دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی سواحل دبی و امکانات تفریحی آن ها

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱
  • ۰

سواحل دبی که از زیبایی های زیادی برای گردشگران برخوردار هستند، در طی سال مقصد مسافران زیادی می باشند. این سواحل دارای امکانات تفریحی و رستوران و کافی شاپ است.

دبی از جمله بزرگ ترین شهرها در امارت متحده عربی است. شهری که به واسطه جاذبه های توریستی و گردشگری خود مورد توجه می باشد. شما می تواند در این بخش با سواحل دبی که دارای چشم اندازهای بکر و زیبایی هستند، بیشتر آشنا شوید.

ساحل بکر و معروف دبی

معرفی سواحل دبی

تور دبی که از محبوبیت زیادی در میان ایرانیان برخوردار است، هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. این مکان که بسیار پر بازدید بوده در فصل های مختلفی از سال دارای شگفتی و جذابیت است. در این بخش نیز با مهم ترین سواحل آن آشنا خواهید شد.

ساحل جیمرا:

این ساحل در دبی بسیار معروف است. بازدید از این ساحل برای عموم آزاد بوده و دارای استانداردهای بین المللی می باشد. قدم زدن در این ساحل زیبا و دیدنی با وجود امکانات تفریحی که برای گردشگران در نظر گرفته شده است، جذابیت های فوق العاده ای برای شما دارد. ساحل جیمرا امروزه یکی از مکان های تفریحی شهر است.

ساحل جزیره دبی

ساحل لامر:

لامر ساحلی با جذابیت های خاص و رستوران های زیبا است. در کافی شاپ این ساحل می توانید، بستنی های خوشمزه ای نوش جان کنید. تراس های این کافه محلی پر هیاهو می باشد و شما می توانید چشم انداز زیبایی را در آن مشاهده نمایید.

ساحل های دبی

  •  آرون گروپس

ساحل ام سقیم:

این ساحل جذاب بسیار خاطره انگیز می باشد. برج العرب که در نزدیکی این ساحل قرار گرفته مکانی بسیار شلوغ برای شما خواهد بود. این محله شیخ نشین دارای رختکن و سایه بانی است که می توانید از آن لذت ببرید.

ساحل خاص دبی

ساحل صفوح:

این ساحل دیدنی زیبا برای عموم آزاد و رایگان است. شن های سفید این ساحل از چشم اندازهای زیبایی دارد. این منطقه مناظری زیبا داشته و می توانید در این سواحل از برج العرب نیز بازدید کنید.

ساحل بکر دبی

ساحل الممزار:

ساحلی شیخ نشین که محوطه ای چمن زار دارد. در این سواحل امکان استفاده از باربیکیو، استخر، آمفی تئاتر، محوطه بازی، محوطه سرپوشیده و دوچرخه سواری برای شما وجود خواهد داشت. در هنگام غروب نیز چشم اندازهای زیبایی در این نواحی وجود دارد.

سواحل دیدنی دبی

ساحل کایت:

یکی دیگر از سواحل زیبای دبی که مورد علاقه افراد ورزشکار است. شما می توانید، ورزش های گروهی سرگرم کننده را در این سواحل انجام دهید. اسکیت سواری، دو، بانجی جامبینگ و … از مهم ترین ورزش های ساحلی در این منطقه به شمار می آیند.

ساحل دبی

ساحل نخل جمیرا:

یکی از جزیره های زیبا و دیدنی که به عنوان پالم جمیرا نیز شناخته می شود. نمای این مجموعه از بالا به شکل نخل دیده می شود. تمام این سواحل مسکونی بوده و فضای آزادی برای عموم ندارد. هتل های لوکسی که در این منطقه قرار دارد، تجربه خوبی برای اقامت شما عزیزان خواهد بود.

ساحل معروف دبی

پس از مطالعه این مطلب شما می توانید در لینک مقابل با مکان های دیدنی دبی بیشتر آشنا شوید. این شهر توریستی جذابیت های گردشگری زیادی داشته و شما در سفر به این شهر تجربه های جدید و خاطره انگیزی خواهید داشت.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *