دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

استعداد من در فرش بافی مرا میلیاردر کرد

  • آرش احمدی
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

از زمانهای دور که در خاطر دارم هر وقت که مادر بزرگم مشغول فرش بافی بود من نیز کنارش می نشستم و بافتنش را تماشا میکردم و این هنر را از مادر بزرگم آموختم و در سنین جوانی با راه اندازی یک کارگاه جهت بافندگی فرش توانستم به کسب درآمد میلیاردی برسم.

کفش چیست

کفش وسیله ای است برای محافظت از پا در برابر سرما و گرما و خطرات محیطی و راحتی پا به هنگام انجام کارهای روزانه. شما می توانید انوماع مختلف این محصول را در سایت دنیز شوز کو ببینید. پای انسان ها به عنوان ستون آدما بر روی زمین به حساب می آیند و نسبت به سایر اندام ها دارای استخوان های بیشتری می باشد و در برابر خطرات محیطی مانند سنگ ها و درختان و زمین داغ آسیب پذیرتر است و کفش ها این خطرات را کاهش می دهند و از پا محافظت می کنند. از گذشته تا به امروز کفش های متنوعی متناسب با نیاز انسان ها درست شده اند و طراحی کفش ها با تغیرات گوناگونی مواجه شده است و امروزه به ظاهر و طراحی کفش ها اهمیت بیشتری داده می شود و جنبه ی آرستگی آن ها نیز در نظر گفته می شود.

استعداد من در فرش بافی مرا میلیاردر کرد

قیمت فرش ابریشم ماشینی ۹ متری

چنانچه اگر به قیمت فرش ابریشم ماشینی ۹ متری و رنگ فرش خود اهمیت می دهید و برایتان مهم است که فرش زیر نور و یا با گذشت زمان تغییر رنگ ندهد توصیه می شود از فرش ماشینی ابریشم استفاده کنید که در ابعاد مختلف از جمله ۶ متری می توانید آن را تهیه کنید.

فرش ابریشم از نوع ماشینی به نسبت مدل دستبافت آن از قیمت مناسب تری برخوردار است، به همین خاطر کسانی که به دنبال خرید فرش با قیمتی مقرون به صرفه هستند و برای انتخاب طرح و رنگ وسواس خاصی دارند توصیه می شود که فرش خود را از بین مدلهای ابریشم ماشینی انتخاب کنند.

استعداد من در فرش بافی مرا میلیاردر کرد

قیمت فرش ماشینی ابریشمی ۶متری

در خرید آن به غیر از قیمت فرش ماشینی ابریشمی ۶متری باید به نکاتی دیگر نیز دقت کنید، نکاتی از قبیل: رنگ نخ، تراکم بافت، نوع بافت، ابعاد و طرح و نقش فرش، در انتخاب فرش ابریشم ماشینی تراکم آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، در تراکم ۵۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه در بازار موجود هستند.

از آنجا که این فرش ظرافت خاصی دارد و نازک است باید در شستشوی آن دقت لازم را به خرج داد، اگر قصد دارید برای شستشو، آن را به قالیشویی بسپارید حتما به معتبر بودن آن توجه نمایید.

استعداد من در فرش بافی مرا میلیاردر کرد

با توجه به توضیحاتی که در رابطه با فرش ابریشم ماشینی خدمت شما ارائه دادیم چنانچه قصد خرید از مجموعه را دارید می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا مشاوره لازم را دریافت کنید و بتوانید با اطمینان خاطر مدل و طرح فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *