دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

با جاهای دیدنی تورنتو بیشتر آشنا شوید

  • فرهاد هاشمی
  • ۳ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

تورنتو، شهری محبوب نه تنها در میان مهاجران بلکه از نظر گردشگران است. از جذابیت های تورنتو می‌توان به موزه ها، گالری ها، برج مشهور CN، آبشار نیاگارا، رستوران های منحصر به فرد و هزاران جاذبه دیگر اشاره کرد. اگرچه تورنتو زمستان های سختی دارد اما بازهم چیزی از جذابیت های آن کم نمی‌کند، چراکه سیستم حمل و نقل کارآمد آن به راحتی شما را به مراکز خرید، تفریحی و جاذبه های این شهر می‌رساند. حتی می‌توانید بهترین قیمت بلیط تهران تورنتو را در این فصل پیدا کنید. اگر برای سفر به این شهر محبوب کانادا برنامه‌ریزی می‌کنید، در ادامه بهترین جاهای دیدنی تورنتو را به شما معرفی می‌کنیم.

با جاهای دیدنی تورنتو بیشتر آشنا شوید

تورنتو را از بالای برج CN ببینید

برج CN، معروف ترین برج تورنتو محسوب می‌شود. این برج ۵۵۳ متری که در بین سال های ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۶ ساخته شد، به عنوان نماد کانادا شناخته می‌شود. به هنگام بازدید از این برج می‌توانید خود را به یک وعده غذا بر فراز آسمان مهمان کنید یا چشم اندازی به شهر از ارتفاع ۴۴۷ داشته باشید. اگر دنبال هیجان هستید، می‌توانید در بخش Edge Walk، پیاده روی در لبه بیرونی برج در ارتفاع ۳۶۵ را تجربه کنید.

با ادوار تاریخی در موزه سلطنتی اونتاریو ROM آشنا شوید

موزه سلطنتی یکی از برترین موزه های کاناداست که شهرتی بین المللی دارد. این موزه مجموعه ای از تاریخ طبیعی، فرهنگ و هنر ادوار مختلف را در خود جای داده است. حتی می‌توانید آثاری از ایران را در این موزه مشاهده کنید. در موزه اونتاریو بیش از ۶ میلیون اثر ارزشمند نگهداری می‌شود.

دنیای زیر اقیانوس را در آکواریوم ریپلی تورنتو تجربه کنید

آکواریوم ریپلی تورنتو یکی از جدیدترین جاهای دیدنی تورنتو محسوب می‌شود که زندگی دنیای زیرآب به نمایش می‌گذارد. این آکواریوم یکی از محبوب ترین تفریحات خانوادگی است  که امکان تماشای کوسه ها و اره ماهی ها را از نزدیک برایتان فراهم می‌کند. این آکواریوم در قلب تورنتو قرار دارد و بیش از ۱۶ هزار آبزی در آن زندگی می‌کنند.

با جاهای دیدنی تورنتو بیشتر آشنا شوید

۹۵۰۰۰ آثار هنری در گالری هنر اونتاریو

گالری هنر اونتاریو (AGO)، یکی از بزرگترین موزه های آمریکای شمالی به حساب می‌آید که بیش از ۹۵۰۰۰ آثار را در خود دارد. معماری مدرن و منحصر به فرد این گالری هنری به گونه‌ای است که انگاری روی پایه هایی به شکل مداد قرار دارد. برای بازدید از این گالری در غرب شهر اونتاریو باید بروید. .

آشنایی با هنرهای اسلامی در موزه آقاخان

موزه آقاخان دروازه ای به سوی هنرهای اسلامی و ایرانی است. این موزه نقاشی ها و آثار ارزشمندی از هنر اسلامی را در برمی‌گیرد. در این موزه می‌توانید از نمایش فیلم، تئاتر، اجرای رقص و سایر بخش های موزه لذت ببرید.

مجموعه تاریخی دیستیلری، دهکده ای با ۴۰ ساختمان باستانی

مجموعه تاریخی دیستیلری ۴۰ ساختمان باستانی دارد که جدیدترین ها در صنعت مد را می‌توان در این دهکده یافت. از جذاب ترین جاذبه های دیدنی مجموعه تاریخی دیستیلری می‌توان به خانه تئاتر، گالری، بوتیک های مد و جواهرات، کافه های منحصر به فرد و رستوران های فوق العاده اشاره کرد. این مجموعه هر آنچه را که گردشگران برای بازدید نیاز دارند، فراهم کرده است.

جزایر تورنتو، جزیره ای بدون ماشین

برای کشف دنیایی جدید، سری به جزایر تورنتو بزنید. این جزایر تنها ۱۰ دقیقه از تورنتو فاصله دارد و برای رسیدن به آنها باید سوار کشتی شوید. این جزایر از طریق پل به یکدیگر وصل می‌شوند و برای گشت و گذار در جزیره می‌توانید دوچرخه کرایه کنید. در این جزیره ماشینی وجود ندارد و فرصت بی‌نظیری را برای رهایی از زندگی شهری و پیک نیک در دل طبیعت در اختیارتان قرار می‌دهد.

با جاهای دیدنی تورنتو بیشتر آشنا شوید

بازار سنتی لارنس، بازاری از غذاهای گوناگون

برای چشیدن غذاهای مختلف سری به بازار سنت لارنس بزنید. این بازار که در منطقه تاریخی تورنتو قرار دارد مملو از کشاورزانی است که محصولات تازه کشاورزی خود را می‌فروشند. در این بازار می‌توانید انواع غذاها و محصولات تازه و لبنی را امتحان و خرید کنید.

هنرستان باغ آلن، ساختمان پر از گل و گیاه

هنرستان باغ آلن، ساختمانی کوچک اما پر از گل و گیاه های استوایی، مدیترانه، استرالیا و سایر مناطق است. این مکان یکی از زیباترین مکان های تورنتو محسوب می‌شود که اگر زمستان های سخت تورنتو به ستوه آمدید، می‌توانید به این هنرستان پر گل پناه ببرید.

پارک ملی روژ، بزرگترین پارک شهر

پارک ملی روژ اولین پارک ملی کانادا و بزرگترین پارک شهر در آمریکا شمالی محسوب می‌شود. این پارک شامل زمین های کشاورزی، فضای سبز، تالاب ها، رودخانه ها، جاده ها و بزرگراه ها است. در این پارک گونه های جانوری مختلفی مانند گوزن دم سفید زندگی می‌کند.

خرید بلیط تورنتو با بهترین قیمت در فلای تودی

جهانگردی و سفر به کشورهای مختلف، همواره جذابیت خاصی دارد. تورنتو به عنوان بزرگترین شهر کانادا شناخته می‌شود که کیفیت بالا زندگی و رفاه آن هم برای مهاجران جذابیت دارد و هم جاهای دیدنی تورنتو آن را به یکی از مقاصد محبوب گردشگری تبدیل کرده است. پس تا دیر نشده، خرید بلیط هواپیما تورنتو خود را با بهترین قیمت در فلای تودی انجام دهید و به این شهر جذاب و دیدنی سفر کنید.

برای خرید بلیط تورنتو کافی است وارد سایت فلای تودی شوید، در بخش پروازهای خارجی، مبدا (تهران) و مقصد (تورنتو) را انتخاب کنید. اگر قصد خرید بلیط یک طرفه را دارید، تاریخ ورود و اگر بلیط رفت و برگشت می‌خواهید، تاریخ خروج را هم وارد کنید. پس از وارد کردن تعداد نفرات و کلاس پروازی موردنظر روی گزینه جستجو کلیک کرده تا قیمت بلیط هواپیما به همراه ایرلاین های مختلف به شما نمایش داده ‌شود.

در کادر بالای صفحه، تمامی ایرلاین های موجود به شما نشان داده خواهند شد و با کلیک روی تقویم قیمتی، می‌توانید مناسبت ترین قیمت در روزهای مختلف را مشاهده کنید. با نمایش قیمت بلیط ها، می‌توانید نوع پرواز (سیستمی، چارتری یا لحظه آخری) را مشاهده و با توجه به بودجه و ایرلاین مورد نظر گزینه خرید بلیط را بزنید.  با ثبت نام در سایت فلای تودی هم هرگونه تغییر در قیمت بلیط از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد. اگر سوالی هم داشتید، پشتیبانی ۲۴ ساعته فلای تودی آماده پاسخگویی به شما است.

 

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *