دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

بادام گشاینده درهای بسته ثروت به رویم شد!

  • آرش احمدی
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

یکی از دلایل موفقیت افراد ثروتمند این است که آنچه را که دوست دارند انجام می دهند و برای رسیدن به اهداف خود تلاش مستمر می کنند. بعد از قرار گرفتن در مسیری هموار و اصولی نیازمند تلاش های بی وقفه در این عرصه هستید تا موفقیت های پیاپی را تجربه نمایید. قدم نهادن در حوزه سودمند و مورد علاقه یکی از عواملی بود که نتایج مطلوبی را به همراه داشت، در ادامه در مورد این حوزه سودمند بیشتر بخوانید.

بادام سنگی ایرانی

لازم به ذکر است بادام سنگی ایرانی به دلیل خواص و ویتامین های موثری که در خود دارد به هضم غذا و سلامت دستگاه گوارش تاثیر بسزایی دارد و خواص موجود درآن باکتری های روده را بهبود می بخشد.

بیشترین کشت این بادام ها در استان های چهارمحال بختیاری و آذربایجان غربی می باشد و سهم زیادی در صادرات این محصول به این استان ها تعلق دارد.

امروزه تولید کنندگان با توجه به مصارف و فواید مختلفی که برای بادام درختی عنوان می شود انواع مختلفی از فرآورده آن را تولید و روانه بازار ها کرده اند و بادام درختی پرک شده از محصولاتی است که امروزه به راحتی می توانید آن را تهیه کنید.

خلال های بادام و نیز پرک بادام از محصولاتی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و شما به راحتی می توانید آنها را به صورت عمده و جزئی هم به صورت حضوری و نیز از وب سایت های آنلاین معتبر خریداری نمایید.

بادام گشاینده درهای بسته ثروت به رویم شد!

بادام سنگی شیرین

از بادام ها از جمله بادام سنگی شیرین امروزه در کاربرد های متنوعی چون تولید لوسیون ها و عطر ها و نیز انواع وسایل بهداشتی استفاده می شود.

میزان اسید های چرب اشباع شده در بادام ها بسیار پایین بوده و دارای فیبر بالایی نیز می باشد و از آن جایی که دارای پروتئین گیاهی می باشد برای بدن بسیار مفید می باشد.

سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین های ریبوفلاوین و مواد معدنی مانند منیزیم و فیبر بالا از جمله ویتامین هایی است که بادام درختی سنگی دارد و از هیمن رو بسیاری از افراد که دارای رژیم خاصی هستند استفاده از این دانه آجیلی را در رژیم غذایی خود قرار می دهند.

فلزات قلیایی که در بادام سنگی وجود دارد موجب تقویت سیستم ایمنی در بدن کودکان می شود و برای افزایش انرژی نوزادان نیز بسیار موثر می باشد.

بادام گشاینده درهای بسته ثروت به رویم شد!

بادام سنگی تلخ

تحقیقات نشان داده است یک بادام خوب و با کیفیت از طعم مزه خوب و تازه ای برخوردار است و بادام هندی خام تازه یکی از انواع آجیل است که دارای پوست نازک تری نسبت به بادام سنگی تلخ هستند.

این بادام ها به راحتی با کوچک ترین فشار شکسته می شوند و می توان پوست آن ها را خیلی راحت با دست جدا کرد.

این بادام ها نام دیگری با  عنوان بادام منقا داردند و به صورت های شور و بو داده و خام در بازار ها موجود هستند و شما به راحتی می توانید آن ها را تهیه و خریداری کنید.

بادام گشاینده درهای بسته ثروت به رویم شد!

یکی از مقاوم ترین بادام ها که نسبت به سایر انواع بادام ها مدت زمان زیادی برای گلدهی نیز احتیاج دارد  بادام سنگی بوده و از نوع بادام های بومی ایران است.

 

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *