دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

لیست قیمت انواع لوازم تحریر و نوشت افزار در ایمالز

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

خرید لوازم‌التحریر و نوشت‌ افزار، در کنار شیرین‌بودنش، پر از تازگی و دیدن کالاهای جدید است. حتی اگر تک‌تک مغازه‌هایی را که نوشت افزار می‌فروشند، زیر پا بگذارید، باز هم در یک مغازه جدید وسیله‌ای پیدا می‌کنید که برای اولین بار می‌بینید. مثلاً مداد و مداد نوکی از جمله نوشت افزاری است که در دست همه دیده می‌شود؛ اما با وجود شباهت بینشان، ممکن است در انتخاب آن‌ها مردد باشید و ندانید کدام برای نوشتن مناسب‌تر است. اگر شما هم با دغدغه خرید درست و کاربردی انواع لوازم تحریر و نوشت افزار مواجه هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

لیست قیمت لوازم تحریر شیک، فانتزی، ارزان و عمده

لیست قیمت انواع لوازم تحریر و نوشت افزار در ایمالز

نوشت افزارهایی برای یادداشت مطالب

برای یادداشت مطالب روی کاغذ، مداد و مداد نوکی، پاک کن و تراش، روان نویس و خودکار و لاک غلط گیر نسبت به سایر انواع نوشت افزار بیشتر استفاده می‌شود. در ادامه در مورد آن‌ها بیشتر صحبت می‌کنیم.

مداد

مداد، اولین نوشت افزاری است که برای یاد گرفتن و آموزش در دست می‌گیرید. اثر آن هم به‌راحتی پاک می‌شود. جنس مدادها از گرافیت است؛ اما بعضی از آن‌ها کیفیت خوبی ندارند و در زمان کمی، نوکشان شکسته یا ساییده می‌شود و نیاز دارند تراشیده شوند.

مداد نوکی

مداد نوکی‌ها هم کار مداد را انجام می‌دهند؛ اما برای نوشتن، تنها نوکی که در آن‌ها گذاشته می‌شود، مصرف می‌شود و طول عمری بسیار بالاتر از مدادهای معمولی دارند. جنس این نوشت افزار، از مواد مختلفی مانند فلز و پلاستیک است و شکل‌ها و طرح‌های متنوعی دارند؛ اما هنگام خرید توجه داشته باشید، مدلی را بخرید که به انگشتانتان آسیبی وارد نکند؛ به‌ویژه اگر برای نوجوانتان می‌خرید. چون بعضی وقت‌ها لازم است، مدت زیادی با آن بنویسند.

قیمت مداد، مداد نوکی و مداد فشاری فانتزی بچه گانه

 

پاک کن و تراش

برای از بین بردن اثر مداد از روی کاغذ استفاده از پاک کن و برای تیز کردن نوک مداد، وجود تراش لازم است. برخی از مدادها که کیفیت مناسبی ندارند، هم زود شکسته می‌شوند و هم خیلی سخت می‌توان اثرشان را از روی کاغذ پاک کرد. البته مدادهای باکیفیت هم زمانی که نوکشان کوتاه شود، نیاز به تراشیندن دارند یا اگر به اشتباه چیزی روی کاغذ نوشته شود، باید آن را پاک کرد. بنابراین، پاک کن و تراش را می‌توان دو یار جدانشدنی این وسیله تحریر در نظر گرفت. پس بهتر است هنگام خرید، کیفیت این دو یار همیشگی را درنظر بگیرید.

روان نویس و خودکار

بعد از یادگیری نوشتن با مداد و مداد نوکی، نوبت به روان نویس و خودکار می‌رسد. درست است که خودکار تقریباً یار همیشگی نوشتن می‌شود، ولی روان نویس‌ها هم کم طرفدار ندارند. ضمن اینکه برای هدف‌های مختلف، می‌توان رنگ‌ها و مدل‌های متفاوت آن را انتخاب و استفاده کرد؛ تعدادی از آن‌ها برای افرادی که نیاز دارند سریع بنویسند مناسب هستند و برخی هم برای آهسته و زیبا نوشتن، انتخاب مناسب‌تری به حساب می‌آیند.

خرید و قیمت انواع روان نویس و خودکار شیک و لاکچری

 

ماژیک و مارکر

ماژیک و مارکر هم بخشی از لوازم تحریری است که امروزه بیشتر از گذشته مورد استفاده قرار می‌گیرد. خصوصاً در سال‌های اخیر که بیشتر مدارس مجهز به تخته وایت برد است و دانش‌آموزان باید برای نوشتن روی آن، از ماژیک استفاده کنند.

لاک غلط گیر

متأسفانه اثر جوهر خودکار و روان نویس به‌راحتی پاک نمی‌شوند، پس باید فکری برای این چاره‌ای اندیشید تا صفحه با آن قلم‌خوردگی، زیبایی اولیه خودش را از دست ندهد. بنابراین بهتر است، از غلط گیر کمک بگیرید و همیشه همراهش داشته باشید تا بتوانید جوهر را پاک کنید. البته اثر لاک غلط گیر به رنگ سفید روی کاغذ مشاهده می‌شود ولی صفحه دوباره سفید می‌شود و حتی می‌توانید روی آن هم بنویسید.

دفتر، دفتر یادداشت و تخته وایت برد

دفتر، اولین وسیله‌ای است که روی آن می‌نویسید؛ پس کیفیت آن بسیار مهم است. البته بعضی موارد به دلیل استفاده نکردن از کاغذ یا نوع آموزش، به تخته وایت برد نیاز می‌شود.  شاید یکی از دلایلش این باشد که با این وسیله می‌توان بعد از هر بار تمرین و پر شدن صفحه، آن را پاک کرد و دوباره روی آن نوشت. پس زمان خرید این وسیله هم باید حواستان به کیفیت، طرح، رنگ و جنس آن توجه کنید.

دفتر یادداشت هم سن‌وسال نمی‌شناسد و همه افراد به آن نیاز پیدا می‌کنند که روی آن مواردی را بنویسند که دوست دارند. بعضی‌ وقت‌ها، دانش‌آموزان روی آن تکالیفشان را می‌نویسند؛ گاهی هم افرادی لیست خریدشان را در آن یادداشت می‌کنند.

لوازم مناسب برای کشیدن خطوط هندسی

برای کشیدن خطوط هندسی، لوازمی مورد نیاز است که در بسیاری موارد بدون آن‌ها کارهایتان درست پیش نمی‌‌رود. در ادامه این لوازم را معرفی می کنیم.

خط کش و پرگار

احتمال کمی وجود دارد بدون خط کش، خطی بکشید که کاملاً راست و هیچ ایرادی نداشته باشد یا دایره‌ای کاملاً گرد رسم کنید. این وسایل تحریر، تنها برای افرادی نیست که به مدرسه می‌روند؛ برای دانشگاه و بعضی مشاغل هم لازم است تا از خط کش و پرگار یا ابزاری مشابه استفاده کنند. این وسایل در جنس و طرح‌های متنوع تولید می‌شوند و حتماً در زمان خرید به کیفیت آن‌ها توجه کنید.

لوازم تحریر جانبی

دوران ابتدایی، از آن روزهایی است که با کاردستی و خلاقیت گره فراوانی خورده است. برای همین در نوشت افزار هر کودکی که در این سن است می‌توان نشانه‌هایی از برخی لوازم تحریر جانبی مانند چسب و قیچی مشاهده کرد.

چسب و قیچی

چسب و قیچی همانطور که می‌دانید، نه فقط در دوران مدرسه و تحصیل بلکه از زمانی‌که شاید خودتان را بشناسید، همیشه در دسترس و مورد استفاده اعضای خانواده بوده است. حساسیت استفاده صحیح از این ابزار بیشتر برای به خطر نیفتادن سلامتی کودکان است. پس هنگام خرید حتماً به این مورد توجه کنید و ابزاری را بخرید که خطری برای آن‌ها نداشته باشد. مانند انواع قیچی‌های مخصوص کودکان.

جامدادی

برای این‌که همه لوازم تحریر در یک جا قرار بگیرند تا گم نشوند یا آسیب نبینند، جامدادی کمک‌کننده است. اندازه این وسیله متغیر است و اگر می‌خواهید تنها چند مداد را در آن قرار دهید، یک مدل کوچک مناسب شما یا فرزندتان است؛ اما اگر مایلید تمام لوازم تحریر را در آن بگذارید، اندازه بزرگ آن را بخرید تا هیچ کدام از وسایل را جا نگذارید.

مشاهده قیمت لوازم تحریر و نوشت افزار در ایمالز

برای این‌که بتوانید به دنیای بزرگ نوشت افزار بروید به ایمالز سر بزنید. در این سایت می‌توانید انواع لوازم تحریر نظیر مداد و مداد نوکی، ماژیک و مارکر، پاک کن و تراش، چسب و قیچی، جامدادی، تخته وایت برد و… را ببینید و از قیمتشان مطلع شوید. به‌هیچ‌عنوان نگران قیمت نباشید؛ هر بودجه‌ای که داشته باشید با جست‌وجو در ایمالز می‌توانید، کالای دلخواهتان را با قیمت متناسب با آن پیدا کنید و خریدتان را انجام دهید. ایمالز بستری است امن و مناسب برای تمام خانواده‌ها با هر توان مالی.

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *