دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی دمت اوگار هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ترکیه

  • محدثه خاکشور
  • ۳۰ دی ۱۴۰۱
  • ۰

دمت اوگار بازیگر نقش جمره در سریال ترکی «شعله» است. در این مطلب که به بیوگرافی دمت اوگار اختصاص داده ایم؛ تولد، فعالیت ها، رابطه عاطفی و ازدواج او و حاشیه ی حضورش در جمع معترضین را مرور می کنیم.

دمت اوگار در نوزدهم ماه مه سال ۱۹۸۰ در مانیسا ترکیه متولد شد، بازیگری را وقتی هفده سال با حضور در تئاتر و گروهی آماتور در مانیسا شروع نمود. ولی شناخته شدن او به بازی در سریال و فیلم های سینمایی باز می گردد. از جمله ی این فعالیت ها می توان به یک زن، شعله ور، وطنم تویی، زندگی شیرین، غرب وحشی، یک مرد اشاره کرد. او از سال ۲۰۱۶ با لونت اوگار در رابطه بود که اخیرا در این رابطه باردار شده بود و ازدواج کردند. این بازیگر ترکی دارای ۱۶۲ سانتی متر قد است. در این ادامه مطلب به بیوگرافی دمت اوگار می پردازیم.

زندگینامه دمت اوگار بازیگر چند نقش در سریال شعله

بیوگرافی دمت اوگار بازیگر نقش جمره در شعله

دمت اوگار بازیگر سینما و تلویزیون که پیش از آن به عنوان فعالیت ابتدایی در عرصه تئاتر فعالیت داشت که موسس تعدادی موسسه تئاتر همچون مشترک، تولید چند هنر، پانگار نیز می باشد. او در خانواده ای هنری متولد شده که تمامی اعضای خانواده او والدین و برادرنش فعال در عرصه هنر می باشند. از سریال های محبوب و شاخص وی سریال شعله است که او در این سریال با نقش جمره مقابل دوربین می رود. او از سال ۲۰۰۰ فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

آشنایی با بیوگرافی دمت اوگار

بیوگرافی دمت اوگار بازیگر سریال شعله

زندگینامه دمت اوگار و ازدواجش با لونت باباتاش

آشنایی با زندگینامه دمت اوگار

دمت اوگار در سریال شعله

این مجموعه تلویزیونی ترکی درباره آتش سوزی می باشد که وقایع جذابی پس از آن رخ می دهد که در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ آغاز به پخش نمود. این سریال در سبک درام-اجتماعی و عاشقانه تهیه شده است که بسیار مورد توجه قرار گرفت. داستان سریال شعله از آنجا شروع می گردد که آتش سوزی در یک مراسم خیریه ایجاد می شود و کسانی که در آن می باشند به منظور نجات جانشان و نیز رهایی از این آتش سعی می کنند که این موضوع موجب می گردد زندگی آنها بعد از آتش سوزی با یکسری تغییرات همراه باشد. مراسم خیریه از سوی یک دختر به اسم «رویا» برپا می شود که بسیار هم پولدار است. در این میان زندگی ۳ زن که هر کدام در دنیای متفاوتی زندگی می کنند، به یکدیگر گره می خورد و … .

در سریال شعله بازیگرانی از جمله برکای آتش، جهانگیر جیهان، هازار ارگوچلو، دیلان دنیز و دمت اوگار نقش آفرینی می کنند. دمت اوگار نقش جمره را بر عهده دارد که البته علاوه بر آنها با بازی در چند نقش دیگر «مادر گونش»، «همسر چلبی»، «عاشق اوزان»، «رویا»، «رفیق صمیمی چیچک» نیز مقابل دوربین می رود. در واقع می توان دمت اوگار را از برترین هنرپیشگان این سریال معرفی نمود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

آشنایی با زندگینامه دمت اوگار

زندگینامه دمت اوگار بازیگر سینما و تلویزیون ترکیه

ازدواج دمت اوگار

دمت اوگار هنرپیشه معروف و مطرح ترکیه ای با دوست پسر خویش به اسم لونت باباتاش ازدواج نمود. آنها به مدت شش سال با یکدیگر رابطه داشتند که دمت اوگار مدتی پیش باردار شده و در نتیجه مصمم به ازدواج شدند. ازدواج اوگار و باباتاش در یک مراسم خانوادگی ساده صورت گرفت که جشن عروسی خود را به علت کرونا در تابستان برگزار نمودند.

بیوگرافی دمت اوگار بازیگر ترکی شناخته شده

زندگینامه دمت اوگار و ازدواجش با لونت باباتاش

لونت باباتاش

لونت باباتاش دارای اصالتی از ارزنجان استانبول می باشد، لونت باباتاش بعد از پایان یافتن تحصیلاتش در مقطع متوسطه در کادیکوی، شروع به تحصیل در دانشگاه بیلگی استانبول، در رشته ی تیم رسانه و سیستم های ارتباطی کرد. لونت باباتاش در ادامه فعالیت خویش در تجارت مواد غذایی، در یکی از مراکز خرید فروشندگی برندی مشهور را انجام می دهد. لونت باباتاش پیش از دمت اوگار یک ازدواج ناموفق داشته که حاصل آن یک فرزند پسر است.

زندگینامه دمت اوگار هنرپیشه موفق ترکیه ای

زندگینامه دمت اوگار بازیگر نقش جمره در سریال ترکی شعله

حضور در جمع معترضین

دمت اوگار هنرپیشه معروف تلویزیون و سینمای ترکی در بیست و هفتم خرداد ماه سال ۱۳۹۲ در جمع معترضین با پلاکاردی دارای نوشته ای از امام علی (ع) حضور یافت و خواستار خاتمه دادن به خشونت ها در میدان گزی ترکیه شد. در این عکس که به وسیله مردم کشور ترکیه سریعا در شبکه های اجتماعی ترکیه انتشار یافت، اوگار نفر طرف چپ در عکس به همراه یک پلاکارد در دست در میان معترضین دیده می شود. هنرپیشه معروف بر روی این پلاکارد یک جمله از حضرت علی «اگر در مقابل بی عدالتی سکوت کنید، به همراه حقوق، آبروی خود را هم از دست می دهید» را نوشته بود. با این عمل نسبت به سیاست های خشونت آمیز دولت اردوغان در برابر مردم معترض را شدیدا انتقاد کرد.

زندگینامه دمت اوگار و ازدواجش با لونت باباتاش
زندگینامه دمت اوگار بازیگر سینما و تلویزیون ترکیه
بیوگرافی دمت اوگار بازیگر سریال شعله
در این شما را با بیوگرافی دمت اوگار بازیگر معروف و محبوب ترکی آشنا نمودیم. امیدواریم از مطالعه ی آن نهایت لذت را برده باشید. اگر چنین بوده از شما دعوت می کنیم تا در صورت تمایل برای آشنایی با دیگر بازیگران موفق ترک از جمله ایلایدا آلیشان، نسلیهان یلدان، سدا باکان بر روی لینک های مشخص شده کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *