دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

این تکنیک من را از کارگری نجات داد و میلیاردرم کرد

  • آرش احمدی
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

یکی دیگر از خصوصیات مهم شخصیتی برای موفقیت و ثروتمند شدن، داشتن صبر است. رفتن ره صد ساله در یک شب امکان پذیر نیست اما می توان با بکاربردن استراتژی هایی سرعت رسیدن به آن را بیشتر کرد. یکی از روشی هایی که در مسیر پولسازی من در حوزه هایی چون کاور مبل و صنایع دستی به شدت کاربردی و موثر بود را تصمیم دارم در این مقاله به شما معرفی کنم تا بتوانید الگوبرداری کنید.

کاور مبل

اساسی ترین نکته برای خرید کاور مبل توجه به طراحی و مدل مبل است و معمولا مبلها چوب و استیل هستند و با توجه به جنس و نوع طراحی می توان به خرید آن اقدام نمود و این محصولات در جنسهای مختلفی مانند ژله ای، چرمی، پلاستیکی و پارچه ای موجود هستند.

برای خرید کاور مبل راحتی باید به سبک و مدل مبل توجه داشت و ابعاد و سایز کاور مبلمان اداری دقت نمود تا بتوان انتخاب مناسبی داشت و کاورهای فری سایز انتخاب مناسبی برای زمانهایی است که ابعاد دقیق مبل را نمی دانیم.

این تکنیک من را از کارگری نجات داد و میلیاردرم کرد

کاردستی با بطری

یکی دیگر از کاردستی با بطری پلاستیکی که می توان تهیه کرد جام هفت سین می باشد که با استفاده از وسایل ساده می توان بجای صرف هزینه برای تهیه ظروف هفت سین که امروزه قیمتهای بالایی هم دارند و صرف کمی ذوق و حوصله جام های زیبایی را تهیه کرد.

بچه ها در داخل خانه می توانند با چند بطری پلاستیکی و تعدادی وسایل ساده کاردستی های کودکانه ای را با کمک والدین خود درست کنند که این کار علاوه بر اینکه آنها را سرگرم می کند باعث بالا رفتن ذوق و خلاقیت در آنان می شود.

این تکنیک من را از کارگری نجات داد و میلیاردرم کرد

کاور مبل سلطنتی

به دلیل جنس این روکشها که از پلاستیک می باشد، کاور مبل سلطنتی ژله ای محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم دارد، می توانید در برنامه دیجی کالا نظرات مردم در مورد این کاور را نیز مطالعه کنید. پلاستیکی بودن این محصول باعث آسان شدن تمیز کردن آنها می شود و می توانید به راحتی با کشیدن یک دستمال نخی گرد و غبار و کثیفی را از روی آن پاک کنید.

این تکنیک من را از کارگری نجات داد و میلیاردرم کرد

یکی دیگر از نامهای این محصول که در بین مردم زیاد استفاده می شود کاور مبل ژلاتینی می باشد. مبل سلطنتی ظاهر خیلی خاصی دارد که پوشاندن این مبل با کاورهای پارچه ای از جنس پارچه مبلی تک گل باعث می شود که زیبایی این مبل کم شود، بهتر است برای این مدل مبل، از کاور مبل ژله ای استفاده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *