دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

امتیازات ویزای گلوبال تلنت انگلستان و شرایط اخذ آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲ دی ۱۴۰۱
  • ۰

شما می توانید در این بخش با شیوه های دریافت ویزای گلوبال تلنت آشنا شوید. این ویزا شرایط مناسبی برای شما فراهم می کند و ویژه افرادی است که نخبه بوده و استعدادهای خاص دارند.

یکی از روش هایی که می توانید از این طریق اقامت دائمی خود را دریافت کنید، ویزای گلوبال تلنت می باشد. این ویزا مخصوص افراد نخبه بوده و از ساده ترین روش هایی است که می توانید در این کشور اقامت داشته باشید. این ویزا همچنین به افراد متخصص و هنرمند نیز داده می شود.

دریافت گلوبال تلنت انگلیس

راه های دریافت ویزای گلوبال تلنت

برنامه دریافت این نوع ویزا تحت دو مسیر در حال جریان است. ویزای مستقل و ویزای استعدادهای برجسته که از اواخر ۲۰۱۹ در جریان هستند. با توجه به اینکه استقبال از این ویزا زیاد بوده هر ساله ظرفیت پذیرش آن نیز قابل تغییر است. شما با دریافت ویزای نخبگان می توانید به راحتی اقامت این کشور را داشته باشید.

گلوبال تلنت انگلستان

امتیازات ویزای تلنت:

شما با داشتن این ویزا امکان تعیین مدت زمان ویزا به مدت ۵ سال را خواهید داشت. متقاضیان این ویزا می توانند، کارمند، آزادکار و مدیر یک شرکت باشند. شما امکان تغییر و توقف کار خود را بدون دریافت ویزا دارید. امکان سفر به کشورهای خارجی و بازگشت از آن نیز از دیگر امتیازات است. امکان همراه کردن همسر و فرزند نیز از دیگر ویژگی ها می باشد.

شرایط دریافت ویزا:

در صورتی که قصد دریافت ویزای گلوبال تلنت را دارید، باید دنبال تایید یکی از شش نهادهای تایید شده در وزارت کشور باشید. از مهم ترین این نهادها که دریافت این ویزا را زیر نظر دارند، می توان به انجمن سلطنتی، شورای هنر بریتانیا و … اشاره کرد.

مزایای گلوبال تلنت

  •  آرون گروپس

این نهادها برای دریافت این ویزا دو شرط دارند. متقاضیان باید استعداد خاصی در زمینه یکی از موضوعات داشته باشند. همچنین متقاضیانی که امکان تبدیل به استعداد خاص دارند، نیز امکان دریافت این ویزا را خواهند داشت. موضوعاتی که قابل پذیرش هستند در حیطه علوم پایه، مهندسی، معماری، تحقیقات، تکنولوژی، علوم اجتماعی، طراحی مد، پزشکی، هنر و فرهنگ، فیلم و تلویزیون، علوم انسانی قرار دارند.

شرایط دریافت ویزا در هر یک از رشته ها نیز گاهی متفاوت است. به طور کلی متقاضیان باید ۵ سال در زمینه مورد نظر مهارت داشته باشند. تجربه کاری و برجسته بودن یکی دیگر از ویژگی های این افراد است. داشتن استعداد خاص و مهارت خاص در اکثر این زمینه ها برگ برنده شما خواهد بود.

دریافت ویزای گلوبال تلنت

نداشتن شرایط:

در صورتی که این شرایط را نداشته باشیم و در هیچ یک از زمینه ها مهارت نداشته باشیم، چگونه می توانیم این ویزا را دریافت کنیم؟ با نداشتن این شرایط شما باز هم شانس خود را به دست می آورید. شما باید مدارک خود را ارسال کرده و بعد از تایید شدن می توانید، ویزای خود را دریافت نمایید. این در صورتی است که شما از سوی فردی ماهر در این رشته معرفی نامه داشته باشید.

شما می توانید در لینک های مقابل با روش های دریافت ویزای کار انگلیس و ویزای توریستی انگلیس بیشتر آشنا شوید. این کشور شرایط مساعدی برای گردشگران دارد و هر ساله افراد زیادی متقاضی مهاجرت کردن به این کشور هستند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *