دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

موفقیت روزافزون را مدیون کسب و کار جدیدم هستم

  • آرش احمدی
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

راه اندازی کسب و کاری خود به عنوان کارفرما آن را مدیریت کنم همواره یکی از دغدغه های اساسی و مشغله ی ذهنی من بود اما چون پول کافی برای شروع آن را نداشتم همیشه از انجام آن سر باز می زدم تا اینکه به توصیه یکی از دوستانم کسب و کار آنلاین و نوینی را در حوزه ی دمپایی و کاشی آغاز کردم و توانستم بدون داشتن اندک سرمایه ای به درآمد میلیاردی که مورد نظرم بود برسم.

چکش برقی توسن

طراحیهای دقیق و قابلیتهای ویژه ای که در درون چکش برقی توسن پلاس وجود دارد موجب شده است تا شخصی که در حال انجام فعالیت می باشد میزان تسلط بیشتری داشته باشد دسته ی این نوع چکشها و مته مرغک بلند از ارگونومیک می باشد و کاملا ضد ویبره است همچنین قیمت این محصول در سایت چکش تی اس بی با توجه به عملکرد مفید آن و قابلیتهایی که دارد بسیار مناسب و به صرفه می باشد از این رو جزو مرغوب ترین و بهترین نمونه های چکش موجود در بازار به حساب می آید.

اگر می خواهید چکشی تهیه نمایید که علاوه بر عمل تخریبی، کارهایی نظیرسوراخکاری با دستگاه مته و هرگونه عمل حفاری را انجام دهد از چکش تخریب ۱۶ کیلویی dh6016 توسن پلاس برقی خریداری نمایید این نوع چکش با استفاده از برق شهری کار می کند و به سیستم قدرتمند عایق دوبل مجهز می باشد.

موفقیت روزافزون را مدیون کسب و کار جدیدم هستم

کارخانه تولید دمپایی ارزان

دمپایی پاپوشی است که از پا محافظت می نماید و اگر بخواهید دستگاهی را برای کارخانه تولید دمپایی ارزان خریداری کنید باید نوع دستگاهی که می خواهید را به سازندگان چینی سفارش بدهید.

از زمان درخواست سفارش تا زمان تحویل بازه زمانی طول می کشد تا دستگاه به دست شما برسد و این بازه زمانی بین سه الی شش ماه به طول می انجامد زیرا روال کاری در بین سازندگان چینی بدین صورت است که ابتدا سفارش و هزینه ساخت را از مشتری دریافت می کنند و سپس اقدام به تولید دستگاه می کنند و زمانبر بودن ساخت چنین دستگاه هایی قابل قبول می باشد.

موفقیت روزافزون را مدیون کسب و کار جدیدم هستم

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

مراکز زیادی در فضای مجازی وجود دارد که قیمت خرید کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید را با پایین ترین نرخ به فروش می رسانند.

مدل های مختلف کاشی چسبی بین کابینتی وجود دارد که هر کدام از نظر چسبندگی و طراحی متفاوت است. بیشترین استفاده از این کاشی اغلب برای آشپزخانه بوده و این مکانی بسیار مهم برای اعضای خانواده است.

موفقیت روزافزون را مدیون کسب و کار جدیدم هستم

شاید یکبار بخواهید در دکوراسیون آشپزخانه نظر بدهید و از این جهت هزینه کردن و اهمیت دادن به طرح های زیبا و دلنشین بسیار منطقی است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *