دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خلاقیت با شال و روسری کهنه با ایده های جذاب

  • منصوره رمضان زاده
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱
  • ۰

شال و روسری زنانه همچون دیگر البسه امکان دارد به دلیل استفاده مکرر و عدم داشتن کیفیت اولیه و یا به دلیل قدیمی شدن طرح و نقش آن دور انداخته شوند ولی به جای این کار می توانید با کمی ابتکار و خلاقیت با روسری کهنه محصولی جدید خلق نمایید و کاربرد دیگری از آن داشته باشید.

یکی از انواع لباس های زنانه که تقریبا تمامی خانم ها در کمد لباس خود مدل های مختلفی از آن را دارند شال و روسری بوده که بعد از چندین بار استفاده و شستشوی آن ها به دلیل تکراری و کهنه شدن و یا دمده شدن، آن ها را دور انداخته و بلااستفاده گذاشته اند ولی می توان با کمک راهکارهایی برای کاربردهای دیگری از آن ها استفاده مجدد داشت. در همین زمینه سعی داریم در این مطلب برای ایده گرفتن شما عزیزان انواع هنرآفرینی و خلاقیت با روسری کهنه را به نمایش بگذاریم.

ایده های جالب خلاقیت با شال و روسری کهنه

به طور کلی اغلب لباس های مختلف پس از چندین بار استفاده و با مرور زمان در اثر عوامل گوناگون حالت ظاهری خود را از دست داده و کهنه می شوند که بدین ترتیب مجبور به کنار گذاشتن آن ها می شوید. روسری زنانه نیز همین ویژگی ها را داشته و پس از مدتی قابل استفاده نمی باشد ولی با بکارگیری یک سری ترفندها و خلاقیت با روسری کهنه می توان از آن به نحو دیگری مجددا استفاده نمود.

خلاقیت با روسری کهنه و شال قدیمی

همه افراد همواره مجموعه ای از لباس های مختلف همچون روسری و شال های رنگی دارند که پس از گذشت مدتی دیگر علاقه و تمایلی برای استفاده از آن ها ندارند و یا این که با استایل جدید آن ها همخوانی نداشته بنابراین مجبور می شوند آن ها را دور بیندازند اما نکته ای که در این زمینه اهمیت دارد این است که در صورت داشتن کمی خلاقیت و نوآوری می توانید طبق روش های موجود از پارچه این لباس های قدیمی و به درد نخور دوباره به سبک دیگری استفاده نمایید و چیزهای شیک و جدیدی بسازید و از هنر دست خود لذت ببرید.

خلاقیت با روسری و شال قدیمی

انواع ابتکار و نوآوری با روسری های قدیمی

شال و روسری در طرح های عروسکی و فانتزی یا طرح های ساده و شیک طراحی و عرضه می شوند که تناژ رنگی متنوعی دارند. امکان دارد با پوشیدن روزانه شال و روسری از طرح های تکراری آن خسته شده باشید و دیگر با سلیقه شما همخوانی نداشته باشند که بدین منظور اقدام به دور انداختن آن ها نمایید ولی ترفندهایی که در این زمینه وجود دارد می تواند استفاده بهینه را از این شال و روسری های کهنه برای شما فراهم نماید.

به عنوان مثال می توانید از آن ها برای درست کردن یک روبالشتی جدید و جذاب بهره مند شوید. در صورتی که روسری شما ابعاد بزرگی دارد به سادگی می توانید الگوی بالشت را بر روی روسری پیاده کرده و با برش دادن و دوختن یک روبالشتی زیبا و متفاوت برای خود تهیه نمایید. همچنین اگر روسری شما ابعاد کوچکی دارد می توانید از دو روسری با طرح و رنگ های مختلف و متناسب هم استفاده نمایید و برای کوسن یا بالشت خود پوشش زیبایی بدوزید. ایده های متنوع دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آن ها الهام گرفته و وسایل جدیدی برای خود با روسری و شال کهنه بسازید، در ادامه به معرفی و نمایش چند مورد جذاب و خلاقانه پرداخته ایم که می تواند برای شما جالب باشد.

  •  آرون گروپس

مدل های جالب خلاقیت با روسری کهنه کارهای خلاقانه با روسری کهنه انواع ابتکار با روسری قدیمی ایده های جالب ابتکار با روسری قدیمی نوآوری با روسری قدیمی نوآفرینی با روسری قدیمی  کارهای خلاقانه با روسری کهنه کارهای خلاقانه با روسری کهنه  هنرآفرینی با شال و روسری کهنه ابتکار و نوآوری با روسری کهنه ایده های جدید خلاقیت با روسری کهنه ابتکار با روسری کهنه نوآفرینی با روسری کهنه روش های جالب استفاده از روسری کهنه ترفندهای استفاده از روسری قدیمی نوآوری با شال و روسری کهنه ابتکار و خلاقیت با روسری کهنه هنرآفرینی با روسری قدیمی کارهای خلاقانه با روسری قدیمی انواع ابتکار با روسری قدیمی نوآفرینی با روسری قدیمی ابتکار با روسری و شال کهنه سبک های زیبا خلاقیت با روسری کهنه خلاقیت با شال و روسری قدیمی ترفندهای استفاده از روسری کهنه ابتکار و نوآوری با روسری قدیمی نوآوری با روسری کهنه ابتکار با روسری و شال کهنه انواع خلاقیت با روسری کهنه

تصاویری که ملاحظه نمودید مدل هایی جالب و جدید از انواع خلاقیت با روسری کهنه بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره و لذت را از آن برده باشید. همچنین می توانید با کلیک روی لینک های مقابل خلاقیت با شلوار لی کهنه و خلاقیت با گونی را تماشا کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *