دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بازیگران سریال سقوط و روایت داستانی این مجموعه نمایش خانگی

  • محدثه خاکشور
  • ۷ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

سریال سقوط یک سریال ایرانی است که در مورد ماجرای یک جاسوسی در درون گروه تروریستی داعش می باشد. شناخت و آشنایی با هنرپیشگان هر سریال از جذابیت های اولیه برای تماشاگران سریال دوست محسوب می شود. در این مطلب شما را با بازیگران سریال سقوط آشنا می کنیم.

مجموعه تلویزیونی سقوط با کارگردانی سجاد پهلوان زاده از ۱۴ ماه دی ۱۴۰۱ از شبکه نمایش خانگی شروع به پخش نمود که راوی یک جاسوسی در درون گروه تروریستی داعش می باشد. در واقع این روایت در کشور ایران، عراق و ترکیه اتفاق می افتد و بیشتر سکانس های متعلق به ایران در کردستان و سکانس های کشور ترکیه در آنتالیا و قسمت عمده سکانس های مربوط به کشور عراق در استان موصل فیلمبرداری گردیده است. در این مطلب شما را با بیوگرافی بازیگران سریال سقوط آشنا می کنیم.

مروری بر بیوگرافی بازیگران سریال سقوط

معرفی بازیگران سریال سقوط

در سریال ایرانی سقوط بازیگران به نام های سجاد بابایی، عباس جمشیدی، الناز ملک، وحید آقاپور، پانته آ قدیریان، حمید فرخ نژاد، امین میری، ابتسام بغلانی، وحید عبدالمجیدی، احلام محسنی، جلال محبی، اعظم کبودیان، ملیکا عبداللهی، یاشار یحیایی، علی حسام فر، ملیحه رحمانی، مهدی موسوی، الهام عبادی، بهرام سلطانی، سمانه بدوی، بردیا امیرحسینی، فرهاد علی عسکری، حدیث مزرعه، عادل مزرعه، یسری مزرعه، طاها کوتی،  سید علیرضا موسوی، باراد خیری، محمد درخشانی، فاطمه قاصد، حسین عبادی، حسن فتحی، مهدی مبرمی، مهدی فتحی، حسین امهز، حسین داوودی، محمدعلی راج بوت، علم پرهام، مهدی شیخ عیسی، سید نوری امیری فر، پویا گرد، حسین عسکراوی، افشین طاعی در آن نقش آفرینی می کنند.

پس از پخش حواشی و جنجال های زیادی ایجاد شد، مثلا اینکه این ساختار و محتوای این مجموعه تلویزیونی کپی برداری از سریال سوئدی به اسم خلافت (۲۰۲۰) می باشد.  دیگر اینکه متهم کردن کردها به ملحق شدن به داعش است، همچنین این مجموعه تلویزیونی برعکس قانون های متداول مجوز تولید ساترا را اخذ نکرده و فیلیمو بدون اخذ پروانه ساخت رسمی دست به ساخت و تولید آن زده است. در ادامه مطلب شما را با بیوگرافی برخی از بازیگران سریال سقوط آشنا می کنیم.

آشنایی با بازیگرهای سریال ایرانی سقوط

عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی فر در هفدهم شهریور ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل کارشناسی رشته تئاتر بوده که در سال ۷۷ فعالیت خود را نیز با رفتن به روی صحنه آغاز نمود. در مجموعه تلویزیونی روزگار خوش حبیب آقا در سال ۸۴ به فعالیت خود رنگ و روی حرفه ای بخشید و در نهایت در سال ۹۰ با بازی در سریالی «۳ دونگ ۳ دونگ» توانست مورد توجه قرار گرفته و به شهرت برسد. فریبا امینیان همسر سابق او است.

بازیگران مجموعه تلویزیونی سقوط

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

سجاد بابایی

سجاد بابایی یکی دیگر از بازیگران سریال سقوط است که در آن ایفا کننده نقش ژاکان می باشد. او در نوزدهم اردیبهشت سال ۷۲ در تهران به دنیا آمده است. فارغ التحصیل کارشناسی رشته کارگردانی سینما بوده که وقتی ۲۲ ساله بود مشغول به فعالیت در تئاتر فرهنگسرای بهمن شد و سپس در سال ۹۷ با بازی در فیلم سینمایی تومان فعالیت خود را به صورت حرفه ای ادامه داد. اما در سال ۱۴۰۰ با نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی خسوف مشهور گردید. این بازیگر جوان هنوز ازدواج نکرده است.

معرفی بازیگران سقوط و بیوگرافی برخی از آنها

حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد یکی دیگر از بازیگران سریال سقوط است که در بیست و هشتم فروردین ماه سال ۱۳۴۸ در آبادان به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل کارشناسی تئاتر از دانشگاه تهران می باشد که در زمان تحصیلاتش در دانشگاه آغاز به فعالیت در زمینه هنری بازیگری با حضور در فیلم کوتاه نمود.  اما فعالیتش به صورت حرفه ای در سال ۱۳۶۹ با فیلم سینمایی کوچه های عشق رقم خورد. در سال ۷۶ در فیلم سینمایی عروس آتش مقابل دوربین رفت و توانست به خوبی شناخته شود. او متاهل است که حاصل ازدواج او فروزان جلیلی فر یک پسر می باشد.

مروری بر بیوگرافی بازیگران سریال سقوط

امین میری

یکی دیگر از بازیگران سریال سقوط آقای امین میری می باشد که در اسفند ماه سال ۱۳۵۸ در زاهدان به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل کارشناسی رشته بازیگری بوده و فعالیت خود را با حضور در تئاتر و در سال ۷۲ آغاز نمود. فعالیت او به صورت حرفه ای به فیلم سینمایی آینه های روبرو در سال ۸۸ باز می گردد. وی در سال ۹۷ با بازی در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد، به خوبی مشهور گردید.

بازیگران مجموعه تلویزیونی سقوط

وحید آقاپور

آقاپور در دوازدهم ماه خرداد سال ۵۷ در شهر ری به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل کارشناسی رشته کارگردانی نمایش است که در سال ۷۸ عروسک گردانی نمایشی به اسم خورشید را انجام داد و این آغاز فعالیت هنری او بود. در سال ۸۷ آقاپور در تله فیلم خوشبختی حضور یافت که فعالیت حرفه ای او محسوب می شود. در سال ۹۰ در مجموعه تلویزیونی چک برگشتی مقابل دوربین رفت و شناخته شد، در نهایت در ۱۴۰۱ نیز در سریال جوکر بازی نمود که به شهرت خوبی دست پیدا کرد. او با خانم مریم داننده ازدواج کرده است.

آشنایی با بازیگرهای سریال ایرانی سقوط

الناز ملک

این خانم بازیگر در سریال سقوط نقش آیسان را ایفا می کند، اسم اصلی اش الناز ملک پور می باشد. او دوره های هنرپیشگی را در موسسه اندیشه ماهان امیر دژاکام گذرانده است و از سال ۹۹ با بازی در نمایشی به اسم ایوب خان آغاز به فعالیت نمود. او دارای زبان ترکی و فارغ التحصیل رشته علوم مهندسی است. نخستین بار با بازی در فیلم کوتاه چاه سرخ توانست قدم در عرصه بازیگری بگذارد. کارگردان و نویسنده این فیلم امیر دژاکام بود.

معرفی بازیگران سریال سقوط و پرداختن به حواشی آن

ابتسام بغلانی

بغلانی فعالیت هنری خود را حضور در تئاتر شروع نموده و سپس در سریالی به نام کیمیا مقابل دوربین تلویزیون رفته است. او به واسطه بازی در این سریال توانست مورد توجه قرار بگیرد و با گام بعدی با بازی در فیلم سینمایی دختر جلوی دوربین سینما برود. وی به زبان های کردی و عربی مسلط است، از جمله آثار بازیگری این هننرمند می توان به برگشتن، لحظه گرگ و میش، نوبت یعنی بعدی، حنانه، سانتی متر، کودک و فرشته اشاره کرد. ابتسام بغلانی غیر از فعالیت به عنوان بازیگر، مجری نیز است. وی در هفدهمین جشنواره ملی فتح خرمشهر سابقه اجرا دارد.

بازیگران مجموعه تلویزیونی سقوط

پانته آ قدیریان

پانته آ قدیریان از سایر بازیگران سریال سقوط می باشد که فعالیتش را به عنوان بازیگر با تئاتر شروع نموده و غیر از بازیگری به عنوان برنامه ریز و دستیار کارگردان نیز فعالیت می کند که نمونه ی آن برنامه ریزی و دستیار کارگردانی در نمایشی به نام مانش است. از جمله آثار این هنرمند در عرصه های سینما و تلویزیون دراکولا، لانتوری، زیبا، نهنگ عنبر، ۸۷ متر، دیر راهیان، آقای قاضی، سلام خداحافظ، هملت تهران ۲۰۱۷، آنتیگونه و مانش، مرغ دریایی من، آزدهاک قابل ذکر هستند. همچنین فیلم های کوتاه تعقیب و گریز، دود سفید، در این اتاق خالی، لب مرز نمایشنامه از دیگر آثار هنری او محسوب می شوند.

معرفی بازیگران سریال سقوط

اعظم کبودیان

اعظم کبودیان یکی دیگر از بازیگران این سریال می باشد که عهده دار نقش هینا است. خانم کبودیان دارای اصالتی کرد بوده که فارغ التحصیل رشته بازیگری می باشد. او پیش از بازی در این سریال، در سریالی به اسم آتش در گلستان با نقش ناهید مقابل دوربین رفته و مورد توجه قرار گرفته بود.

معرفی هنرپیشگان سریال سقوط و پرداختن به حواشی آن

ملیکا عبداللهی

این بازیگر لبنانی دهه شصتی، در بیروت و در خانواده ای ۵ نفره به دنیا آمده است. او دارای مدرک لیسانس رشته سینما است که در کنار بازیگری به عنوان مجری برنامه کودک و نیز مترجم زبان عربی فعالیت می کند. او در سن ۷ سالگی با خانواده از کشور لبنان به ایران مهاجرت کرده و زبان فارسی را در اینجا یاد گرفته است. این بازیگر در سال ۸۸ فعالیت خود به عنوان بازیگر و مجری را استارت زده که باعث شده تا حال حاضر آثار موفقی مانند زبان مادری، درس آخر، در انتظار معجزه، آوازهای سرزمین من، باب المراد، مسافرخانه بشارت و سریال مینو، سریال آبابیس را در کارنامه هنری خود به ثبت برساند.

معرفی بازیگران سریال سقوط

آشنایی با بازیگرهای سریال ایرانی سقوط

در این مطلب شما را با بیوگرافی برخی از بازیگران سریال سقوط آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. همچنین برای آشنایی با بازیگران سریال تمام رخ و بازیگران سریال گیلدخت می توانید بر روی لینک های قرار داده شده کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *