دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نقشی که شغلم در ثروتمند شدنم داشت

  • آرش احمدی
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

شاید به دور از باور باشد که بشود در این جامعه امروزی به صورت آسانی پول به دست آورد تا تغییری در زندگی ایجاد کنیم اما دیگر غیر ممکن نیست زیرا من توانستم یا شروع تجارت خود در زمینه پارچه و پتو ثروت بسیاری به دست آورم و برای تعدادی از افراد زمینه اشتغال زایی را فراهم کنم.

قیمت پارچه کرپ مازراتی

امروزه قیمت پارچه کرپ مازراتی بسیار متنوعی در بازار به فروش می رسد و یکی از انواع آن، پارچه کرپ مازراتی ترک وارداتی می باشد که با قیمت های متفاوتی عرضه می شود، در این مطلب درباره اینکه پارچه کرپ چیست؟ چند نوع پارچه کرپ داریم؟ و کدام پارچه کرپ بهتر است؟ صحبت خواهیم کرد که به شما کمک خواهد کرد تا بیشتر با این نوع پارچه آشنا شوید.

کرپ به پارچه هایی گفته می شود که از ابریشم تولید شده است و ظاهری بسیار زیبا و لوکس دارد که برای دوخت انواع مانتو و لباس مجلسی مناسب می باشد.

این پارچه، در انواع مختلفی تولید شده و هرکدام از آن ها کاربرد های خاصی دارند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نقشی که شغلم در ثروتمند شدنم داشت

قیمت پتو

همان‌طور که در ابتدای این مقاله نیز به آن اشاره شد، قیمت پتو مسافرتی چهارخونه همواره مورد توجه علاقه‌مندان به این طرح پتوهای مسافرتی بوده است.

و بسیاری از این افراد به دنبال استعلام قیمت این کالا در سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده این کالا هستند.

البته لازم به ذکر است که مشتریان این نوع پتوها (پتوهای مسافرتی) علاوه بر افراد عادی، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها نیز هستند.

که به منظور فرآهم آوردن آسایش حداکثری برای مسافران و میهمانان خود اقدام به خرید این مدل پتوها می‌نمایند تا افرادی که تنها عادت به استفاده از پتوهای مسافرتی در تمام فصول سال دارند.

از امکانات رفاهی مورد نیازشان در این امکان برخوردار باشند.

در این‌جا و در مورد قیمت پتو مسافرتی چهارخونه باید بگوییم که با توجه به وجود تعداد بالای برندها و تولیدکنندگان این کالا، قیمت این محصول تا حد زیادی به نام برند تولیدکننده آن بستگی دارد.

نقشی که شغلم در ثروتمند شدنم داشت

قیمت پارچه نساجی بروجرد

یکی قیمت پارچه نساجی بروجرد در بازار پارچه ملحفه ای است که بروجرد خواستگاه این محصول و شهر تولید کننده ملحفه های مرغوب نام گرفته است.

ملحفه یا همان ملافه در طرح ها و مدل های گوناگون در رنگ بندی فوق العاده رنگارنگوجود دارد، همچنین در متراژ های ۲، ۵/۲، ۳ متر با عرض ۲ متر عرضه می گردد که ضخامت این گونه پارچه نسبت به پارچه های دیگر کمتر است.

در ادامه موضوع بیان شده در بالا باید این موضوع را اضافه نمود که برای بدست آوردن قیمت پارچه ملحفه بروجرد هیچ لزومی ندارد که به نساجی های همان شهر برویم، زیرا می شود به صورت غیر حضوری از طریق فضای مجازی و سایت های ایجاد شده برای فروش پارچه های باکیفیت محصول مورد نظر را سفارش دهیم.

نقشی که شغلم در ثروتمند شدنم داشت

یکی از مزایای قابل ذکر در خرید و فروش اینترنتی این است که پس از چند روز سفارش شما توسط اداره پست و پستچی به راحتی در درب خانه تحویل داده می شود که این موضوع موجی می گردد در وقت و زمان صرفه جویی شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *