دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ورشکستگی من سرآغاز ثروتمند شدنم بود

  • آرش احمدی
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

درست در بازه ی زمانی که ورشکست شدم و ناامیدی تمام وجودم را گرفته بود به توصیه یکی از دوستانم با همان اندک پولی که برایم باقی مانده بود کسب و کار جدیدی را در حوزه ی چرم آغاز کردم و در کمال ناباوری به چنان ثروتی رسیدم که علاوه بر پاس کردن بدهی هایم، دوباره صاحب همان خانه و ماشینی که داشتم شدم.

چرم طبیعی

البته در سالهای اخیر چرم شترمرغ هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما این سوال پیش می آید که آیا همه افراد می توانند با کارخانه تولید چرم طبیعی ارتباط بگیرند و چرم طبیعی عمده را از کارخانه تهیه کنند؟ جواب این سؤال مسلما خیر است.

چرا که کارخانجات تولید چرم طبیعی این محصول را به صورت انبوه به شرکتهای بازرگانی معتبر می فروشند و عمده فروشان بازار و تولید کنندگان محصولات می توانند چرم طبیعی خود را به صورت عمده به این شرکتها سفارش دهند و خرید عالی با نازلترین قیمت را از این شرکتها داشته باشند.

خرید چرم طبیعی مستقیم از کارخانه یکی از بهترین راه ها برای تولید کنندگان محصولات و عمده فروشان است.

ورشکستگی من سرآغاز ثروتمند شدنم بود

چرم مصنوعی

ایران یکی از کشورهای برتر در تولید چرم مصنوعی است که از بهترین نوع مواد اولیه باکیفیت پلیمری و پلاستیکی برای تولید این کالا استفاده می کند که تولید عمده باعث شده علاوه بر اینکه نیاز داخلی کشور برطرف می‌شود به نیاز متقاضیان خود در خارج از کشور نیز اهمیت دهد و تولید را به صورت گسترده انجام دهد کهبا فروش آن بهترین نوع درآمد را به دست آورد چون پر فروش است و بین کشورهای های همسایه و اروپایی طرفداران زیادی دارد.

برای صادرات به کشور همسایه می توان از طریق راه های زمینی از جمله مرز مهران، پرویز خان، می توان انجام داد که این روش خیلی راحت می باشد و به هزینه های زیادی لازم ندارد اما برای صادرات به کشور های اروپایی از طریق راه های دریایی انجام می شود که با استفاده از لنج های مخصوص باربری انجام می شود که این روش به سرمایه گذاری نیاز دارد اما با صادرات بیشتر باعث می شود بهترین نوع درآمد را به دست آورد.

ورشکستگی من سرآغاز ثروتمند شدنم بود

چرم گاوی ضخیم

شهرهای مختلفی از ایران در تولید چرم گاوی ضخیم فعالیت می کنند مانند مشهد ،تهران ، تبریز، همدان ، اصفهان و غیره که معروف ترین کارخانه های چرم سازی در سه شهرک صنعتی چرم در چرمشهر تبریز ، ورامین ، و مشهد می باشد.

این شهرک های صنعتی ده ها کارخانه کوچک و بزرگ به تولید چرم خام می پردازند که از چرم خام طبیعی تولید شده در این کارخانه ها محصولات چرمی مانند انواع کیف چرم، کفش و بوت چرمی، کلاه و کمربند و قاب موبایل و انواع لوازم جانبی و اکسسوری چرمی تولید می شوند و پرسنل زیادی در این کارخانه ها مشغول به فعالیت هستند.

ورشکستگی من سرآغاز ثروتمند شدنم بود

این محصولات چرمی را در بازار داخلی و خارجی با قیمتهای عالی به فروش می رسانند و از آنجا که چرم یک محصول لاکچری و گران است سود خوبی هم از فروش محصولات چرمی خود بدست می آوردند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *