ۰۲۱۲۲۸۷۹۴۸۰ در تماس باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *